لیست نشریات معتبر رشته روان شناسی

انتشار 22 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

موسسه انتشاراتی آذرگان : برای دسترسی آسان دانشجویان رشته روان شناسی به مجلات این رشته، در این بخش، مجلات مربوط به رشته روانشناسی و گرایش های مختلف آن قرار داده شده است.

لیست نشریات معتبر رشته روان شناسی

لیست نشریات معتبر رشته روان شناسی

در تعریف علم روان شناسی میتوان به مطالعه و شناخت علمی چگونگی و چرایی ابعاد مختلف رفتار تمام موجودات زنده ، بخصوص انسان اشاره کرد. در این تعریف بیشتر جنبه ی رفتار شناسی علم روان شناسی به وضوح مشاهده میشود ، اما این رشته بسیار گسترده تر از یک تعریف ساده است و همین گستردگی و جامع بودن آن است که باعث شده در سالهای اخیر بسیار مورد توجه همه بخصوص پژوهشگران قرار بگیرد.

روان شناسی با رعایت اصول و در نظر گرفتن نیاز های انسان در زمینه روح و جسم ، به عنوان پرچمدار مطالعه پیچیدگی های بشر امروز ، معروف است. با اینکه این رشته دارای قدمت چند هزار ساله است ، اما روان شناسی با مفهوم امروزی رشته ی تقریبا جدیدی است که هنوز هم در مرحله ی رشد قرار دارد و با اینکه انجمن روان شناسی آمریکا تاکنون بیش از 30 شاخه ی مختلف از روان شناسی را معرفی کرده ، به دلیل پیچیدگی های روحی و تنوع رفتاری انسانی ، همه ساله زمینه های تازه ای به طور مستمر در حال پدیدار شدن هستند.

در سالهای اخیر ، روانشناسی به یکی از محبوب ترین و حساس ترین شاخه های علمی بدل شده است و پژوهشگران مطالعات گسترده ای را روی این علم انجام میدهند و حاصل پژوهش های خود را با ارائه ی مقاله ، در اختیار عموم قرار میدهند. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و پژوهشگران ، تحقیقات گسترده ای را در این علم انجام میدهند. دانشجویان روان شناسی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل میکند ، میتوانند با ارائه پایان نامه ی خود در این زمینه و چاپ مقاله در یکی از مجلات معتبر ISI ، SCOPUS و یا حتی علمی پژوهشی های داخلی و خارجی ، امتیزات بالای علمی را دریافت کنند.

نشریات و مجلات معتبر بین المللی در حوزه های مختلف روان شناسی  

تعداد نام شاخه 
1 روان شناسی بالینی 
2   روان شناسی اجتماعی
3   روان شناسی عمومی 
4  روان شناسی کاربردی
5 روان شناسی رشد و آموزش
6  روان شناسی تجربی شناختی
7  نورولوژی و روان شناسی فیزیولوژیک

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISI در رشته روانشناسی در موسسه انتشاراتی آذرگان

  • در خواست خود را به آدرس Azargan.pub@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی، به آنها ایمیل کنید.

  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی، به شما پیشنهاد میشود.

  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله، انجام خواهد داد.

خدمات ارائه شده در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. معرفی مجلات تخصصی  رشته روان شناسی مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد.

  2. بدلیل تعامل و همکاری با ژورنالهای معتبر ، امکان داوری و پذیرش سریع مقالات

  3. ترجمه فوق تخصصی رشته روانشناسی 

  4. ویراستاری ادبی مقالات 

  5. ویرایش نیتیو مقالات

  6. قبل از سابمیت مقاله ی شما ، مقاله به قالب ژورنال درخواستی ، فرمت بندی میشود.

شما میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : azargan.pub@gmail.com  و یا شماره تلفن های 09914516340 - ⌕  ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش