هزینه پذیرش مقاله ISI بصورت تضمینی و در کمترین زمان

انتشار 19 مهر 1399
مطالعه 3 دقیقه

یکی از بهترین راه های رسیدن به اهداف تحصیلی و پژوهشی، چاپ مقاله در مجلات معتبر است. در این مطلب میخواهیم هزینه پذیرش مقاله ISI بصورت تضمینی و در کمترین زمان را مورد بررسی قرار میدهیم.

هزینه پذیرش مقاله ISI بصورت تضمینی و در کمترین زمان

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر یکی از بهترین راه های تقویت رزومه، فارغ التحصیلی، پذیرش از دانشگاه های معتبر و یا حتی تغییر وضعیت و ارتقای علمی برای دانشجویان و اساتید است. همین میتواند اهمیت و حساسیت چاپ مقاله را بخوبی نشان دهد. اما پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر به هیچ عنوان راحت نیست. در ادامه در مورد هزینه و زمان پذیرش مقاله در مجلات ISI صحبت میکنیم  به این موضوع میپردازیم که چه مقالاتی شانس بیشتری برای پذیرش دارند.

فرآیند اخذ پذیرش و چاپ مقالات ISI 

  • شما در ابتدا باید یک مقاله آماده داشته باشید. در این مرحله یا باید با توجه به استاندارد های لازم مقاله ای را بنویسید و یا اینکه از پایان نامه ارشد و یا رساله دکتری مقاله استخراج کنید.

  • در این مرحله مقاله باید ترجمه تخصصی شود. ترجمه متون علمی بسیار مهم است. همانطور که میدانید مقالات علمی پر از جملات و کلمات تخصصی هستند که ممکن است معنای آنها رشته به رشته فرق داشته باشد. برای همین باید دقت شود که مترجم، علاوه بر اینکه به زبان انگلیسی مسلط است، باید به موضوع مقاله نیز اشراف کامل داشته باشد.

  • پس از ترجمه مقاله، زمان انتخاب مجله است. این مرحله شاید ظاهر راحترین مرحله به نظر برسد، اما در حقیقت حساس ترین بخش کار است و بیشترین دلایل ریجکتی یک مقاله، به خاطر انتخاب نادرست مجله اتفاق میافتد. بهتر است قبل از انتخاب نهایی ژورنال، سایت مجله و مقالات چاپ شده آن، بخوبی بررسی و مطالعه شود، این کار باعث میشود تا سطح کیفی مقالات چاپ شده مشخص شود و همچنین  اسکوپ دقیق مجله بدست آید. اگر مقاله و مجله هم موضوع و هم اسکوپ باشد، آن موقع میتوانید مقاله را سابمیت کنید.

  • در این مرحله، مقاله باید به فرمت مجله انتخابی در آید. هر مجله فرمت خاص خود را دارد و این فرمت همان ظاهر و نمای مقاله است. فرمت مقالات را میتوان از بخش راهنمای نویسندگان هر ژورنال دانلود کرد. این مورد باید مد نظر باشد تمام مواردی که برای فرمت بندی مقاله از نویسندگان درخواست میشود باید مو به مو انجام گردد.

  • پس از فرمت بندی مقاله آماده ارسال است. برای این کار میتوانید یا از طریق سیستم سابمیت مجله، مقاله را سابمیت کنید و یا اینکه بصورت مستقیم به ادیتور ایمیل بزنید.

  • بعد از اینکه مقاله در اختیار ادیتور مجله قرار گرفت، مقاله از نظر اسکوپ و هم خوانی با اهداف مجله بررسی میشود و مقالاتی که استاندارد لازم را دارند برای داوری به چند داور ارسال میشود. داوران بصورت دقیق مقاله را بررسی کرده و مقالاتی که شرایط و کیفیت مناسب دارند مورد پذیرش قرار میگیرند، مقالاتی که ایرادات جزئی دارند اصلاحیه میخورند و مقالات با ایرادات کلی، ریجکت میشوند.

  • و در آخرین مرحله، نامه پذیرش برای مقالات پذیرش شده ارسال میشود و مقالات در پروسه چاپ قرار میگیرند.

تصویر
 

 هزینه پذیرش مقاله ISI بصورت تضمینی و در کمترین زمان

همانطور که قبلا اشاره شد، پذیرش گرفتن از مجلات ISI به هیچ عنوان کار راحتی نیست. این مجلات تخصصی هستند و باید تمام مراحل به دقت انجام گیرد. برای اینکه درصد پذیرش بالاتر رود بهتر است نکات زیر را رعایت کنیم.

  • موضوع مقاله بروز و جدید باشد

  • بعد از ترجمه بهتر است مقاله توسط مترجم ویراستاری نیتیو شود

  • منابع بکار برده شده باید جدید باشد و کتاب ها و مقالاتی که به آنها رفرنس داده شده، حداکثر سه سال اخیر باشند.

  • همچنین باید دقت شود که مجله انتخابی، مقالات ایرانی را چاپ کرده باشد. متاسفانه مسائل و مشکلات تحریم، روی پذیرش مقالات هم تاثیر گذاشته و برخی مجلات به همین دلیل، مقالات ایرانی را رد میکنند.

  • از کمک موسسات برای افزایش درصد پذیرش و پایین آمدن هزینه ها کمک گرفت.

تصویر
 

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید. 

تصویر
 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش