گالی پروف مقاله چیست؟

انتشار 15 دی 1399
مطالعه 2 دقیقه

یکی از اصطلاحات مهمی که در پروسه چاپ مقاله حتما با آن برخورد خواهید کرد، بخش گالی پروف مقاله است. در ادامه در این مورد صحبت خواهیم کرد.

گالی پروف مقاله چیست؟

همانطور که میدانید، یکی از بهترین راه های ثبت و نشر یافته های جدید علمی، گردآوری و نگارش یک مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر علمی است. چاپ مقاله دارای پروسه ای است که باید این پروسه به ترتیب طی شود تا بتواند در سایت مجله نمایه گردد. در این مطلب میخواهیم در مورد گالی پروف مقاله صحبت کنیم.

گالی پروف مقاله چیست؟

زمانی که نویسنده، مقاله را به مجله ارسال میکند، مقاله پس از داوری، در صوتیکه دارای استاندارد  لازم آن ژورنال باشد پذیرش شده و میتواند در پروسه چاپ قرار گیرد. اما قبل از اینکه مقاله چاپ شود، نیازمند آن است که بین مجله و نویسنده مقاله، تعاملاتی صورت گیرد. از این رو مقاله پذیرش شده توسط سردبیر و تیم ادیتوری مجله، فرمت بندی شده و به عنوان آخرین مرحله پیش از چاپ، به نویسنده ارسال میگرد. در این نسخه ارسالی از مجله نویسنده برای آخرین بار این شانس را دارد که هر تغییر جزئی ، ایراد نگارشی، و یا اصلاح مشخصات نویسندگان را در این برگه انجام دهد. البته این تغییرات مربوط به تغییرات محتوایی نیستند، چون محتوای مقاله را داوران تایید کردند و امکان تغییرات در آن نیست.

تصویر
 

قواعد و مقررات پروف

پروف مقاله آخرین مرحله قبل از چاپ نهایی مقاله در سایت مجله است که ادیتور، معمولا فایل نهایی را بصورت فایل PDF برای نویسنده مسئول ارسال میکند. نویسنده مسئول وظیفه دارد در کوتاه ترین زمان مشخصات نویسندگان، ایمیل ها و تمام مواردی که برای نویسندگان حیاتی است را به خوبی بررسی و در صورت وجود ایراد، اصلاح نماید. به هیچ عنوان نباید در محتوای اصلی تغییرات اعمال شود و در صورت انجام، ادیتور این حق را دارد که مقاله را به نویسنده بازگشت دهد و یا برای داوری مجدد ارسال نماید. فقط در صورتی میتوان به محتوا دست زد که خود ادیتور از نویسنده اصلاحیه بخواهد. معمولا بین 48 الی 72 ساعت به نویسندگان زمان اعمال اصلاحات داده میشود و دقیقا باید قبلا از تاریخ و ساعت اعلامی مجله نسخه نهایی ایمیل گردد. در صورت تاخیر در ارسال، باعث تاخیر در چاپ مقاله میگردد. در برخی موارد هم ممکن است مقاله به همان صورت مشکل دار چاپ شود که قطعا ایراد داشتن مشخصات نویسندگان باعث مشکلات بزرگی خواهد شد و ممکن است حتی دانشگاه از قبول مقاله سر بازند. در نتیجه باید این مورد را جدی گرفت تا از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری شود.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش