هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی

انتشار 27 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

برای پژوهشگرانی که میخواهند مقالات خود را در ژورنالهای معتبر خارجی چاپ کنند ، آگاهی از هزینه این مجلات بسیار ضروری است.

هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی

دانشجویان و پژوهشگران بعد از اتمام نگارش مقاله علمی خود، باید یکی از ژورنالهای معتبر داخلی یا خارجی را انتخاب کنند. به دلیل اعتبار و امتیاز بالای پژوهشی ، معمولا تمایل به مجلات خارجی ، بیشتر از مجلات داخلی است. 

یکی از نکات مهم در انتخاب مجلات معتبر ، هزینه ی پذیرش و چاپ مقالات است. موسسه آذرگان با سالها تجربه در زمینه ی ارسال و دریافت پذیرش از نشریات معتبر ، سعی کرده است تا با ایجاد تعاملات و رایزنی های خوب با مجلات معتبر خارجی ، در زمان و هزینه دانشجویان و پژوهشگران عزیز ، حداکثر صرفه جویی را اعمال کند.

هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی در موسسه آذرگان

مجلات ISI : پایگاه تامسون رویترز ، یکی از معتبر ترین پایگاه های علمی در جهان است. این پایگاه معمولا دو نوع مجلات را نمایه سازی میکند.

  • مجلات JCR : مجلات معتبر ایمپکت دار هستند و از نظر اعتبار در درجه A درجه بندی مجلات قرار دارند. ارسال مقاله به این مجلات تنها 250هزار تومان هزینه دارد.این مجلات غیر تضمینی و دارای داوری سخت گیرانه و طولانی مدت هستند.

  • مجلات ISI Listed : این مجلات معتبر ، بدون ایمپکت هستند و از نظر اعتبار ، در درجه B مجلات درجه میشوند. پذیرش مقاله در این مجلات تضمینی است و شروع قیمت ، از 1 میلیون تومان آغاز میشود. این مجلات دارای زمان داوری کوتاه مدت هستند.

مجلات اسکوپوس : مجلات اسکوپوس جز معتبرترین مجلات علمی به شمار میروند. پایگاه اسکوپوس ، مجلات خود را از نظر کیفیت به چهار رده Q1 تا Q4  ، تقسیم بندی میکنند.

  • مجلات Q1  و Q2  دارای داوری سخت و زمان بر هستند. هزینه ی ارسال مقاله به این مجلات ، تنها 250هزار تومان است.

  • مجلات Q3 و Q4 دارای داوری آسانتر هستند و پذیرش در این مجلات در موسسه آذرگان تضمینی و شروع قیمت ار 1 میلیون تومان آغاز میشود.

مجلات پابمد : این مجلات بسیار معتبر هستند و به طور تخصصی مقالات حوزه پزشکی و زیست شناسی را نمایه میکنند.چاپ مقاله در این مجلات در موسسه آذرگان نیمه تضمینی و شروع قیمت از 2.3 میلیون تومان آغاز میشود.

مجلات علمی پژوهشی خارجی : این مجلات به دو صورت ایمپکت دار و بدون ایمپکت هستند.

  • مجلات ایمپکت دار علمی پژوهشی خارجی ، همان مجلات JCR و مجلات اسکوپوسQ1 و Q2 هستند و هزینه ی آنها برای ارسال به مجلات ، تنها 250هزار تومان است.

  • مجلات بدون ایمپکت علمی پژوهشی خارجی  ، همان مجلات ISI listed ،  مجلات اسکوپوس q3 و Q4 و مجلات خارجی ، با داوری آسان هستند. این مجلات تضمینی و شروع هزینه ی آنها از 600هزار تومان آغاز میشود.

روند چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی در موسسه انتشاراتی آذرگان

  1. در خواست خود را به آدرس موسسه ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  2. کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  4. شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  6. پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش