هزینه چاپ مقاله در سریع ترین زمان+ویدیو

انتشار 28 اردیبهشت 1400
مطالعه 13 دقیقه

دانشجویان برای اینکه بتوانند رزومه پژوهشی خود را تقویت کنند، از دانشگاه‌های معتبر اپلای بگیرند، از رساله خود دفاع کنند و فارغ‌التحصیل شوند، خواسته یا ناخواسته، چاره‌ای جز چاپ مقاله ندارند؛ اما برای دانشجویان دو مورد بسیار اهمیت دارد؛ اولی چاپ مقاله در کمترین زمان و دومی چاپ مقاله با هزینه مناسب. در همین راستا می‌خواهیم بدانیم چطور می‌توان در کمترین زمان و با هزینه مناسب مقاله چاپ کرد. در ادامه در مورد پروسه چاپ مقاله صحبت خواهیم کرد.

هدف از چاپ مقاله چیست؟

نویسندگان و محققان اهداف مختلفی را برای چاپ مقاله دارند؛ که مهم‌ترین این اهداف دریافت امتیاز پژوهشی است. دریافت امتیاز پژوهشی هدف چاپ مقاله برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

پایان‌نامه

2 نمره پایان‌نامه کارشناسی ارشد

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باهدف دریافت دو نمره پایان‌نامه کارشناسی ارشد و تسویه‌حساب و دریافت مدرک کارشناسی ارشد به دنبال چاپ مقاله در سریع‌ترین زمان هستند.

دریافت مدرک کارشناسی ارشد

دریافت مدرک کارشناسی ارشد

یکی از الزامات فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دریافت نمره چاپ مقاله است. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باهدف تسویه‌حساب و دریافت مدرک کارشناسی ارشد اقدام به چاپ مقاله می‌کنند و یا از چاپ مقاله انصراف داده و از 2 نمره پایان‌نامه نیز صرف‌نظر می‌کنند.

مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری

داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری باهدف تقویت رزومه مصاحبه دکتری و قبولی در مقطع دکتری به دنبال چاپ مقاله در مجلات معتبر در کوتاه‌ترین زمان می‌باشند.

پیش دفاع مقطع دکتری

پیش دفاع مقطع دکتری

دانشجویان مقطع دکتری تخصصی برای انجام پروسه پیش دفاع ملزم به چاپ مقاله در مجلات اعلامی در بخشنامه‌های دفاع دکتری می‌باشند.

دفاع دکتری

دفاع دکتری

پس از انجام پروسه پیش دفاع برای دریافت مجوز دفاع دکتری دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید 5 امتیاز دستاوردهای پژوهشی با چاپ حداقل 2 مقاله را به دست بیاورند و همچنین دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه‌های روزانه و یا دولتی نیز باید مجوز انجام دفاع را با چاپ مقاله در مجلات معتبر به دست آورند.

دریافت مدرک دکتری

دریافت مدرک دکتری

دانشجویان مقطع دکتری بعد از انجام پروسه دفاع برای تسویه‌حساب و دریافت مدرک دکتری باید چاپ‌شده مقالات پذیرش‌شده خود برای دفاع را ارائه نمایند و نیز یک مقاله برای تسویه و فارغ‌التحصیلی نیز به چاپ برسانند.

اپلای برای دانشگاه‌های خارجی

اپلای برای دانشگاه‌های خارجی

بسیاری از داوطلبان مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارجی باهدف تقویت رزومه اپلای خود اقدام به چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی می‌کنند.

رزومه شغلی

رزومه شغلی

در داخل و خارج از ایران جهت تقویت رزومه شغلی یکی از پرامتیازترین سوابق علمی و پژوهشی داشتن مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی می‌باشد.

عضویت هیئت‌علمی

عضویت هیئت‌علمی

اساتید و فرهیختگان جهت عضویت در هیئت‌علمی و ارتقاء رتبه خود باید هرسال تعداد بالایی مقاله را در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ برسانند تا رزومه قوی داشته باشند و بتوانند به عضویت هیئت‌علمی دربیایند و یا ارتقاء رتبه داشته باشند.

دریافت مدرک کارشناسی ارشد

دریافت مدرک کارشناسی ارشد

یکی از الزامات فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دریافت نمره چاپ مقاله است. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باهدف تسویه‌حساب و دریافت مدرک کارشناسی ارشد اقدام به چاپ مقاله می‌کنند و یا از چاپ مقاله انصراف داده و از 2 نمره پایان‌نامه نیز صرف‌نظر می‌کنند.

کسری خدمت

کسری خدمت

دانشجویان و اساتیدی که اقدام به آغاز خدمت سربازی نمودند برای معافیت و یا کسری خدمت سوابق پژوهشی مانند چاپ کتاب و یا چاپ مقاله ارائه می‌دهند

بیشتر بخوانید: چاپ مقاله و تاثیر آن روی کسر خدمت سربازی

عوامل مؤثر در هزینه چاپ مقاله

عوامل بسیاری در هزینه پروسه چاپ مقاله مؤثر هستند. که به بررسی برخی از این عوامل به طور مختصر می‌پردازیم. ازجمله این عوامل مؤثر در هزینه‌چاپ مقاله عبارت‌اند از:

عوامل مؤثر در هزینه چاپ مقاله

تهیه مقاله

ابتدایی‌ترین واصلی‌ترین مرحله چاپ مقاله، تهیه و یا نگارش مقاله است. معمولاً برای این مرحله استخراج مقاله از پایان‌نامه پیشنهاد می‌شود که هزینه‌ای را تحت عنوان هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه دربر خواهد داشت.

ذکر این نکته الزامی است که نگارش مقاله برای دیگران سرقت علمی محسوب شده و ممنوع می‌باشد به همین دلیل برای جلوگیری از کار غیراخلاقی از سپردن کار نگارش مقاله به سایر اشخاص خودداری نمایید.


زبان مجله

اگر مقاله‌ای که نگارش نمودید و یا از پایان‌نامه استخراج نمودید به زبان فارسی باشد و مجله هدف شما دریافت مقاله را به زبان انگلیسی انجام دهد، باید مقاله فارسی را به‌صورت کاملاً تخصصی ترجمه نمایید. اگر در امر ترجمه تخصصی مقاله مهارت کافی را نداشته باشید بهتر از است از مترجمین و مؤسسات معتبر در بخش ترجمه کمک بگیرید که این کار هزینه‌ای را با عنوان هزینه ترجمه تخصصی خواهد داشت.


هزینه داوری

برخی از مجلات داخلی برای ورود مقاله به مرحله داوری و ارسال مقاله به داوران هزینه را با عنوان هزینه بررسی مقاله دریافت می‌کنند که نویسنده باید این هزینه را به‌حساب مجله واریز کند تا مقاله وارد داوری شود و بدون واریز مبلغ وارد پروسه داوری نمی‌شود.


پارافریز و یا رفع پلاجیاریسم

اگر مقاله دارای پلاجیاریسم و یا مشابهت باشد مجله اعلام خواهد که رفع شود. البته بهتر است قبل از اقدام به ارسال مقاله به مجله گزارش پلاجیاریسم و یا مشابهت را دریافت کنید. برای مقالات فارسی با سمیم نور و برای مقالات انگلیسی با نرم‌افزار ithenticate گزارش را دریافت نمایید و درصورتی‌که پلاجیاریسم و یا مشابهت بالای 20 درصد بود آن را با تکنیک‌های پارافریز و یا بازنویسی باید کاهش دهید. پس یکی از هزینه‌های مربوط به چاپ مقاله هزینه پارافریز و یا بازنویسی مقاله است.


هزینه پذیرش

اکثر مجلات، چه مجلات داخلی و چه مجلات خارجی بعد از داوری و اعلام پذیرش مقاله، جهت صدور و ارسال نامه پذیرش هزینه‌ای را تحت عنوان هزینه پذیرش مقاله از نویسنده دریافت می‌کنند و سپس نامه پذیرش را صادر و ارسال می‌نمایند.


هزینه چاپ

مجلات اوپن اکسس و برخی از مجلات کلوز اکسس هزینه چاپ مقاله را از نویسنده دریافت می‌کنند. معمولاً هزینه چاپ مقاله در مرحله پذیرش مقاله همراه با هزینه پذیرش مقاله دریافت می‌کنند و فقط برخی از مجلات هستند که این هزینه را جداگانه و در دو مرحله دریافت می‌کنند.

عوامل مؤثر در زمان چاپ مقاله

عوامل بسیاری در زمان چاپ مقاله مؤثر هستند. به بررسی برخی از این عوامل به طور مختصر می‌پردازیم. ازجمله این عوامل مؤثر در بازه‌زمانی‌چاپ مقاله عبارت‌اند از:

عوامل مؤثر در زمان چاپ مقاله

نگارش مقاله

پروسه تحقیق و جمع‌آوری داده‌ها و همچنین رسیدن به نتیجه نهایی پروسه‌ای بسیار زمان‌بر است. بعد از انجام تمامی این مراحل تدوین و گردآوری این مراحل و نتایج در قالب مقاله استاندارد علمی پروسه‌ای زمان‌بر و بسیار حساس است که نیاز بزمان و دقت بسیار است.

استخراج مقاله از پایان نامه (آموزش گام به گام)

استخراج مقاله از پایان نامه (آموزش گام به گام)

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه

هزینه استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه چقدر است؟

هزینه استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه چقدر است؟


ترجمه مقاله

پس از نگارش و آماده شدن مقاله، برای ارسال مقاله به مجلات خارجی یکی از مراحل زمان‌بر چاپ مقاله، ترجمه تخصصی مقاله است که با توجه به حجم مقاله بازه زمانی مختلفی خواهد داشت. دقت شود که این مرحله باید بسیار تخصصی انجام شود و به دلیل بازه زمانی طولانی و کاهش این بازه زمانی نباید از کیفیت کار کاسته شود.


پارافریز مقاله

در مواردی که مقاله دارای مشابهت و یا پلاجیاریسم باشد الزام است تا پلاجیاریسم آن را به زیر 20 درصد برسانید. پارافریز و یا کاهش مشابهت مقاله امری بسیار تخصصی است که نیازمند صرف زمان و دقت است.


بررسی اولیه سردبیر

بیشتر مجلات، شامل یک هیئت ویراستار می‌باشند که این هیئت متشکل از یک سردبیر و چند ویراستار همکار 3 می‌باشد. البته کلیه اعضای تشکیل‌دهنده این هیئت، پژوهشگران برجسته‌ای هستند. نقش این هیئت مشخص کردن وضعیت پذیرش یا رد مقالات ارسالی به مجله است. به‌این‌ترتیب که ابتدا سردبیر مقالات را دریافت کرده، سپس مقالات واجدالشرایط را به ویراستاران همکار تخصیص می‌دهد تا اینکه مقالات مزبور وارد فرآیند داوری و تصمیم‌گیری شوند. این روند بررسی سردبیر و ارسال به ویراستاران و داوران بازه زمانی خاصی طبق روال و استاندارد مجله دارد که باید طبق همان روند این پروسه زمانی طی شود.


پروسه داوری مجله

اگر مقاله ازلحاظ موضوع و استانداردهای مجله مشکلی نداشت، به دست ویراستاران سپرده می‌شود تا وارد فرآیند داوری شود. معمولاً دو داور برای مقاله انتخاب می‌شود و اولویت باکسانی است که در هیئت ویراستاری مجله حضورداشته و البته بر روی موضوع مقاله مسلط هستند. ولی ازآنجایی‌که علم نوین بسیار تخصصی است معمولاً پیداکردن افراد واجدالشرایط از بین اعضای هیئت ویراستاری بعید است؛ بنابراین، مقاله به دست داوران بیرونی یا مشاوران ویراستاری سپرده می‌شود. البته برخی از مجلات هیئت ویراستاری ندارند و از همان ابتدا، کل فرآیند داوری را به داوران بیرونی می‌سپارند. در اصطلاح به این فرآیند بازنگری متخصصانه مقاله گفته می‌شود چراکه مقاله توسط متخصصان همان حوزه موردبازنگری و داوری قرار می‌گیرد. این فرآیند، بنا به استانداردها و روال مجله، پروسه زمانی متفاوتی را دارد.


ویراستاری و ادیت نهایی

هم‌اکنون مقاله توسط مجله پذیرش‌شده و نیاز است تا برای بار آخر ویرایش املایی و نگارشی شود. در این مرحله عمده اصلاحات، توسط کارکنان مجله انجام می‌شود تا علاوه بر رفع ایرادات املایی و نگارشی، مقاله به شکل و فرم مطلوب مجله درآید. سپس نسخه اصلاح‌شده مقاله که در اصطلاح به آن چرک‌نویس (Proof) می‌گویند را برای نویسنده ارسال می‌کنند تا تأیید کند. در قدم نهایی، نویسنده نسخه نهایی مقاله را برای مجله ارسال می‌کند تا انتشار یابد. مسلماً این ادیت‌ها و ویرایش‌ها چه توسط نویسنده و چه توسط مجله مدت‌زمان خاصی را صرف خواهد کرد. البته مجلات ددلاین و یک بازه زمانی خاصی را مشخص خواهند کرد برای ارسال اصلاحات.


بازه زمانی چاپ مقاله

پس از انجام تمامی اصلاحات و نهایی شدن فایل گالی پروف، مقاله وارد پروسه چاپ می‌شود. این بازه زمانی با توجه به شماره و ولوم‌های چاپ مجله متفاوت است. ممکن است مجله فقط دو شماره در سال چاپ داشته باشد و یا فصل‌نامه باشد و 4 شماره چاپ داشته باشد و یا دو فصلنامه باشد که این بازه زمانی چاپ مقاله نیز برای هر مجله متفاوت است.

تضمین کاهش زمان چاپ مقاله

تضمین کاهش زمان چاپ مقاله

برای اینکه زمان داوری مقاله کاهش یابد، می‌بایست مقاله‌ای که نوشته می‌شود یک مقاله قوی باشد. برای این کار می‌توانید موارد زیر را رعایت کنید:

  • سعی کنید موضوع انتخابی مقاله، جدید و بروز باشد و مقاله چاپ‌شده مشابه نداشته باشد.

  • ترجمه مقاله بسیار مهم است. بهتر است جملات روان و ساده باشند و در صورت امکان، ویرایش نیتیو روی متن انجام شود.

  • منابع مقاله بروز باشند و دست‌کم، به مقالات و کتاب‌های سه سال اخیر رفرنس داده شود.

  • اگر استادتان توانسته است دریکی از مجلات معتبر پذیرش بگیرد، می‌توانید به مقاله ایشان رفرنس دهید و مقاله خود را به همان مجله ارسال کنید. البته این در صورتی است که مقاله شما هم در اسکوپ آن مجله باشد.

  • از مؤسسات پژوهشی کمک بگیرید. این مؤسسات می‌توانند با استفاده از روابط و رایزنی‌هایی که با ادیتور مجلات انجام می‌دهند، در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کنند.

هزینه چاپ مقاله در سریع‌ترین زمان

تضمین کاهش زمان چاپ مقاله

همان‌طور که می‌دانید مجلات علمی هرکدام به طریقی باید هزینه‌های خود را تأمین کنند، ازاین‌رو برخی مجلات هزینه پذیرش و چاپ مقاله را از خود نویسندگان مقالات دریافت می‌کنند. به این مجلات، مجلات پولی یا اپن اکسس میگویند. معمولاً پس از چاپ مقاله علاقه‌مندان می‌توانند این مقالات را به‌صورت رایگان از آرشیو مجلات دانلود کنند. میانگین هزینه چاپ برای مجلات خارجی اپن اکسس 150 الی 2000 دلار تعیین می‌شود. در مقابل یک سری مجلات هم هستند که هزینه پذیرش و چاپ مقالات را از نویسندگان دریافت نمی‌کنند و مقالات را به‌صورت رایگان پذیرش و چاپ می‌کنند؛ اما هرکسی که مایل باشد مقالات چاپ‌شده در این مجلات را دانلود کند، می‌بایست به مجله، هزینه پرداخت کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که مجلات رایگان دارای داوری بسیار سختگیرانه و زمان‌بر هستند و هر مقاله نمی‌تواند از این مجلات پذیرش بگیرد.

چاپ مقاله در سریع‌ترین زمان

برای چاپ مقاله در سریع‌ترین زمان رعایت نکات زیر از الزامات:

تهیه کردن مقاله

در ابتدا باید یک مقاله داشته باشید. با توجه به اینکه نگارش مقاله بسیار زمان‌بر است، پیشنهاد می‌شود که از پایان‌نامه یا رساله خود مقاله استخراج‌کنید.

انتخاب ژورنال

برای انتخاب ژورنال درست، در ابتدا باید چند مجله معتبر انتخاب کنید، سپس با بررسی بخش اهداف مجلات، یکی از آن‌ها را که نزدیک‌ترین ارتباط معنایی را به مقاله شما دارد انتخاب کنید.

ترجمه تخصصی

اگر مجله انتخابی خارجی است، پس باید مقاله شما به زبان انگلیسی ترجمه شود. این کار باید توسط مترجم متخصص در موضوع مقاله انجام شود تا ترجمه کلمات تخصصی به‌درستی انجام گردد. همچنین نیاز است که بعد از ترجمه، متن مقاله توسط ویراستار، ازنظر گرامری و ادبی بررسی گردد.

فرمت بندی مقاله

هر مجله‌ای که انتخاب کنید قبل از ارسال، مقاله را باید به فرمت نشریه درآورید. برای دانلود فایل فرمت بندی می‌توانید به سایت مجله و بخش راهنمای نویسندگان مراجعه کنید. فراموش نکنید باید فرمت بندی دقیق و موبه‌مو انجام گردد.

سابمیت مقاله

اکنون زمان ارسال مقاله به مجله است. اگر مجله دارای سیستم سابمیت باشد می‌توانید با استفاده از آن و بارگذاری فایل، مقاله را ارسال کنید و اگر مجله، سیستم سابمیت نداشته باشد، باید مقاله را با استفاده ایمیل به سردبیر مجله ارسال کنید. در حالت اول می‌توانید با یوزر و پسورد از وضعیت مقاله اطلاع یابید و در حالت دوم، برای اطلاع از وضعیت مقاله باید به سردبیر ایمیل بزنید.

سابمیت مقاله

نحوه ی سابمیت مقاله به مجلات علمی پژوهشی داخلی بصورت فوری

داوری اولیه

داوری اولیه توسط خود سردبیر انجام می‌گیرد. معمولاً مقاله اگر با اهداف ژورنال همخوانی داشته باشد برای داوری ریز بینانه تر، به چند داور ارسال می‌شود؛ اما اگر مقاله با موضوع ژورنال همخوانی نداشته باشد، به نویسنده بازگشت داده می‌شود.

داوری نهایی

پس از دریافت مقاله، داوران مقاله را به‌دقت بررسی می‌کنند و مقالاتی که استاندارد لازم را نداشته باشند ریجکت می‌شوند، اگر ایرادات جزئی داشته باشند اصلاحیه می‌خورند و مقالاتی که با استانداردهای مجله همخوانی داشته باشند، پذیرش می‌شوند.

پذیرش و چاپ مقاله

پس از پذیرش مقاله، نامه پذیرش برای نویسندگان مقالات ارسال می‌شود و دریکی از شماره‌های آتی مجله، مقاله چاپ خواهد شد.

مؤسسات معتبر چاپ مقاله در سریع‌ترین زمان

مؤسسات معتبری درزمینهٔ چاپ مقاله هستند که با رایزنی‌ها و تعاملاتی که مجلات معتبر دارند می‌توانند مقالات علمی فرهیختگان عزیز را در سریع‌ترین زمان به چاپ برسانند. یکی از این مؤسسات معتبر، موسسه آذرگان می‌باشد که فعالیت خود را با اجماع اساتید و محققان نخبه کشور، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف صفرتا صد پذیرش و چاپ مقاله و چاپ کتاب به ارائه خدمات تخصصی با تضمین کیفیت و زمان و همچنین با کمترین هزینه می‌پردازد. همچنین این موسسه، توانسته است به کمک محققان بنام کشور، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال‌ها و مجلات معتبر بین‌المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گران‌قدر بدهد که می‌توانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر در کوتاه ترین زمان در موسسه آذرگان به ترتیب مراحل زیر است.

ثبت سفارش

ثبت سفارش

ابتدا فایل مقاله و یا عنوان و چکیده مقاله خود و سایر اطلاعات لازم را ارسال نمایید.

بررسی مقاله

بررسی و معرفی مجله

مقاله توسط کارشناسان بررسی شده و مجلات معتبر مرتبط با مقاله معرفی می شود

تایید مشتری

تایید و واریز پیش پرداخت

با تایید مجله و واریز هزینه پیش پرداخت، مقاله وارد پروسه سابمیت می شود.

پذیرش و چاپ مقاله

تسویه و چاپ مقاله

اعلام پذیرش ، تسویه با مجله و دریافت نامه پذیرش. دریافت و تایید گالی پروف برای چاپ

چرا موسسه آذرگان

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

موسسه آذرگان

خدمات تخصصی چاپ سریع مقاله در مجلات معتبر موسسه آذرگان

ما در موسسه آذرگان با همراهی تیم مجرب و حرفه ای در بخش های استخراج مقاله از پایان نامه، ویراستاری ، ترجمه تخصصی، فرمت بندی و سابمیت آماده ایم تا آنچه را در چندین سال تجربه چاپ مقاله بدست آوردیم در اختیار شما فرهیختگان عزیز قرار دهیم تا مراحل صفرتاصد چاپ مقاله را در سریع ترین زمان طی نمایید.جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

از طریق صفحه ثبت سفارش عنوان و چکیده مقاله خود را ارسال فرمایید تا کارشناسان بعد از بررسی مجلات مرتبط با تخصص شما را خدمتتان معرفی کنند. جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مجلات مختلف متفاوت است و به عوامل گوناگونی مانند اوپن اکسس و یا کلوز اکسس بودن مجله بستگی دارد. می توانید هزینه مجلات را از کارشناسان موسسه استعلام بگیرید.

موسسه آذرگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. همچنین موسسه آذرگان هیچگونه خدمات نگارشی و یا فروش مقاله ندارد. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود.

سوالات بیشتر
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
به ترتیب
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
هزینه چاپ مقاله در مجلات جی سی ار حسابداری چقدر است ؟ میشه هم در مجلات جی س یار چاپ کنیم و هم در مجلات علمی پژوهشی؟
سلام وقت بخیر هزینه مجلات مختلف متفاوت است که باید به صورت دقیق معرفی شود. در خصوص مجلات علمی پژوهشی داخلی و همچنین مجلات JCR ابتدا هزینه فرمت بندی وسابمیت دریافت می شود و بعد از پذیرش هزینه پذیرش دریافت می شود. یک مقاله را نمی توان هم در مجله علمی پژوهشی و هم در مجله jcr پذیرش و چاپ کرد . جهت معرفی مجلات مرتبط با مقاله لطفا عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا پیام رسان ها ارسال فرمایید تا مجلات خدمتتان معرفی شوند. 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
هزینه چاپ فوری مقاله در مجله علمی پژوهشی حقوق چقدر می شود ؟
سلام وقت بخیر هزینه مجلات مختلف متفاوت است که باید به صورت دقیق معرفی شود. در خصوص مجلات علمی پژوهشی داخلی ابتدا هزینه فرمت بندی وسابمیت دریافت می شود و بعد از پذیرش هزینه پذیرش دریافت می شود. جهت معرفی مجلات مرتبط با مقاله لطفا عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا پیام رسان ها ارسال فرمایید تا مجلات خدمتتان معرفی شوند. 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
سحر
1 سال پیش
هزینه چاپ مقاله در مجلات جی سی ار حسابداری چقدر است ؟ میشه هم در مجلات جی س یار چاپ کنیم و هم در مجلات علمی پژوهشی؟
بازدیدکننده
خدائی
1 سال پیش
هزینه چاپ فوری مقاله در مجله علمی پژوهشی حقوق چقدر می شود ؟
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
برای کسری خدمت در چه مجلاتی چاپ را انجام می دهید.
سلام وقت بخیر ابتدا باید از بنیاد نخبگان نیروهای مسلح استعلام بگیرید که چه نوع مجلاتی را برای کسری خدمت تایید می کنند. سپس برای چاپ در آن مجلات اقدام می شود .
بازدیدکننده
امیر
1 سال پیش
برای کسری خدمت در چه مجلاتی چاپ را انجام می دهید.
بازدیدکننده
مهدی
1 سال پیش
هزینه چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس Q1 و Q2 چقدر است؟
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش