خدمات ترجمه ی تخصصی کتاب

انتشار 12 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

خدمات ترجمه تخصصی کتاب با کیفیت خوب توسط متخصصین و کارشناسان خبره در زمینه ترجمه، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، در موسسه آذرگان انجام می گیرد.

خدمات ترجمه ی تخصصی کتاب

یکی از راه های گسترش و پیشرفت در زمینه های علمی ، نگارش و انتشار کتاب های علمی  است. برای این که بتوان این کتاب را در سطح بین المللی نشر داد ، باید این مطالب توسط مترجمین متخصص در حوزه ی موضوعی کتاب ، ترجمه شوند. موسسه انتشارتی آذرگان با اجماع برترین مترجمین تخصصی در متون علمی ، توانایی ترجمه در 32 رشته ی تخصصی به 37 زبان زنده دنیا را دارد. در این موسسه خدمات ترجمه تخصصی کتاب را در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، به مشتریان عزیز ارائه میکند.مترجمین کتاب در این موسسه همگی ،  علاوه بر تسلط در زبان های مبدا و مقصد ، حداقل در یکی از رشته های تخصصی ، دارای تحصیلات آکادمیک هستند.لازم به ذکر است به دلیل حجم بالای کتاب ها، سیستم ترجمه دارای تخفیفات 17 الی 29 درصد میباشد که قیمت ترجمه را در این سبک ، بسیار مقرون به صرفه خواهد کرد.

مراحل ترجمه تخصصی در موسسه انتشاراتی آذرگان

ارسال فایل ترجمه توسط مشتری به ایمیل موسسه

بررسی فایل توسط کارشناس موسسه و محاسبه زمان و هزینه ی ترجمه

دریافت هزینه ی ترجمه از مشتری

ارائه ی فایل به مترجم تخصصی 

ویرایش فایل ترجمه شده توسط ویراستار موسسه

اتمام ترجمه و ارائه ی فایل ترجمه شده در زمان توافقی به مشتری

نکته: فایل های ترجمه شده در موسسه انتشاراتی آذرگان دارای 72 ساعت گارانتی ترجمه هستند و هزینه ی ترجمه ی تخصصی کتاب ، پس از ارسال فایل توسط مشتری ،  توسط کارشناس مربوطه محاسبه خواهد شد.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و یا شماره تلفن های 09914516340 و ⌕    ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش