لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

انتشار 2 تیر 1397
مطالعه 3 دقیقه

اگر شاغل هستید، قطعا در زمینه شغلی خود می توانید یک رشته مرتبط در دانشگاه علمی کاربردی پیدا کنید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در کلیه رشته ها و مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی به صورت بدون کنکور پذیرش دانشجو می کند. پیشنهاد می کنیم، قبل از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی حتما راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید. البته ناگفته نماند فقط دانشگاه علمی کاربردی نیست که ثبت نام بدون کنکور دارد، بلکه اگر قصد دارید به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوید گروه مشاوران مراکز مشاوره معتبر و باتجربه می توانند به شما در کسب اطلاعات کافی درباره ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور پردیس های خودگردان کمک و مشاوره مفید و قابل توجهی بدهند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی لیست بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بپردازیم. دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر هر ساله بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی می توانیم رشته های متنوعی را پیدا کنیم . گاها انقدر متنوع که بعضی از رشته های لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را در هیج دانشگاه دیگری نمی توانید پیدا کنید. مانند رشته آرایش زنانه ، مدیریت خانواده و گریم. پس اگر می خواهید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید قطعا آشنایی با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را به شما پیشنهاد می کنیم.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی

در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه آموزشی کشاورزی رشته های مرتبط با امور زراعی، امور دامی ، امور گلخانه ای، منابع طبیعی، دامپزشکی، شیلات ، صنایع غذایی و فراورده های گوشتی را می توان پیدا کرد . تنوع لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی حتی از تنوع رشته های مجموعه دانشگاه های دولتی نیز بیشتر است به شکلی که در هر کدام از زمینه هایی که در بالا اسم بردیم دانشگاه علمی کاربردی شامل بیش از 10 رشته است. بنابراین اگر قصد تحصیل در رشته های مرتبط با کشاورزی را دارید حتما قبل از آن با مشاوران کاربلد در این زمینه صحبتی داشته باشید تا به طور کامل با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی آشنا شوید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی شامل رشته های متنوع علوم انسانی می باشد. کلیه رشته های  مجموعه مدیریت، حقوق، تربیت بدنی و حتی آرایشگری در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی جای گرفته اند به شکلی که اگر کسی قصد تحصیل در رشته های اداری و مدیریتی و بطور کلی رشته هایی که مباحث خواندنی بیشتری را دارند داشته باشد می تواند با تنوع زیاد این رشته ها در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی رو به رو شود.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر جزو پرمتقاضی ترین گروه های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی می باشند . کلیه رشته های هنری و زبان های خارجی در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  در گروه هنر قرار گرفته اند.  به عنوان مثال به مجموعه رشته های زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، طراحی لباس، سینما و موسیقی اشاره کرد که هر کدام از این مجموعه ها شامل تنوع زیادی از گرایش های مختلف است که حق انتخاب زیادی را برای داوطلبان لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه آموزشی فرهنگ و هنر ایجاد کرده است.

آگاهی از لیست رشته های علمی کاربردی قطعا کمک شایانی به یک انتخاب رشته صحیح می کند.


برای دانلود لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) کلیک کنید.
برای دانلود لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) کلیک کنید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش