خدمات واریز هزینه با پی پال

انتشار 13 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

خدمات واریز حوالجات دلاری با پی پال برای تمامی موارد، در سریع ترین زمان ممکن در موسسه آذرگان امکان پذیر است.

خدمات واریز هزینه با پی پال

شرکت آمریکایی پی پال ، انتقال و پرداخت وجه را به صورت لحظه ای به تمام نقاط دنیا و ازطریق اینترنت امکان پذیر ساخته است و جایگزین بسیار مناسبی برای شیوه های سنتی انتقال پول نقد ، چک و حوالجات ، می باشد. این شرکت هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت الکترونیکی ، در سراسر جهان است که هزاران نفر از خدمات متنوع دریافت و پرداخت ارزی آن بهره می برند. تاسیس این شرکت به سال 1998 باز میگردد و در سال 2002 اولین سهام آن به صورت عمومی عرضه گشت.

خدمات پی پال

با استفاده از خدمات این شرکت ،کاربران میتوانند به صورت آنلاین ، به حساب دیگران واریز وجه انجام دهند و از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند و یا به بنگاه های خیره کمک کنند. کاربران میتوانند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه پی بال و به صورت آنلاین  از وب سایت های اینترنتی از خدمات این شرکت استفاده کنند. توجه کنید که انتقال وجه از طریق درگاه شرکت پی پال بسیار امن است.به دلیل سیاست های تحریمی اعمال شده از سوی دولت آمریکا ، کاربران ایرانی ، در صورتیکه فرد از داخل کشور اقدام به واریز یا برداشت وجه از طریق سیستم پی پال انجام دهد ، امکان پذیر نیست.موسسه انتشاراتی آذرگان این توانایی را دارد که تمام پرداخت ها و حوالجات دلاری شما عزیزان را از طریق پی پال ، به هر نقطه از جهان انجام ، و رسید آن را به شما تحویل دهد.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

  1. پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی

  2. پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

  3. ترجمه فوق تخصصی متون مختلف از جمله ترجمه کتاب و مقاله

  4. استخراج مقاله از پایان نامه در مدت حداکثر سه روز

  5. تبدیل پایان نامه به کتاب در سریع ترین زمان ممکن

  6. چاپ کتاب در تیراژ دلخواه

  7. معرفی کتاب های جدید النشر خارجی ، به همراه ترجمه و چاپ آن به نام خود مشتری

  8. ویرایش نیتیو مقالات 

  9. انجام حوالجات دلاری به اقصی نقاط دنیا

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و یا شماره تلفن های 09914516340 و⌕    ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش