خدمات چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

خدمات چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب ، در موسسه آذرگان انجام می گیرد.

خدمات چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

مقاله علمی پژوهشی ، به مقالاتی میگویند که در آنها روابط و تاثیرات بین متغیر ها به هم ، با تکیه بر الگوی خاص علمی ، سنجیده شود.بنابراین این مقاله باید دارای نوآوری باشد و ایده ی جدیدی را به ما القا کند. در واقع مقالات علمی پژوهشی ، مطلبی را به علم اضافه می کنند و تکراری نیستند. ارزش این مقالات هم بخاطر همین موضوع است. مقالات علمی پژوهشی داخلی گزارش نتایج و دست آورد های شما از یک تحقیق علمی است و مخاطبان آنها ، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی و هر محققی که در مراکز تحقیقاتی و علمی کار میکنند ، میباشد. 

برای کسانی که علاقه مند هستند مقالات خود را در مجلات علمی پژوهشی به چاپ برسانند ، باید بدانند پذیرش در این مجلات تنها به محتوای خود مقاله باز می گردد و داوران ، مقاله را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می دهند. مقالاتی که دارای موضوع تکراری ، محتوای ضعیف ، ایرادات ویرایشی و نتایج غیر قابل اجرا باشند ، بدون شکل ریجکت خواهند شد. نوآوری در این مقالات بزرگترین ویژگی است و مقاله ای که این پارامتر را به همراه داشته باشد ، احتمال پذیرش بالایی خواهد داشت.

امتیاز چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در مصاحبه دکتری

نگارش و چاپ مقالات مرتبط با رشته تخصصی در ژورنالهای علمی پژوهشی داخلی برای یک مقاله دارای 7 امتیاز و ماکسیمم امتیاز تا 22 امتیاز در نظر گرفته شده است.

زمان و هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی  در موسسه آذرگان

مجلات داخلی مجلات بسیار معتبری هستند و بسیاری از فرهیختگان کشور این مجلات را هم رده با مجلات JCR می دانند. این مجلات دارای داوری سخت گیرانه هستند ؛ اما موسسه آذرگان با تعاملات و رایزنی های بسیار مناسب با ادیتور های مجلات زمان داوری این مجلات را کاهش داده و درصد پذیرش در این مجلات را به صورت چشم گیری بالا برده است. هزینه این مجلات بسته به نوع مجله انتخابی متفاوت است و هزینه دریافتی از شما زمانی خواهد بود که مقاله شما به طور قطع پذیرش را دریافت کرده باشد.

روند چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. در خواست خود را به آدرس Azargan.pub@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  2. کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  4. شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  6. پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

تنها کافی است با یک تماس یا ارسال ایمیل از تمام خدمات موسسه آگاهی یابید. بهترین خدمات پژوهشی با قیمت های مناسب را در کوتاهترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
به ترتیب
بازدیدکننده
مهدي
4 سال پیش
سلام فيروز مهدي هستم جهت چاپ مقاله براي رساله دكترا نيازمندم09122415336
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
به پدیرش و چاپ مقاله برا دفاع دکتری نیازمندم
سلام و عرض ادب روزتان بخیر برای معرفی مجلات و شرایط مجلات ، لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را به همراه شماره تماس برای ما ارسال فرمائید. با سپاس
بازدیدکننده
زهره حامیان
5 سال پیش
به پدیرش و چاپ مقاله برا دفاع دکتری نیازمندم
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
سلام یک مجله علمی پژوهشی در گروه ادبیات و علوم انسانی می خواهم .اگر مجله خارجی هماهنگ با رشته مذکور با اعتبار q1مدنظر دارید اعلام بفرمایید.لطفا هر چه سریعتر اطلاع بدهید.
سلام وعرض ادب لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را به همراه شماره تماس به ایمیل موسسه ارسال فرمائید. با سپاس
بازدیدکننده
منوچهر
5 سال پیش
چاپ مقاله در مجلات علمی وپژوهشی وزارت علوم برای مقطع دکترای ادبیات فارسی در حوزه ی عرفان
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
سلام و عرض ادب ضمن تشکر از شما ، لطفا برای معرفی مجلات ، چکیده و عنوان مقاله خود را به همراه شماره تماس برای بنده ارسال فرمائید.
بازدیدکننده
عصمت خیبری
5 سال پیش
سلام یک مجله علمی پژوهشی در گروه ادبیات و علوم انسانی می خواهم .اگر مجله خارجی هماهنگ با رشته مذکور با اعتبار q1مدنظر دارید اعلام بفرمایید.لطفا هر چه سریعتر اطلاع بدهید.
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش