اینستاگرام اسکرین شات از استوری را اطلاع میدهد! چطور آن را مخفی کنیم؟

انتشار 20 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اینستاگرام اسکرین شات از استوری را اطلاع میدهد ، در این مقاله یاد می گیریم چگونه این محدودیت را دور بزنیم!

اینستاگرام اسکرین شات از استوری را اطلاع میدهد! چطور آن را مخفی کنیم؟

یکی از بهترین و پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر ، برنامه اینستاگرام می باشد. در این برنامه شما می توانید لحظات زیبای روزمره خود به صورت عکس و فیلم های کوتاه ، با دوستان خود شیر کنید. این برنامه مزایا و خصوصات زیادی دارد که باعث شده است اینستاگرام به یکی از سه اپلیکیشن مورد علاقه بین کاربران بدل گردد. سازندگان این برنامه در آپدیت های جدید به موضوع حریم خصوصی بیشتر اهمیت داده اند و کاربرانی را که عادت دارند از صفحه دیگران اسکرین شات بگیرند با محدودهایی مواجه کرده است. در این بخش با یکی از ویژگی های جدید این برنامه آشنا می شویم.

اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام

ظاهراً instagram تصمیم گرفته است پیگیری فعالیت کاربران در این پلت فرم را برای فالوور های آنها آسان گرداند.

همان طور که این شرکت در اوایل ماه ژانویه از قابلیت اشتراک گذاری وضعیت فعالیت کاربران در پیام های دایرکت رونمایی کرد تا به کاربران اجازه داده شود زمان آخرین حضور شما را در این اپلیکیشن ببیند. بار دیگر این شبکه اجتماعی زیرشاخه فیسبوک تغییراتی در اپ خود داده است و اگر شما از استوری اینستاگرام دوستان خود اسکرین شات بگیرید، به آنها اطلاع رسانی می شود. بدین صورت که اینستاگرام با قرار دادن یک علامت ستاره ای شکل در کنار اسم شما به دوستانتان نشان خواهد داد. همان طور که در تصویر زیر نشان داده شده است :

تصویر
 

instagram در طرف مقابل نیز به کاربرانی که عادت به اسکرین شات از استوری اینستاگرام دیگران دارند، با پیغام هشداری اطلاع رسانی می کند. اما ظاهرا این شبکه اجتماعی تابعه فیس بوک این پیغام هشدار را فقط یک بار به کاربران می فرستد پس در صورت نادیده گرفتن آن دفعات بعدی قبل از اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام دیگران باید به عواقب آن فکر کنند.

تصویر
 

چطور اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام را از کاربر مخفی کنیم؟

احتمال زیادی وجود دارد که اینستاگرام در آینده از این روش‌ها با بروز رسانی جلوگیری کند. با اطمینان نمی‌ شود گفت این اتفاق حتماً رخ خواهد داد اما در حال حاضر روش‌ هایی جهت این که مردم نفهمند از استوری آن‌ها اسکرین شات گرفته اید به شرح زیر هستند:

راه‌حل اول :

۱- قبل از این که اسکرین شات بگیرید حالت پرواز گوشی را روشن کنید.

۲- بعد از اسکرین شات دوباره آن را خاموش کنید.

راه حل دوم :

یک راه ساده‌ ی دیگر این است که از طریق مرور گر به جای اپلیکیشن گوشی برای ورود به اینستاگرام و تماشای استوری دیگران استفاده کنید.

راه حل سوم :

از اپلیکیشن‌ هایی مانند Story Reposter استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می‌ دهد بدون نگرانی استوری‌ ها را به اشتراک بگذارید. استفاده از  برنامه Story Reposter آسان است:

  1. کاربر اینستاگرام مورد نظر را جستجو کنید.
  2. استوری‌ های موجود را تماشا کنید.
  3. استوری مورد نظر را در شبکه اجتماعی دلخواه خود یا برای دوستتان به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر به نظر می‌ رسد این روش‌ ها تنها راه‌ های ممکن هستند. تا زمانی‌ که اینستاگرام احتمالاً جلوی آن‌ ها را نگرفته می‌توانیم از آن‌ ها استفاده کنیم.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش