خدمات واریز هزینه چاپ مقاله

انتشار 13 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

خدمات واریز هزینه مربوط به چاپ مقاله در مجلات خارجی از طریق مستر کارت و پی پال در موسسه آذرگان انجام پذیر است.

خدمات واریز هزینه چاپ مقاله

پس از اینکه مقاله ای به ژورنال خارجی ارسال می گردد ، پس از ارزیابی و پذیرش اولیه ، معمولا از نویسنده هزینه ای را تحت عنوان هزینه ی داوری و چاپ در خواست میکنند. با توجه به برخی محدودیت های خاص کشور مان ، افراد بصورت شخصی نمی توانند هزینه یا واریزی به کشورهای خارجی بخصوص آمریکا را انجام دهند. در نتیجه برخی موسسات معتبر این هزینه را از نویسنده اخذ و با روش های پرداخت آنلاین ، وجه را به حساب ژورنال مربوطه ، انتقال می دهند.
 موسسه انتشاراتی آذرگان آماده ی انجام هرگونه حوالجات دلاری و واریزی ، به اقصی نقاط جهان میباشد.

روش های ثبت سفارش برای پرداخت هزینه های چاپ مقاله

  1. پرداخت هزینه از طریق پی پال : اکثر پرداخت های چاپ و پذیرش مقاله از طریق سیستم الکترونیک پی پال انجام میگیرد. برای استفاده از پی پال ،باید دستور العمل کامل پرداخت توسط پی پال را مطالعه کنید ، سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.ممکن است پروسه پرداخت هزینه اکسپت یا چاپ مقاله ، 24 ساعت بطول انجامد.

  2. پرداخت هزینه از طریق مستر کارت یا ویزا کارت : اگر در هنگام پرداخت هزینه Publication Fee  یا Publication Fee  به صفحه ای رسیدید که در آن نوع کارت ، شماره کارت(Card Number) و تاریخ انقضا ( Expiration Date) از شما خواسته شد ،این بدان معناست که پرداخت از نوع مستر کارت یا ویزا کارت است.در این صورت ، پس از مطالعه ی دستورالعمل کامل پرداخت هزینه ی پذیرش یا چاپ  توسط این کارت ها ، میتوانیم در صفحه ی خدمات پرداخت ، اقدام به ثبت سفارش کنید.ممکن است پروسه پرداخت هزینه اکسپت یا چاپ مقاله ، 24 ساعت بطول انجامد.

  3. اگر نمیدانید چه روشی برای پرداخت هزینه ی چاپ و پذیرش مقاله مناسب است و یا در روش انجام آن مشکلاتی دارید ، میتوانید از کارشناسان خبره ما در این زمینه مشاوره بگیرید. همکاران ما در موسسه،  آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات مشاوره برای شما فرهیختگان عزیز میباشند.

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش