خدمات استخراج مقاله از پایان نامه

انتشار 30 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

یکی از بهترین راه های داشتن مقاله ، استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و رساله دکتری است. در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

خدمات استخراج مقاله از پایان نامه

کسانی که تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند ، به خوبی اهمیت داشتن مقالات چاپ شده در مجلات معتبر را می دانند ؛ در کشور ما هم معیار علم سنجی و ارزیابی دانشجویان ، داشتن مقالات علمی است ، از این رو تمام تلاش خود را می کنند تا رزومه پژوهشی خود را تقویت کنند. اما نگارش یک مقاله اصولی نیاز به صرف حداقل 6 الی 1 سال زمان  و هزینه دارد و از آنجائیکه مسئله زمان و هزینه برای بسیاری از دانشجویان اهمیت ویژه ای دارد ، بهتر است روش هایی اتخاذ شود که در آن ، از نظر هزینه و زمان مقرون به صرفه تر  باشد. یکی از این راه ها ،  استخراج مقاله از پایان نامه ارشد یا رساله دکتری است.

استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و رساله دکتری

همانطور که میدانید ، پایان نامه ارشد یا رساله دکتری ، منابع بسیار غنی از پژوهش های دانشجویان ، در موضوع خاصی را شامل می شوند که در نهایت ، این پژوهش منجر به فارغ التحصیلی آنها خواهد شد. در بیان ساده باید بگوییم یک پایان نامه شامل تلاش های یک دانشجو برای استدلال موضوعی ، ارائه پژوهشی تجربی با استفاده از دروس آموخته شده است که به کمک اساتید تدوین و آمده میگردد. همچنین در نگارش پایان نامه ها ، در هیچ سیستم آموزشی ، کپی برداری ، محتوای تکراری و یا حتی عنوان تکراری مجاز نیست و تمام دانشجویان الزام به پژوهش و نگارش مطالب جدید هستند ؛ از این رو پایان نامه ها را باید منبع علمی بسیار قوی بدانیم که می توان از آن برای استخراج مقالات علمی کمک گرفت.

مفهوم استخراج مقاله

استخراج مقاله از پایان نامه به مفهوم خلاصه نویسی است و داده یا کلمه ای به محتوای مقاله اضافه نمی گردد ؛ به همین دلیل ، کیفیت مقاله استخراجی به کیفیت خود پایان نامه باز می گردد. در استخراج مقاله باید در ابتدا یکبار پایان نامه به خوبی مطالعه گردد ، سپس با توجه به موضوعات پایان نامه ، عنوان مقاله انتخاب  و مطالب را از متن پایان نامه استخراج کرد. برای استخراج مقاله به تمام 5 بخش پایان نامه نیاز است و بسته به کیفیت و تعداد داده های یک پایان نامه می توان چندین مقاله هم از یک موضوع استخراج نمود.

راهنمائی در مورد استخراج مقاله

عنوان مقاله : بهتر است عنوان مقاله و پایان نامه با هم تفاوت داشته باشد. در شرایطی که از پایان نامه چند مقاله استخراج شود ، عنوان مقالات با توجه به موضوع و محتوای مقاله انتخاب خواهد شد.

چکیده مقاله : چکیده مقاله را می توان عینا از چکیده پایان نامه استفاده کرد و در صورتیکه چند مقاله استخراج گردد ، باید با توجه به موضوع مقاله ، چکیده نگارش شود. معمولا چکیده مقالات ، حدودا 150 الی 250 کلمه در نظر گرفته می شود.

کلمات کلیدی : برای این بخش باید کلماتی که بیشترین ارتباط معنایی را با موضوع مقاله دارند ، انتخاب گردند. معمولا تعداد این کلمات بین 3 الی 8 کلمه در نظر گرفته میشوند.

مقدمه : این بخش را می توان پرچم دار بخش های مختلف مقالات دانست. این بخش ، بخش انگیزشی است و اگر درست نگارش شود ، خواننده را به خواندن ادامه مقاله ترغیب خواهد نمود. در این بخش اهداف مقاله تدوین شده و چگونگی ساختار بندی مقاله ، مشخص میگردد.

مرور پیشینه تحقیق و بررسی مبانی نظری : این بخش محتوای اصلی مقاله را تشکیل می دهد و جز اصلی مقاله به حساب می آید. در این بخش باید یک یا چند متغیر را بررسی کرده و نظریات و تئوری های مرتبط را خلاصه نویسی نمود.

روش تحقیق : در این بخش شیوه پژوهش و نمونه های اصلی ، جامعه آماری ، ابزار های جمع آوری و روش های تحلیل ، به خواننده متن ارائه می گردد.

نتیجه گیری : این بخش نیز بسیار مهم است. در این بخش باید نتایج خود را با نتایج پژوهش های مشابه گذشتگان مقایسه کنید و برای سوالات و فرضیه های ارائه شده جوابها و راه های مناسب ارائه دهید.

منابع : در این بخش باید با استفاده از روش های رفرنس دهی ، بخش منابع را به درستی نگارش کنید. باید توجه داشته باشید که رفرنس ها باید به جدید ترین مقالات مرتبط با مقاله ، ارجاع داده شود.

استخراج مقاله در موسسه آذرگان

یکی از موسسات بسیار معتبر و فعال در زمینه های مختلف پژوهشی ، موسسه آذرگان است. این موسسه توانسته است با گرد هم آوردن کارشناسان و محققان رشته های مختلف علمی ، در بخش های استخراج و پذیرش و چاپ مقاله ، نتایج بسیار چشم گیری را بدست آورد. برای دریافت اطلاعات بیشتر ، لطفا با شماره های درج شده ، با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید.

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه کننده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش ، لطفا کلیک کنید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
اگه از پایان نامه ما خودتون مقاله دربیارید و کل کاراشو انجام بدید تا پروسه چاپ هزینش چقدر میشه و حدودا چقدر طول میکشه؟
سلام روز بخیر مفتخریم موسسه آذرگان را انتخاب نموده اید. برای راهنمایی بهتر ، لطفا ایمیل بزنید. با سپاس
بازدیدکننده
پگاه
4 سال پیش
اگه از پایان نامه ما خودتون مقاله دربیارید و کل کاراشو انجام بدید تا پروسه چاپ هزینش چقدر میشه و حدودا چقدر طول میکشه؟
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش