هزینه اکسپت مقاله در مجلات ISI

انتشار 12 اسفند 1396
مطالعه 9 دقیقه

هزینه صفر تاصد اکسپت مقاله در مجلات isi جهت بررسی و انتخاب بهترین مجلات. انتخاب مجلاتی که چاپ رایگان دارند تا بتوانید با کمترین هزینه و حتی به صورت رایگان مقاله خود را در مجلات isi به چاپ برسانید.

هزینه اکسپت مقاله در مجلات ISI

نگارش و چاپ مقاله یکی از اصلی‌ترین بخش‌های پروسه هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی است. نگارش و انجام تحقیقات ازیک‌طرف و از طرف دیگر یافتن ژورنال‌های مرتبط و معتبر همیشه نگرانی‌هایی را برای دانش‌پژوهان ایجاد کرده است. دراین‌بین مجلات پایگاه علمی ISI، به دلیل داشتن اعتبار علمی بالا و همچنین مقبولیت بالا بین اساتید، طرفداران بسیاری برای چاپ مقاله در این مجلات در سرتاسر جهان دارد؛ اما هرکدام از این مجلات isi هزینه‌هایی را برای چاپ مقاله اعلام می‌کنند، علاوه بر این، یک مقاله برای اینکه آماده چاپ در مجله isi شود باید پروسه‌ها و مراحلی را طی نماید که مستلزم هزینه می‌باشد. ازاین‌رو قصد داریم تا شمارا با هزینه‌های صفرتا صد اکسپت مقاله و چاپ مقاله در مجلات معتبر آشناسازیم. پیش از ورود به بحث هزینه بهتر است با مفاهیم اکسپت مقاله و مجلات معتبر آشنا شویم.

منظور از اکسپت مقاله چیست؟

واژه اکسپت برگرفته از عبارت انگلیسی accept به معنای پذیرفتن، تائید کردن و قبول کردن می‌باشد. ازآنجایی‌که سیستم و پنل مجلات خارجی به زبان بین‌المللی انگلیسی می‌باشد و در پاسخ داوری مقالات علمی دو عبارت accepted و rejected از جانب مجلات به مقالات اطلاق می‌شود، ازاین‌رو واژه اکسپت accept جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی در بین دانشجویان و اساتید واژه‌ای پرکاربرد شده است. حتی در مجلات داخلی که پروسه ارسال مقاله به زبان فارسی است در این مجلات هم پذیرش مقاله را اصطلاحاً اکسپت مقاله می‌نامند. پس می‌توان گفت منظور از اکسپت مقاله یعنی دریافت پذیرش مقاله از مجلات می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

علامت سوال

مجلات isi کدام‌اند؟

مجلات isi آن دسته از مجلات معتبر بین‌المللی هستند که در پایگاه علمی تامسون رویترز نمایه می‌شوند. برای بررسی و جستجوی این نوع مجلات به سایت Web of Science (وب آو ساینز) و یا کلاویریت Clarivate باید مراجعه کرد. ISI را باید مهم‌ترین منبع پوشش‌دهنده مجلات علمی دانست. باید دانست مجلاتی که در این پایگاه ایندکس می‌شوند، دارای استانداردهای بالایی هستند. همه‌ساله این پایگاه با بررسی کیفیت مقالات نمایه شده در این مجلات، این مجلات را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و درصورتی‌که از استانداردهای خود فاصله گرفته باشند، از لیست این پایگاه خارج می‌شوند. مجلات isi دست بندی‌های مختلفی در نوع پوشش و یا Coverage دارند. دسته‌بندی موضوعی و محتوایی مجلات وب آو ساینز به‌صورت زیر می‌باشد:

پوشش مجلات وب آو ساینز Web of Science Coverage

Core Collection

مجموعه هسته

  • Science Citation Index Expanded (SCIE)

  • Social Sciences Citation Index (SSCI)

  • Arts & Humanities Citation Index (AHCI)

  • Emerging Sources Citation Index (ESCI)

کارگروهی

Current Contents

مطالب جاری

  • Agriculture, Biology & Environmental Sciences

  • Arts & Humanities

  • Business Collection

  • Clinical Medicine

  • Electronics & Telecommunications Collection

  • Engineering, Computing & Technology

  • Life Sciences

  • Physical, Chemical & Earth Sciences

  • Social And Behavioral Sciences

لامپ

Other

سایر

  • BIOSIS

  • Current Chemical Reactions

  • Essential Science Indicators

  • Index Chemicus

  • Zoological Record

جست و جو

انواع مجلات isi

مجلات isi علاوه بر دسته‌بندی ازنظر نوع پوشش و یا موضوع و همچنین محتوا و مطالب دسته‌بندی دیگری نیز دارند. این نوع از دسته‌بندی بر اساس فاکتوری با عنوان ضریب تأثیر ( Impact Factor) و یا ایمپکت فکتور می‌باشد. معمولاً ضریب تأثیر و یا ایمپکت فکتور را با if نشان می‌دهند.

Impact Factor میزان ارجاع و یا رفرنس دهی به مقالات یک مجله isi را نشان می‌دهد. درواقع هرچقدر این عدد بیشتر باشد یعنی میزان ارجاع دهی به مقالات آن مجله نیز بیشتر است.

نحوه محاسبه ضریب تأثیر و یا ایمپکت فکتور مجله:

برای محاسبه ایمپکت فکتور مجله در سال 2022 باید میزان رفرنس دهی و یا سایتیشن مجله در سال 2021 و 2020 را باهم جمع کرده و درنهایت تقسیم‌بر مجموع تعداد مقالات چاپ‌شده در مجله در سال 2021 و 2020 نمایید.

فرمول ایمپکت فکتور

بر اساس این نوع دسته‌بندی مجلات به دو گروه مجلات با ضریب تأثیر و یا ایمپکت دار که اصطلاحاً JCR گفته می‌شود و مجلات بدون ایمپکت و یا مستر ژورنال Master Journal List لیست تقسیم‌بندی می‌شوند.

نحوه محاسبه هزینه مجلات isi

هزینه مجلات isi با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند هزینه‌های مربوط به ادیتورها، داوران، سردبیر و همچنین هزینه‌های مربوط به نگهداری سایت اینترنتی مجله و سایر هزینه‌های مربوط به سایت‌ها و خدمات آنلاین مجله می‌باشد. برخی از مجلات حمایت‌کننده‌های مالی دارند مانند مجلات دانشگاهی که این مورد باعث می‌شود. این مجلات هزینه‌ای برای چاپ مقاله دریافت نمی‌کنند و یا هزینه‌ای خیلی کم دریافت می‌کنند. مجلات دانشگاهی که از جانب مؤسسات و یا دانشگاه‌ها حمایت مالی می‌شوند حتی اگر به‌صورت اوپن اکسس هم باشند بازهم هزینه‌ای را از نویسنده دریافت نمی‌کنند. در نتیجه هزینه چاپ مقاله در سریع ترین زمان به عوامل متعددی بستگی دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

نحوه محاسبه هزینه

جهت آشنایی بیشتر:

اوپن اکسس Open Access

مجلاتی که دسترسی آزاد دارند و خوانندگان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند مقالات را مشاهده نمایند و یا آن‌ها را دانلود نمایند. این نوع از مجلات معمولاً هزینه‌های مربوط به چاپ مقاله را از نویسنده دریافت می‌کنند، مگر آنکه کلاً چاپ رایگان داشته باشند.

کلوز اکسس close access

مجلاتی که دسترسی آزاد و یا رایگان ندارند؛ و در سایت مجله، فقط عنوان و مشخصات نویسندگان مقاله و چکیده و منابع مقاله قابل‌مشاهده است که برای مشاهده مقاله کامل و دانلود آن باید فایل مقاله را خریداری نمایید و یا هزینه اشتراک مجله را واریز کنند به این نوع از مجلات که دسترسی آزاد ندارند و برای مطالعه مقالات باید آن‌ها را خریداری کنند مجلات کلوز اکسس می‌گویند.

اکسپت مقاله در مجلات isi

برای اکسپت مقاله در مجلات isi ابتدا باید مقاله علمی کاملاً قوی با نتایج علمی ناب که منابع به‌روز و جدیدی دارد را نگارش و یا از پایان‌نامه استخراج کرد. بعد از نگارش و یا استخراج مقاله از پایان‌نامه، مقاله باید به‌صورت کاملاً تخصصی و مناسب مجلات isi ترجمه شود. برای اینکه یک مقاله مناسب اکسپت در مجلات isi باشد، باید قبل از ارسال مقاله به مجله، آن را ازنظر ترجمه ویرایش نیتیو کرد تا ازنظر زبانی و ترجمه مناسب فهم و درک داوران خارجی باشد. برای انتخاب بهترین مجله و مناسب‌ترین مجله با مقاله باید دقت بسیار داشته باشید، از بین مجلات مرتبط با تخصص مقاله که انتخاب نمودید بخش اهداف و زمینه فعالیت مجله یعنی Aims and scope و یا Focus and Scope را به‌دقت مطالعه نمایید که حتماً مجله انتخابی ازنظر موضوعی کاملاً مرتبط با مقاله باشد، پیشنهاد می‌شود چند مورد از آخرین مقالات چاپ‌شده مجله را مطالعه نموده و از آن‌ها در نگارش مقاله استفاده نمایید و به آن‌ها رفرنس دهید. بعد از اطمینان از مناسب بودن مجله انتخابی و ویرایش مقاله نوبت به فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله isi است. از قسمت درباره مجله About the Journal و راهنمای نویسندگان مجله Guide for Authors و یا Author Guidelines فایل فرمت بندی مقاله را دانلود نمایید و راهنمای نویسندگان را به‌دقت مطالعه نمایید تا هر نوع محدودیت و الزامی که نوشته‌شده است رعایت شود. ممکن است مجله از شما چکیده گرافیکی بخواهد که باید باتوجه محتوای مقاله چکیده گرافیکی را ترسیم نمایید. بعد از انجام فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی، پروسه سابمیت انجام می‌شود. ممکن است سابمیت از طریق سیستم و به‌صورت پنلی باشد و یا از طریق ایمیل سردبیر انجام شود. بعد از طی این مراحل و دریافت مقاله توسط سردبیر، بعد از بررسی‌های اولیه توسط سردبیر درصورتی‌که مقاله ازنظر موضوعی مورد تائید سردبیر قرار گرفت و الزامات اولیه مجله که مربوط به فرمت بندی می‌باشد، رعایت شده باشد، برای مقاله داور اختصاص داده می‌شود و برای بررسی به داوران ارسال می‌شود که تمامی اصلاحات و نظرات داوران مرحله‌به‌مرحله برای نویسنده مسئول ارسال خواهد شد و بعد از انجام تمامی اصلاحات مقاله موردپذیرش و یا اکسپت قرار می‌گیرد که پروسه صفرتا صد اکسپت مقاله در مجله isi به پایان می‌رسد.

هزینه اکسپت مقاله

در خصوص هزینه اکسپت مقاله باید به هزینه مراحل صفرتا صد اکسپت مقاله که قبلاً بیان کردیم اشاره‌کنیم. ابتدا در خصوص آماده‌سازی مقاله، اگر مقاله توسط نویسنده نگارش نشده باشد و نیاز به استخراج مقاله از پایان‌نامه باشد این مرحله برای انجام به‌صورت کاملاً تخصصی که توسط کارشناسان و مؤسسات معتبر انجام شود حتماً هزینه‌ای را تحت عنوان هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه خواهد داشت. بعد از آماده شدن مقاله اگر مقاله از پایان‌نامه فارسی استخراج شده باشد و یا به زبان فارسی نگارش شده باشد، باید به‌صورت کاملاً تخصصی ترجمه شود که حتماً باید توسط مؤسسات معتبر فعال درزمینهٔ ترجمه مقاله انجام شود و حتماً هزینه‌ای را با عنوان هزینه ترجمه مقاله خواهد داشت. اگر مقاله از همان ابتدا به زبان انگلیسی نگارش شده باشد و یا به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد، قبل از ارسال به مجله باید توسط مترجم نیتیو و بومی ویرایش شود این مرحله نیز هزینه‌ای را با عنوان هزینه ویرایش نیتیو خواهد داشت. همان‌طور که در بخش اکسپت مقاله در مجلات isi بیان شد مرحله آخر بعد از ویرایش مقاله فرمت بندی و سابمیت مقاله است. هرچقدر فرمت بندی تخصصی و حرفه‌ای انجام شود شانس پذیرش و یا اکسپت مقاله بالاتر می‌رود به همین دلیل توصیه می‌شود مرحله فرمت بندی تخصصی مقاله و همچنین سابمیت مقاله توسط مؤسسات معتبر و باتجربه انجام شود که به طبع هزینه‌ای را با عنوان هزینه فرمت بندی و سابمیت مقاله خواهد داشت. علاوه بر موارد ذکرشده با توجه به آنچه در هزینه مجلات isi بیان شد، مجلات برای تأمین هزینه‌های خود هزینه‌هایی را از نویسندگان دریافت می‌کنند. پس بعد از هزینه مراحل ذکرشده نوبت به پرداخت هزینه به مجله است درصورتی‌که مجله اوپن اکسس Open Access باشد و هزینه چاپ مقاله را از نویسنده دریافت کند.

اکسپت رایگان مقاله در مجلات isi

برای اکسپت رایگان مقاله در مجلات isi علاوه بر اینکه نویسنده باید با استفاده از مشاوره‌های رایگان کارشناسان مراحل صفرتا صد آماده‌سازی خودش انجام دهد و یا از مؤسساتی که خدمات رایگان و یا با هزینه کم ارائه می‌دهند کمک بگیرد، باید دقت شود مجله‌ای که انتخاب می‌شود چاپ رایگان داشته باشد و یا اصطلاحاً close access باشد و هزینه‌ای را از نویسنده دریافت نکند.

چاپ مقاله

مؤسسات معتبر اکسپت مقاله در مجلات

برای اکسپت مقاله در مجلات isi به‌صورت رایگان و یا با کمترین هزینه باید از خدمات مؤسساتی استفاده کنید که با مشاوره‌های رایگان فرهیختگان و دانشجویان را در انجام مراحل صفرتا صد اکسپت مقاله همراهی می‌کنند. مؤسسات معتبر بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که یکی از این مؤسسات معتبر فعال درزمینهٔ اکسپت مقاله از پایان‌نامه، موسسه آذرگان می‌باشد که با تضمین کیفیت مقالات کاملاً تخصصی را از پایان‌نامه استخراج نموده و با ترجمه‌های تخصصی و ویرایش‌های نیتیو که روی مقالات انجام می‌دهد شانس پذیرش مقالات را بالا می‌برد و در مرحله آخر با انجام پروسه فرمت بندی و سابمیت مقاله تا دریافت نتیجه نهایی پشتیبانی‌های لازم و رایگان را به نویسندگان ارائه می‌دهد.

موسسه چاپ مقاله

مراحل ثبت سفارش اکسپت مقاله در مجلات isi

مراحل ثبت سفارش اکسپت مقاله در مجلات isi در موسسه آذرگان به ترتیب مراحل زیر است.

ثبت سفارش

ثبت سفارش

بررسی مقاله

بررسی و معرفی مجله

تایید مشتری

تایید و واریز پیش پرداخت

پذیرش و چاپ مقاله

تسویه و چاپ مقاله

چرا موسسه آذرگان

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

موسسه آذرگان

خدمات تخصصی اکسپت مقاله در مجلات isi موسسه آذرگان

ما در موسسه آذرگان با همراهی تیم مجرب و حرفه ای در بخش های استخراج مقاله از پایان نامه، ویراستاری، ترجمه تخصصی، فرمت بندی و سابمیت مقاله آماده ایم تا آنچه را در چندین سال تجربه چاپ مقاله در مجلات isi بدست آوردیم در اختیار شما فرهیختگان عزیز قرار دهیم تا مراحل صفرتاصد چاپ مقاله isi را در سریع ترین زمان طی نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

از طریق صفحه ثبت سفارش عنوان و چکیده مقاله خود را ارسال فرمایید تا کارشناسان بعد از بررسی مجلات مرتبط با تخصص شما را خدمتتان معرفی کنند. جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مجلات مختلف متفاوت است و به عوامل گوناگونی مانند اوپن اکسس و یا کلوز اکسس بودن مجله بستگی دارد. می توانید هزینه مجلات را از کارشناسان موسسه استعلام بگیرید.

موسسه آذرگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. همچنین موسسه آذرگان هیچگونه خدمات نگارشی و یا فروش مقاله ندارد. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود.

سوالات بیشتر
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
به ترتیب
بازدیدکننده
زهرا
4 سال پیش
سلام، لطفاً هزینه ی چاپ مقاله برق قدرت در مجلات ISI را با جزییات و لیست قیمت بیان کنید. لطفاً از صفر تا 100 کار ذکر شود مانند هزینه شبیه سازی، هزینه نوشتن مقاله، چاپ در مجلات الزویر یا IEEE با ایمپکت فکتورهای مختلف و ... پیشاپیش ممنون.
بازدیدکننده
پگاه
4 سال پیش
سلام، اگه شما از پایان نامه من مقاله رو استخراج کنید و بعد کارای ISI رو انجام بدید،یعنی کل مراحلش با خودتون باشه ، هزینه و زمانش چقدر میشه؟
بازدیدکننده
ناشناس
4 سال پیش
در پاسخ به:
براي اكسپت چقدر تايم مي خواين؟
هرچقدر زودتر بهتر
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
سلام. لطفا هزینه. و شرایط رو برای من ارسال کنید. ممنون
سلام روز بخیر لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را به همراه شماره تماس برای ما ایمیل فرمائید. با تشکر
بازدیدکننده
الهام
4 سال پیش
سلام. لطفا هزینه. و شرایط رو برای من ارسال کنید. ممنون
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
سلام برای اکسپت مقاله از مجله jcr -Q1 .هزینه حدودا چقدر است؟ چقدر زمان میبرد؟
سلام و عرض ادب روز تان بخیر این مجلات تضمینی نیستند. برای آشنایی با شرایط و نام مجلات ، لطفا شماره تماس خود را بهمراه چکیده و عنوان مقاله ایمیل فرمائید. با تشکر
بازدیدکننده
سهیل
5 سال پیش
سلام برای اکسپت مقاله از مجله jcr -Q1 .هزینه حدودا چقدر است؟ چقدر زمان میبرد؟
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
براي اكسپت چقدر تايم مي خواين؟
سلام روز بخیر. لطفا چکیده ومقاله و همچنین شماره تماستون رو ایمیل فرمتئید ، مجلات ، شرایط و هزینه ها ارسال خواهد شد.
بازدیدکننده
ناشناس
5 سال پیش
براي اكسپت چقدر تايم مي خواين؟
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش