خدمات چاپ مقاله JCR

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 5 دقیقه

خدمات چاپ مقاله در مجلات JCR در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، در موسسه آذرگان انجام می گیرد.

خدمات چاپ مقاله JCR

یکی از راه های موفقیت در دوران تحصیلات تکمیلی ، انجام پژوهش ها و تحقیقات علمی مرتبط با رشته تحصیلی است. این پژوهش ها را می توان به قالب یک مقاله درآورد و در یکی از نشریات مرتبط به چاپ رساند. مقالات علمی زمانی ارزش واقعی خود را نشان می دهند که نتایج بدست آمده از آنها در فاز عملی نیز نتایج مطلوبی باشد و در عمل راه کاری برای حل یکی از مشکلات و معضلات جامعه را در سطح بین المللی ارائه دهد. هر مقاله ای هم که در هر ژورنالی به چاپ برسد نمی تواند نمونه استنادی یک مقاله خوب باشد و عیار و جایگاه مقالات علمی ، به ژورنالهایی بستگی دارد که در آن نمایه می شوند. 

در واقع یکی از مهمترین بخش ها در چاپ مقالات علمی ، بخش انتخاب ژورنال مناسب است. انتخاب مجلات از دو منظر باید مورد بررسی قرار گیرد. اولین  و مهمترین آن این است مجله انتخابی باید موضوع مقاله را پوشش دهد. باید بدانیم که تمام مجلات معتبر ، چه داخلی و چه خارجی ، موضوع خاصی از علم را تحت پوشش قرار می دهند و برای اینکه مقاله ما بتواند در ژورنالی مورد پذیرش قرار گیرد ، اولین شرط آن ، هم اسکوپ بودن مقاله و مجله است ؛ دوم اینکه در انتخاب مجله ، باید به ظرفیت و توانائی مقاله خود نیز نگاه کنیم. برخی مقالات ، محتوای خیلی قوی ندارند و ارسال آنها به مجلات قوی فقط وقت تلف کردن است  ، همچنین ، برخی مقالات بسیار قوی نگارش شده اند و برای تمام بخش های آن زحمت کشیده شده است ، در این صورت باید این مقالات به نشریات تخصصی  ارسال گردند. 

مجلات علمی معتبر انواع و اقسام گوناگون دارند و اعتبار آنها را با حروف a ( معتبرترین ) و c ( اعتبار پایین ) دسته بندی می کنند. در این مقاله می خواهیم مجلات JCR را مورد بررسی قرار دهیم.

مجلات JCR

JCR ، گزارش استنادی مجلات علمی که به صورت سالانه توسط موسسه علمی تامسون رویترز در دو نسخه ی علوم و علوم اجتماعی ، منتشر میشود. گزارش استنادی نسخه ی علوم شامل بیش از 8000 نشریه در حوزه ی علم و تکنولوژی و نسخه ی علوم اجتماعی شامل بیش از 3000 نشریه در حوزه علوم اجتماعی است. JCR معمولا مقالات پژوهشی و مروری را شامل می شود. گزارش استنادی در این مجلات ، بر اساس چند شاخص مهم بررسی میشود. شاخص هایی مانند ، شاخص ایمپکت فکتور ، شاخص اضطرار و شاخص نیمه عمر از اصلی ترین آنها به حساب می آیند.  در بین این موارد ، شاخص ایمپکت فکتور مهمترین شاخص مطرح شده در زمینه سنجش علمی است.

ایمپکت فکتور(IF)

این شاخص در سال 1960 توسط یوجین گارفیلد ، بنیان گذار موسسه اطلاعاتی ISI ، به جامعه علمی ارائه شد و هدف اصلی آن نشان دادن تاثیرات یک مقاله به مقالات بعدی است. این شاخص در واقع یک شاخص کمی است که تلاش می کند میزان ارجاعات به مقالات یک ژورنال علمی را به صورت یک عدد نشان دهد ؛ ایمپکت فکتور ، از تقسیم تعداد ارجاعات به مقالات منتشر شده در دو سال پی در پی به تعداد کل مقالات منتشر شده در آن ژورنال طی دو سال بدست می آید.

ایمپکت فکتور شاخص بسیار خوبی برای تخمین مقالات یک ژورنال به حساب می آید ، اما برای تخمین یک به یک مقالات ، معیار مناسبی نیست. بدین دلیل که ممکن است تعداد تمام ارجاعات به ژورنال رقم بالایی باشد ، اما برخی از مقالات در آن اصلا استفاده نشده باشد.

چاپ مقاله jCR در موسسه آذرگان

همان طور که اشاره شد مجلات JCR ، ژورنالهای بسیار معتبر و CLOSE ACCESS هستند و معمولا هزینه ای را برای چاپ مقالات از نویسنده دریافت نمی کنند. زمان داوری این مجلات 2 الی 4 ماه طول می کشد و دارای داوری مرحله ای و سخت گیرانه است. اما موسسه آذرگان با ارائه راه کارهای مناسب و با بهره گیری از کارشناسان نخبه ، توانسته است تعاملات خوبی را با این مجلات برقرار کند و تضمین پذیرش مقالات علمی را بالاتر ببرد. هزینه ارسال مقالات به ژورنالهای تخصصی JCR در موسسه آذرگان تنها 250 هزار تومان می باشد.

امتیاز چاپ مقالات JCR در محاسبه دکتری و ارتقای علمی اساتید

برای مقالات JCR ، بالاترین امتیاز پژوهشی را در مصاحبه دکتری در نظر گرفته اند. بدین صورت که اگر بتوانید پذیرش مقاله ی مرتبط با رشته تخصصی خود را در این مجلات کسب کنید ، می توانید 7 امتیاز کامل پژوهشی را از آن خود کنید که بیشترین امتیاز در بین تمام فعالیت های پژوهشی محسوب می شود. همچنین اساتید هیئت علمی که قصد ارتقای علمی از استاد یاری به دانش یاری دارند ، می توانند با ارائه مقالات JCR با ایمپکت بالای 2 یا H-Index بالای 5 به آن دست یابند.

اگر مایل هستید مقالات خود را به ژورنالهای JCR ارسال نمایید ، موسسه انتشاراتی آذرگان ، بهترین و کم هزینه ترین راه را به شما پیشنهاد میکند.

شما می توانید تمام درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه یا شماره تماس درج شده ، با کارشناس موسسه در میان بگذارید تا در زمانی کوتاه  با ارائه پیشنهادات و راهکار های مناسب ، بهترین ها را به شما ارائه کنیم.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
جعفر
3 سال پیش
با سلام و خسته نباشید. بنده مقاله ام در رشته فلسفه است و برای مصاحبه دکتری نیاز به چاپ آن در حدود یک ماه دیگر دارم. آیا امکان آن وجود دارد؟ و اگر هست هزینه آن چقدر است؟ مقاله کاملاً آماده است.
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش