خرید با پی پال

انتشار 24 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

یکی از روش های خرید امن و سریع از کشورهای دیگر ، استفاده از سیستم پرداخت پی پال است. دراین مقاله چگونگی خرید با پی پال را مورد بحث قرار می دهیم.

خرید با پی پال

همان طور که می دانید ، پی پال یکی از روش های امن برای پرداخت های آنلاین ارزی است که به خاطر سرعت انتقال وجه و استفاده آسان و امن ، به یکی از محبوب ترین ابزار های پرداخت تبدیل شده است. از پی پال برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی ، کتاب ، مقاله و حتی نرم افزار های الکترونیکی ، استفاده کرد.
میتوان هزینه ی چاپ مقالات ، شرکت در کنفرانس های بین المللی و پرداخت هزینه ی آزمون هایی مانند تافل و آیلتس را پرداخت کرد.یکی از کاربرد های مهم دیگر پی پال این است که شما بدون داشتن حواله بانکی از طریق صرافی ها و کارت  های اعتباری ، میتوانید مبالغ مورد نیاز خود را به موسسات و سایت های خارجی ارسال نمایید. 

افتتاح حساب پی پال 

این روش معمولاً توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که به دفعات نیازمند به استفاده از پی پال هستند. به عنوان مثال افرادی که به خاطر شرایط شغلی خود هفته ای چند بار به پرداخت از طربق پی پال نیاز پیدا می کنند از این روش استفاده می نمایند و یا افرادی که به صورت حرفه ای و با داشتن تخصص و ابزارهای مناسب از این روش کسب درآمد می کنند. 
در صورتی که می خواهید این روش را انتخاب کنید باید ابتدا یک حساب پی پال در سایت PayPal.com افتتاح نمایید و اکانت پی پل خود را با اتصال به یک حساب بانکی خارجی یا ویزا کارت verify نمایید. دقت نمایید که بدون verify کردن حساب پی پال، تنها امکان دریافت پول را خواهید داشت و عملا اکانت PayPal شما هیچ گونه کاربردی ندارد. لازم به ذکر است که یکی از انواع ویزاکارت هایی که می توانند برای این منظور مورد استفاده قرار گیرند را می توانید از طریق فرم خرید ویزاکارت سایت تهران پرداخت نیز تهیه نمایید. 

پس از افتتاح حساب، شما برای انجام خریدهای اینترنتی پی پالی یا باید در ویزاکارت یا حساب بانکی متصل به حساب PayPal به اندازه کافی موجودی داشته باشید و با این موجودی پرداخت های خود را انجام دهید و یا اینکه به طور مستقیم می بایست حساب پی پل خود را شارژ نمایید. 
همچنین افرادی که از پی پال برای نقد کردن درآمد ارزی خود استفاده می کنند نیز با دریافت پی پال از وب سایت ها یا موسسات خارجی می توانند اکانت پی پال خود را شارژ نمایند. 
حال که حساب شما شارژ شده است می توانید خرید خود را با اکانت پی پال انجام دهید و یا برای اکانت پی پال دیگران به روش Send Money پول بفرستید.

در اینجا تاکید می نماییم که با توجه به حساسیت بسیار بالای PayPal بر روی فعالیت های مالی ایرانیان به دلیل تحریم های موجود، ایجاد یک اکانت پی پال و استفاده از آن در ایران موضوعی بسیار تخصصی، هزینه بر و دارای ریسک های مختلف است که ممکن است باعث از دست رفتن کل مبلغ موجودی اکانت پی پال شود. از این رو قویاً توصیه می کنیم برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی پرداخت های خود را از طریق موسسات مطمئن انجام دهید. موسسه آذرگان این اطمینان را به شما می دهد که حوالجات دلاری و واریزهای شما را در اسرع وقت انجام داده و فیش واریزی را در اختیار شما قرار دهد.

مزایای استفاده از پی پال

  • پی پال یک روش سریع است و انتقال پول از طریق آن کمتر از 24 ساعت طول می کشد.
  • پی پال علاوه بر ایجاد امنیت برای کاربران ، با ایجاد شرایطی ، امنیت فروشندگان را نیز تامین میکند.
  • هزینه ی استفاده از پی پال بسیار پایین و برای هر تراکنش حدود  30سنت است.
  • از آنجایی که پی پال ، تضمین کننده خرید شماست ، لذا میتواند با فرایندی خاص ، کاربران استفاده کننده از این سرویس را نسبت به پول خود ، تضمین امنیت کند.
  • تاریخچه پی پال سوابق حساب شما رانگهداری و ثبت می کند و کاربران در صورت نیاز ، میتوانند اطلاعات حساب خود را از آن دریافت نمایند.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و یا شماره تلفن های 09914516340 و ⌕    ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش