هزینه ترجمه مقالات ISI بصورت تخصصی

انتشار 30 مهر 1399
مطالعه 2 دقیقه

یکی از مهمترین دلایل ریجکت مقالات علمی، نداشتن ترجمه مناسب و تخصصی است. در این مطلب میخواهیم درمورد ترجمه تخصصی مقالات ISI صحبت کنیم.

هزینه ترجمه مقالات ISI بصورت تخصصی

دانشجویان، محققان، اساتید دانشگاه ها و هر کسی که در زمینه های علمی فعالیت میکند، بخوبی ارزش مقاله چاپ شده را میداند. یک مقاله چاپ شده میتواند دانشجویی را فارغ التحصیل کند، نتایج پژوهش دانشجویان را بنام او ثبت کند و یا باعث تغییر وضعیت و ارتقای علمی استادی شود و این موارد تنها بخش کوچکی از مزایای چاپ مقاله است. در کشور ما نیز چاپ مقاله در مجلات بین المللی، بخصوص مجلات ISI، بسیار مورد توجه است. این مجلات بسیار با کیفیت هستند و پذیرش در آنها مستلزم نگارش یک مقاله بسیار قوی است؛ اما در این مطلب میخواهیم در مورد ترجمه و ارزش تخصصی بودن آن برای مقالات ISI صحبت کنیم.

ترجمه تخصصی چیست؟

مقالات، کتاب ها و متون علمی که دارای جملات و اصطلاحات تخصصی هستند نیاز به مترجمی دارند که علاوه بر تسلط روی زبان انگلیسی، به موضوع متن هم اشراف کامل داشته باشد. برای مثال، موضوع مقاله ای که مربوط به مهندسی عمران است، باید توسط کسی ترجمه شود که به این رشته وارد باشد و از اصطلاحات مهندسی اطلاع داشته باشد. 

تصویر
 

ترجمه تخصصی مقالات ISI

همنطور که گفته شد، پذیرش گرفتن از مجلات ISI، آسان نیست و مقاله که برای این مجلات سابمیت میشوند، باید دارای موضوع جدید باشد، محتوای قوی داشته باشد و منابع استفاده شده بروز و سه سال اخیر باشند. اما نکته ای که در هنگام سابمیت مقالات ISI وجود دارد، کیفیت ترجمه انجام شده آن است.  باید قبول کنیم هر چقدر هم که یک مقاله خوب نوشته شده باشد، اگر روی آن ترجمه تخصصی انجام نگیرد قطعا به مشکل خواهد خورد. داوران مجلات برای اینکه بتوانند مقاله را داوری کنند، نیاز دارند تا بخوبی اهداف و نتایج مقاله را درک و بررسی کنند؛ از این رو باید مترجم مقالات علمی در موضوع مقاله هم متخصص باشد تا بتواند جملات و عبارات تخصصی را درست ترجمه کند.

هزینه ترجمه تخصصی مقالات ISI

قیمت ترجمه معمولا بستگی به حجم فایل و تخصص متن دارد و برای اطلاع از آن باید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. معمولا قیمت ترجمه بر اساس تعداد کلمات متن بوده و هر صفحه را 250 کلمه محاسبه میکنند.

تصویر

 

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

مراحل ترجمه مقاله ISI در موسسه آذرگان

  • ارسال فایل وورد مقاله از طرف مشتری

  • محاسبه هزینه و زمان تحویل توسط کارشناس موسسه و ارسال قرارداد 

  • واریز هزینه از طرف مشتری و ارسال فیش واریزی به کارشناس موسسه

  • ارسال فایل به بخش ترجمه و اتمام ترجمه در زمان تعیین شده

  • ارسال فایل وورد ترجمه شده به مشتری

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید. 

تصویر
 

 

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش