هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI

انتشار 12 شهریور 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مراحل جدایی ناپذیر هر دانشجو ، نگارش مقاله و تلاش برای چاپ آن در ژورنال های معتبر است ، در این مقاله در مورد هزینه های چاپ یک مقاله در ژورنال های معتبر ISI مطالبی را بیان می کنیم.

هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI

نگارش مقاله و چاپ آن در ژورنال های معتبر بین المللی را می توان مهمترین کار پژوهشی محققان و دانشجویان هر کشوری دانست. این بخش آنقدر با اهمیت است که در کشور های توسعه یافته ، سالانه میلیارد ها دلار هزینه می شود تا از یافته های جدید نویسندگان ، در بخش های مختلف پزشکی ، صنعت و تجارت بهره ببرند. در کشور ما نیز دانشجویان بسته به شرایط حاکم بر نظام آموزشی ، ناچارند برای انجام هر کار پژوهشی ، از جمله دریافت دو نمره پایان نامه ، تقویت رزومه دکتری یا دفاع و فارغ التحصیلی از مقطع دکتری ، مقالات مرتبط با رشته تخصصی خود ، نوشته و در ژورنال های مورد تایید ، به چاپ برسانند. یکی از مهمترین مسائل در انتخاب نشریه ، هزینه ی دریافتی این مجلات برای پذیرش و چاپ مقاله است.

هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI

مجلات نیاز دارند تا از طریق روش های مختلف هزینه های خود را تامین کنند. برخی مجلات ، برای پذیرش و چاپ مقاله ، هزینه ها را از خود نویسنده دریافت می کنند. در واقع نویسنده حق پذیرش و چاپ مقاله خود را به مجله پرداخت می کند ، مجله هم ، مقاله پذیرش شده را بصورت رایگان در یکی از فصل نامه های خود نمایه می کند و علاقه مندان می توانند مقاله را بدون پرداخت هزینه ، دانلود کنند. به این مجلات ، مجلات پولی یا OPEN ACCESS می گویند.

برخی از مجلات هم برای پذیرش و چاپ مقاله ، از خود نویسنده هزینه ای دریافت نمی کنند و مقالات پذیرش شده را به صورت پولی در سایت خود قرار می دهند ؛ کسانی که می خواهند از آن مقاله استفاده کنند ، باید هزینه دانلود آن را بپردازند. در واقع هزینه های مجله را کاربران سایت و خوانندگان مقالات تامین می کنند. به این مجلات ، مجلات رایگان یا CLOSE ACCESS می گویند.

انواع مجلات ISI

مجلات ISI به دو دسته مجلات ایمپکت دار و مجلات بدون ایمپکت تقسیم بندی می شوند. مجلات ایمپکت دار ، مجلات بسیار سخت گیر با پروسه داوری طولانی هستند. این مجلات معمولا مناسب اهداف دراز مدت هستند. ( اپلای از دانشگاه های درجه A بین المللی ، دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیلی مقطع دکتری ). معمولا این مجلات جز مجلات CLOSE ACCESS  هستند و از نویسنده ،  هزینه ای برای پذیرش و چاپ مقاله دریافت نمی کنند. 

مجلات بدون ایمپکت ، به نشریاتی گفته می شود که داوری کوتاه مدت و راحت تری نسبت به مجلات ایمپکت دار دارند و مناسب اهداف کوتاه مدت هستند.( دریافت دو نمره پایان نامه ارشد ، تقویت رزومه برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری و دریافت اپلای از دانشگاه های درجه B بین المللی ). این مجلات معمولا OPEN ACCESS هستند و برای پذیرش و چاپ مقاله از نویسندگان مقالات ، هزینه دریافت می کنند.

دریافت پذیرش و چاپ مقالات از مجلات ISI

بدلیل اعتبار بالای آموزشی ، دانشجویان تمایل بالایی برای چاپ مقاله در این مجلات دارند. اما هزینه بالای این مجلات ، زمان بر بودن  و سخت گیری داوری ، باعث ایجاد مشکلاتی برای دانشجویان می گردد. برای بالا بردن درصد پذیرش و چاپ و صرفه جویی در هزینه و زمان ، پیشنهاد می دهیم تا از طریق یکی از موسسات پژوهشی اقدام فرمایید. یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه های پژوهشی ، موسسه آذرگان است. این موسسه توانسته است از طریق محققان و کارشناسان خود با ادیتور های مجلات معتبر رایزنی کند و با هزینه های مناسب ، در زمان کوتاهی پذیرش مقالات شما را دریافت نماید.

هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI در موسسه آذرگان

باید خدمتتان عرض کنیم مجلاتی که از طریق این موسسه معرفی می شوند ، بسته به نوع مجله ( پولی / رایگان ) ، دارای هزینه های متفاوت هستند. از این رو مجلات OPEN ACCESS دارای هزینه بالای یک میلیون تومان ، و مجلات CLOSE ACCESS دارای هزینه 250 هزار تومان می باشند. 

نکته : برای پذیرش و چاپ مقاله خود می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با کارشناس موسسه تماس بگیرید. تمام خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری و 24 ساعته به عزیزان فرهیخته ارائه می گردد.

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه پذیرش و چاپ مقاله علمی

تصویر

برای ثبت سفارش ، لطفا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش