خدمات چاپ مقاله PubMed

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

خدمات چاپ مقاله در مجلات PubMed در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، در موسسه آذرگان انجام می گیرد.

خدمات چاپ مقاله PubMed

مقالاتی که در مجلات PubMed نمایه میشوند ، دارای محتوای تخصصی علوم پزشکی و زیست شناسی هستند. در حال حاضر پایگاه اطلاعاتی PubMed ، بیش از 17 میلیون مقاله و بیش از 4000 مجله تخصصی در حوزه های پزشکی ، پرستاری ، دندان پزشکی ، دامپزشکی و علوم پزشکی را شامل می شود.با توجه به نیاز چشم گیر پژوهشگران و دانشجویان حوزه های پزشکی ، موسسه انتشاراتی آذرگان ، خدمات ارسال و چاپ تضمینی مقاله PubMed ، با قیمت مناسب در زمان کم را برای شما فراهم آورده است.با توجه به این که همکاران ما در این مجموعه ، اطلاعات دقیقی از زمان داوری ، پذیرش و چاپ مقالات در این ژورنال ها دارند ، میتوانند کمک بسیار شایانی را در زمان بندی  پذیرش و چاپ مقاله به شما ارائه دهند.

روند چاپ مقاله PubMed در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. در خواست خود را به آدرس موسسه ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  2. کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  4. شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  6. پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

نکته: مجلات PubMed ، جز ژورنالهای بسیار شناخته شده و معتبر هستند و چاپ مقاله در این گونه مجلات ، در موسسه آذرگان تقریبا تضمینی میباشد. در ابتدا هزینه ای از مشتری دریافت نمیشود ، پس از اعلام مجله مبنی بر پذیرش مقاله ، هزینه کل از مشتری دریافت ، و به حساب ژورنال واریز میگردد.بعد از واریزی ، حداکثر تا 72 ساعت نامه ی اکسپت به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

  1. پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی

  2. پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

  3. ترجمه فوق تخصصی متون متون مختلف از جمله ترجمه کتاب و مقاله

  4. استخراج مقاله از پایان نامه در مدت حداکثر سه روز

  5. تبدیل پایان نامه به کتاب در سریع ترین زمان ممکن

  6. چاپ کتاب در تیراژ دلخواه

  7. معرفی کتاب های جدید النشر خارجی ، به همراه ترجمه و چاپ آن به نام خود مشتری

  8. ویرایش نیتیو مقالات 

  9. انجام حوالجات دلاری به اقصی نقاط دنیا

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

  

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش