مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد تبریز صادر می شود

انتشار 11 آذر 1398
مطالعه 1 دقیقه

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.

مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد تبریز صادر می شود

بابک نگاهداری با اشاره به برگزاری دومین نشست راهبری پژوهشی منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، گفت: در راستای مأموریت‌­های پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه در خصوص مدیریت و هدایت منابع، زیرساخت­ها و نظام پژوهش در دانشگاه، برنامه تحولی نشست‌های راهبری پژوهشی منطقه‌­ای برنامه‌ریزی و اجرا شده است. رویکرد این نشست‌ها تمرکز بر توسعه زیرساخت­های امور پژوهشی، درآمدزایی از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی استان‌­ها و توسعه ارتباط موثر با صنایع است.

نگاهداری در خصوص اهداف نشست­‌های راهبری پژوهشی منطقه‌ای، اظهار کرد: بازدید، نظارت و ارزیابی پیشرفت برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی استان­‌ها با حضور میدانی در منطقه، بررسی و همفکری با همکاران در واحدهای مختلف به منظور شناسایی و رفع موانع پیش روی حرکت علمی و پژوهشی هر استان و استفاده از ظرفیت پژوهشگاه برای تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سازمان‌های محلی و منطقه‌ای از جمله مهمترین این اهداف هستند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی و تبدیل شدن شعار حل مسأله به عنوان شعار محوری دانشگاه، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تحقق این شعار می‌رود و رویکردهای جدید دانشگاه در نشست‌های تخصصی برای مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شفاف‌سازی می‌شود.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: توجه دانشگاهیان به صنایع و اقتصاد منطقه، تأکید بر ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌ها از جمله آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید بر فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز طرح‌های پژوهشی هم راستا با نیازهای منطقه‌ای و ملی از طریق طرح تعاون تجهیزات، تبیین تغییر رویکرد فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیأت علمی به سمت مأموریت‌های مطالعاتی در صنایع و ایجاد کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه به عنوان یک ظرفیت نهادی برای دیده شدن صاحبان صنایع و دانشگاه در کنار هم، از جمله مواردی است که در این نشست برای مسئولان دانشگاهی منطقه سه مطرح و پیرامون آن‌ها تبادل نظر شد.

نگاهداری با اشاره به صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: همچنین پنج تفاهم‌نامه بین واحدهای منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع به امضا رسید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش