هزینه یک صفحه ترجمه تخصصی

انتشار 6 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

ترجمه تخصصی برای دانش جویان و دانش پژوهان کشور بسیار با اهمیت است. از این رو می خواهیم هزینه یک صفحه ترجمه تخصصی را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه یک صفحه ترجمه تخصصی

ترجمه را باید تنها راه ارتباطی ، بین ملت های مختلف دانست. از قرن ها قبل تا به امروز ، در طول دوران های مختلف ، تمام کشور ها به دنبال راه هایی بودند تا بتوانند مقصود خود را به درستی به زبان های دیگر انتقال دهند. از این رو افرادی را برای آموزش زبان ، به کشور های مختلف ارسال می کردند ؛ این افراد پس از یادگیری ، به کشور خود باز می گشتد و زبان کشور خود را به آن زبان ترجمه می کردند. پس از گذشت سالها و پی بردن به اهمیت ترجمه ، دراین بخش سرمایه گذاری های بسیاری انجام گرفت تا اینکه در عصر اخیر ، ترجمه کردن از حالت تک بعدی خارج شده و خود تبدیل به یک صنعت بزرگ گشته است.

ترجمه باعث پیشرفت سریع از طریق ورود صنایع و علوم ضروری از کشور های توسعه یافته به کشور  می شود. همچنین در بخش های تحقیقاتی و پژوهشی ، ترجمه می تواند بسیار مهم و ضروری باشد. این بخش ها ، مباحثی هستند که به دلیل تخصصی بودن علوم ، نیاز دارند تا توسط مترجمین متخصص ترجمه گردند. 

ترجمه تخصصی

همان طور که اشاره شد ، معمولا مقالات ، کتاب ها و نوشته های علمی ، به دلیل داشتن کلمات و اصطلاحات خاص علوم مختلف ، نیاز دارند تا توسط مترجمینی ترجمه شوند که علاوه بر تسلط در زبان فارسی و انگلیسی ، کاملا به موضوع متن نوشته نیز اشراف داشته باشند. در بهترین حالت ، مترجمی می تواند یک متن علمی را درست ترجمه کند که در همان موضوع ، دارای تحصیلات آکادمیک باشد.

ترجمه تخصصی در موسسه آذرگان

یکی از موسساتی که به طور تخصصی توانسته است ترجمه متون علمی را به خوبی انجام دهد و رضایت اکثریت قشر فرهیخته را به خود جلب نماید ، موسسه آذرگان است. این موسسه کار خود را از سال 1391 و با گرد هم آمدن نخبگان بهترین دانشگاههای کشور  آغاز کرد و توانست با گسترش و بسط دادن فعالیت خود در بخش های ترجمه ، چاپ کتاب و چاپ مقاله ، به بهترین شکل ، به کاربران خود انواع خدمات پژوهشی را ارائه کند. اکنون در دپارتمان ترجمه موسسه آذرگان ، تمام متون علمی رشته های مختلف به 37 زبان زنده دنیا ترجمه می شوند.

نحوه خدمات موسسه آذرگان

  • به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ، تمام خدمات به صورت غیر حضوری انجام می گیرد.

  • تمام ترجمه ها دارای گانتی 72 ساعته هستند

  • تمام ترجمه ها به صورت فوق تخصصی انجام شده ، سپس توسط ویراستار متخصص ، ویرایش ادبی می شوند.

  • تمام ترجمه ها به صورت فایل تایپ شده ، در زمان توافقی به مشتری ارسال می گردند.

  • شرایط پرداخت ترجمه کتاب ها به صورت مرحله ای و قسطی می باشد

  • ارائه 30 درصد تخفیف  برای فایل های حجیم

هزینه یک صفحه ترجمه تخصصی در موسسه آذرگان

در این موسسه ترجمه تخصصی برای رشته های مختلف متفاوت است. مثلا برای رشته عمران ، ترجمه تخصصی یک صفحه ، هزینه 10هزار تومان است که همین هزینه برای رشته پزشکی ، 14500تومان می باشد. همان طور که اشاره شد ، این مبلغ برای یک صفحه است  و با بالا رفتن حجم کار این هزینه کاهش میابد. (برای ترجمه مقالات علمی تا 15 درصد و برای ترجمه کتاب ها  تا 30 درصد تخفیف اعمال می شود)

برای اطلاع از هزینه ترجمه ها می توانید با یکی از راه های ارتباطی با کارشناس موسسه تماس حاصل فرمایید.

موسسه آذرگان

این موسسه با دارا بودن چندین سال تجربه در زمینه های مختلف توانسته است در بسیاری از زمینه های علمی ، از جمله چاپ کتاب ، چاپ مقاله و ترجمه تخصصی نظر دانشجویان و اساتید کشور را به خود جلب کند. علاقه مندان  می توانید تنها با یک تماس یا ایمیل ، از تمام خدمات ما آگاهی یابند و در کمترین زمان ممکن به ایده آل ترین نتایج ، دست یابند.

 

********** ترجمه فوق تخصصی توسط دکترای رشته مورد نظر **********

برای سفارش ترجمه کلیک کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش