خدمات ویرایش مقاله

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

همان طور که از نام آن مشخص است ، ویرایش مقاله ، کار تخصصی است و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. ویرایش مقالات علمی خود را به موسسه آذرگان بسپارید.

خدمات ویرایش مقاله

خدمات ویرایش مقاله در موسسه انتشارات آذرگان

همان طور که میدانید ، ویرایش مقالات ، یکی از حساس ترین و تخصصی ترین بخش های نگارش مقاله است. یک مقاله اگر چه از لحاظ پژوهش و تحقیقات ، بسیار جامع و کامل باشد ، بدون ویراستاری فنی و ادبی درست ، نمیتواند در مجلات معتبر پذیرفته شود.داوران ژورنالها ، علاوه بر محتوای مقاله ، روی ساختار جملات و نحوه ی نگارش آنها نیز بسیار حساس اند و در صورت نداشتن معیار های  استاندارد ، بدون تردید مقاله را به نویسنده بازگشت خواهند داد. برای داوران ، تلاش شما برای نوآوری در موضوع و روش تحقیق بسیار مهم است ، اما وقتی مقاله ی شما از نظر چار چوب نگارشی دارای ایراد املایی یا فنی باشد ، کل مقاله و زحمت های شما را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. پیشنهاد ما به شما ، ویراستاران متخصص موسسه انتشاراتی آذرگان است. آنها این توانایی را دارند تا ، در کمترین زمان ممکن با هزینه ای مناسب ، ایرادات فنی و نگارشی مقاله ی شما را به خوبی تصحیح نمایند.

خدمات ویرایش مقاله در موسسه انتشاراتی آذرگان 

این موسسه با گردآوری تیمی تخصصی در زمینه ی ویرایش ادبی - گرامری مقالات علمی و بهره بردن از برترین مترجمین زبان های خارجی ، مقالات پژوهشی گرانقدر شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن ، ترجمه و ویراستاری میکنند.

نکته: هزینه ی ویراستاری مقالات ، بعد از بررسی دقیق توسط کارشناس مربوطه ، محاسبه شده و پس از پرداخت هزینه توسط مشتری ، در زمان توافقی ویرایش و به مشتری ارسال خواهد شد.

 

دیگر خدمات موسسه آذرگان

  1. پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی

  2. پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

  3. ترجمه فوق تخصصی متون متون مختلف از جمله ترجمه کتاب و مقاله

  4. استخراج مقاله از پایان نامه در مدت حداکثر سه روز

  5. تبدیل پایان نامه به کتاب در سریع ترین زمان ممکن

  6. چاپ کتاب در تیراژ دلخواه

  7. معرفی کتاب های جدید النشر خارجی ، به همراه ترجمه و چاپ آن به نام خود مشتری

  8. ویرایش نیتیو مقالات 

  9. انجام حوالجات دلاری به اقصی نقاط دنیا

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

شما عزیزان میتوانید درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه به نشانی : AZARGAN.PUB@GMAIL.COM  و یا شماره تلفن های 09914516340 و ⌕    ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به انجام آن مبادرت کنیم.در ضمن اخبار سایت در مورد معرفی مجلات جدید و لیست ژورنال های نامعتبر و جعلی را از کانال تلگرامی ما دنبال کنید.

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش