خدمات واریز هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی

انتشار 13 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

خدمات واریز هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی از طریق مستر کارت و سیستم های پرداختی دیگر، در سریع ترین زمان ممکن در موسسه آذرگان انجام می گیرد.

خدمات واریز هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی

در سالهای اخیر ، کنفرانس ها و همایشهای بین المللی مختلفی  در زمینه های مختلف علمی ، هنری ، اقتصادی و فرهنگی ، در سراسر جهان برگزار میشود.پژوهشگران ایرانی نیز برای شرکت در این رویداد ها ، به کشور های برگزار کننده سفر میکنند و مقالات علمی خود را جهت پذیرش به این کنفرانس ها ارسال میکنند.پس از ارسال ، مانند ژورنالهای خارجی، موسسه ی برگزار کننده ، یک نسخه از چکیده را دریافت و در مدت زمان مشخص ، مقاله را ارزیابی میکنند و تصمیمات نهایی برای پذیرش و یا ریجکت مقاله گرفته می شود.این موسسه هزینه ای را در قبال ارائه ی مقاله علمی در پوستر کنفرانس و چاپ کتابچه از مقاله و ارسال آن به نویسنده را از او دریافت میکنند.برای پرداخت هزینه های مربوط به کنفرانس ها و همایش های بین المللی ، میتوانید از موسسه آذرگان یاری بگیرید.

روش های ثبت سفارش واریز هزینه در موسسه انتشاراتی آذرگان :

  1. پرداخت هزینه از طریق پی پال: اکثر پرداخت های چاپ و پذیرش مقاله از طریق سیستم الکترونیک پی پال انجام میگیرد. برای استفاده از پی پال ،باید دستور العمل کامل پرداخت توسط پی پال را مطالعه کنید ، سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.ممکن است پروسه پرداخت هزینه اکسپت یا چاپ مقاله ، 24 ساعت بطول انجامد.
  2. پرداخت هزینه از طریق مستر کارت یا ویزا کارت: اگر در هنگام پرداخت هزینه Publication Fee  یا Publication Fee  به صفحه ای رسیدید که در آن نوع کارت ، شماره کارت(Card Number) و تاریخ انقضا ( Expiration Date) از شما خواسته شد ،این بدان معناست که پرداخت از نوع مستر کارت یا ویزا کارت است.در این صورت ، پس از مطالعه ی دستورالعمل کامل پرداخت هزینه ی پذیرش یا چاپ  توسط این کارت ها ، میتوانیم در صفحه ی خدمات پرداخت ، اقدام به ثبت سفارش کنید.ممکن است پروسه پرداخت هزینه اکسپت یا چاپ مقاله ، 24 ساعت بطول انجامد.
  3. زمانیکه که هنوز نمیدانید چه روشی برای پرداخت هزینه ی چاپ و پذیرش مقاله مناسب است و یا در روش انجام آن مشکلاتی دارید ، میتوانید از کارشناسان خبره ما در این زمینه مشاوره بگیرید. همکاران ما در موسسه،  آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات مشاوره برای شما فرهیختگان عزیز میباشند.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و یا شماره تلفن های 09914516340 و⌕    ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش