دریافت پذیرش از ژورنالهای معتبر

انتشار 15 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از مهمترین چالش های دانش جویان و محققان داخلی ، دریافت اکسپت از ژورنالهای معتبر است. در این بخش می خواهیم مهمترین دلایل پذیرش یک مقاله در یک ژورنال معتبر را مورد بررسی قرار دهیم.

دریافت پذیرش از ژورنالهای معتبر

همان طور که می دانید مقاله نویسی را باید بهترین راه گسترش و نشر یافته های جدید علمی دانست. متاسفانه به دلیل سطح بسیار پایین محتوای مقالات علمی ، درصد ناچیزی از مقالات ، در بخش پذیرش و چاپ موفق هستند. باید بدانیم ، مقالاتی می توانند در ژورنالهای معتبر اکسپت بگیرند که دارای استاندارد های مشخصی باشند. در بخش بعد برخی از مهمترین استاندارد های دریافت پذیرش از مجلات معتبر را بررسی خواهیم کرد.

استانداردهای دریافت پذیرش از مجلات

موضوع مقاله 

انتخاب موضوع مناسب برای مقاله ، یکی از مهمترین نکات در پروسه پذیرش مقاله است. موضوع انتخابی هم باید جدید و بروز باشد و هم اینکه مختص یک منطقه خاص از کشور نباشد.

محتوای مقاله

مهمترین بخش موفقیت یک مقاله در یک ژورنال ، مربوط به محتوای مقاله است. محتوای مقاله باید قوی باشد و تمام نمودار ها و جداول ، به صورت درست و کامل ارائه شوند. باید متن نوشته شده کاملا روان و عاری از ایرادات نگارشی و املایی باشد.

ترجمه

تمام نوشته های علمی باید توسط مترجم همان رشته ، ترجمه تخصصی شوند. در واقع مترجم این نوشته ها ، علاوه بر تسلط روی بخش ترجمه انگلیسی ، باید روی موضوع متن نیز تسلط داشته باشد. در بهترین شرایط باید مترجم این متون ، دانش آموخته در همان رشته متن باشند.

منابع 

یکی از مهمترین بخش ها در نگارش مقاله ، نحوه نگارش منابع و ارجاع دهی به مقالات مرتبط است. این بخش از آن جهت با اهمیت است که در صورت ناقص بودن یا  بروز نبودن منابع ، مقاله در همان مرحله اولیه ریجکت می گردد. 

انتخاب مجلات

انتخاب ژورنال درست و هم موضوع با مقاله نگارش شده ، بسیار مهم است. همان طور که می دانید ، مجلات به شکل تخصصی مقالات علمی را مورد بررسی قرار می دهند و در صورتیکه موضوع مقاله در بین اهداف مجله قرار نگیرد ، بدون شک ریجکت خواهد شد.

استفاده از موسسات پژوهشی

یکی از بهترین راه های افزایش درصد پذیرش ، کمک گیری از موسسات پژوهشی است. معمولا این موسسات با روابط و رایزنی هایی که با ادیتور های مجلات دارند می توانند در این راه به شما کمک کنند. یکی از بهترین موسسات پژوهشی ، موسسه آذرگان است. این موسسه با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان زبده در امر چاپ مقالات ، توانسته است رضایت بسیاری از اهالی علم را بدست آورد. 

موسسه آذرگان

این موسسه با سابقه بیش از 6 سال تجربه در زمینه های مختلف پژوهشی توانسته است عملکرد بسیار خوبی را در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی داشته و بسیاری از دانشجویان و محققان را به اهداف خود برساند. تمام خدمات موسسه به صورت 24 ساعته به عزیزان ارائه می گردد و فرهیختگان می توانند به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان موسسه بهره ببرند.

خدمات موسسه در زمینه چاپ مقاله

  • استخراج مقاله از پایان نامه در زمان سه روز کاری

  • معرفی دو الی سه مجله هم اسکوپ با مقاله نگارش شده.

  • ترجمه فوق تخصصی مقالات 

  • ویراستاری گرامری و ادبی متن مقاله

  • فرمت بندی مقاله

  • پی گیری های هفتگی از ادیتور مجلات برای نتیجه گیری سریع تر

  • بروز رسانی منابع و ارجاع دهی به جدید ترین مقالات مرتبط

سایر خدمات موسسه

موفقیت خود را به ما بسپارید و برای ثبت سفارش کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش