فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی

انتشار 29 اردیبهشت 1398
مطالعه 12 دقیقه

اصلی‌ترین و تأثیرگذارترین مرحله در پذیرش و چاپ مقاله، فرمت بندی تخصصی مقاله طبق فرمت مجله می‌باشد.با توجه به اهمیت بیش‌ازاندازه این مرحله نیاز است که با نحوه فرمت بندی تخصصی مقاله طبق فرمت مجله آشنا شوید تا بتوانید به‌راحتی مقالات خود را به فرمت مجله درآورید.

فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی

نگارش مقاله، یکی از بهترین روش‌های نشر یافته‌های جدید علمی است. در واقع پژوهشگران، برای اینکه بتوانند از طرفی، یافته‌های جدید خود را بنام خود ثبت کنند و از طرف دیگر، آن‌ها را در اختیار سایر علاقه‌مندان قرار دهند، نیاز دارند تا مقاله خود را در مجلات معتبر به چاپ برسانند. اولین قدم پس از نگارش مقاله، انتخاب درست مجله و رعایت نکات فرمتی مجله می‌باشد. اصلی‌ترین و تأثیرگذارترین مرحله در پذیرش و چاپ مقاله Isi ویا چاپ مقاله علمی در مجلات داخلی و یا سایر مجلات خارجی، فرمت بندی تخصصی مقاله طبق فرمت مجله می‌باشد. یکی از مهم‌ترین کارهای پژوهشگران بعد از نگارش مقاله و یا استخراج مقاله از پایان‌نامه و قبل از ارسال آن به مجله، فرمت بندی دقیق آن است. با توجه به اهمیت بیش‌ازاندازه این مرحله نیاز است که با نحوه فرمت بندی تخصصی مقاله طبق فرمت مجله آشنا شوید تا بتوانید به‌راحتی مقالات خود را به فرمت مجله درآورده و سپس برای داوری به مجله ارسال نمایید.

فرمت بندی مقاله

فرمت بندی مقاله یعنی تنظیم مقاله در قالبی منظم و مخصوص. درواقع فرمت بندی مقاله اولین قدم چاپ مقاله در مجلات معتبر در کوتاه ترین زمان می‌باشد. نگارش مقاله استاندارهای خاصی دارد که باید تمام آن‌ها رعایت شود و فقط چیدن اجزای اصلی مقاله کنار یکدیگر کافی نیست بلکه باید این اجزا به ترتیب و رعایت الزامات خودشان کنار یکدیگر قرار بگیرند بعد از رعایت این موارد نوبت به رعایت نکات و استانداردهای فرمت بندی می‌رسد. تمامی مقالات علمی یک فرمت و قالب استاندارد کلی دارند که باید رعایت شوند و یک فرمت بندی تخصصی دیگر هم دارند که مخصوص هر مجله است؛ یعنی هر مجله برای اینکه مقاله علمی شمارا موردمطالعه و داوری قرار دهد باید نکات خاصی را رعایت کنید و در قالب الزامی مجله مقاله را برای داوری ارسال نمایید. فرمت بندی حکم ایجاد نوعی نظم و یکپارچگی میان مقالات یک مجله را دارد.

فرمت بندی مقاله

اهمیت و ضرورت فرمت بندی مقاله

بیشتر بخوانید:

اهمیت و ضرورت فرمت بندی مقاله

فرمت بندی مقالات موضوع بسیار مهم و ضروری می‌باشد مجلات می‌خواهند که مقالاتی را که در مجله چاپ می‌کنند یکدست و یکپارچه به نظر برسد و کاملاً مرتب باشد به همین دلیل یک چهارچوب و ساختار خاصی را مشخص می‌کنند که همه مقالات باید فقط در این چهارچوب مشخص باشند و از طرفی سردبیران و ادیتورها به این فرمت و ساختار توجه بسیاری دارند و مقالات خارج از این چهارچوب و ساختار را اصلاً وارد پروسه داوری نمی‌کنند و سریعاً ریجکت می‌کنند. گاهی اوقات، هرچقدر هم که محتوای علمی یک مقاله مطلوب باشد، بازهم به‌ دلیل رعایت نکردن فرمت بندی ژورنال موردنظرش رد می‌شود. علاوه بر اینکه مجلات به دنبال ایجاد ساختاری یکپارچه برای ارائه مقالات خود هستند، رعایت نکات فرمت بندی از سوی نویسنده یا تیم نویسندگان فرصت سنجش و محک زدن میزان دقت آن‌ها نیز می‌باشد؛ که یک امتیاز مثبت برای مقاله نیز محسوب می‌شود. در کل یک مرحله کاملاً ضروری می‌باشد که حتماً باید انجام شود.

انواع فرمت بندی مقاله

فرمت بندی محتوایی

فرمت بندی ساختاری

فرمت بندی مقالات به دو صورت فرمت بندی محتوایی و فرمت بندی ساختاری انجام می‌شود.

فرمت بندی محتوایی

فرمت بندی محتوایی ساختار و قالب استانداردی است که نویسندگان در نوشتن مقاله و یا استخراج مقاله از پایان‌نامه باید آن را در نظر بگیرند. در فرمت بندی محتوایی، نویسنده محتوای مقاله خود را به ترتیب اصلی و معینی در کنار یکدیگر قرار می‌دهد که این ترتیب و کنار هم قرار گرفتن بخش‌های مختلف مقاله باید با یکدیگر هماهنگ و طبق قاعده و استاندارد مجله باشد. این اصول و قواعد معمولاً در بخش راهنمای نویسندگان در وب‌سایت هر مجله قرار دارد. مواردی که اغلب در فرمت بندی محتوایی مجلات لحاظ می‌شوند، عبارت‌اند از: تعداد و سایز صفحات مقاله، تعداد کلمات عنوان مقاله و تعداد کلمات چکیده، تقدیر و تشکر، روش رفرنس نویسی، فونت متن و سایز آن.


فرمت بندی ساختاری

در این نوع فرمت بندی، علاوه بر رعایت اصول فرمت بندی محتوایی، باید فرمت مقاله به‌طور کامل و با توجه به همه جزئیات در چارچوب ساختاری و ظاهری مجله موردنظر قرار بگیرد؛ که شامل موارد متعددی ازجمله: عنوان مقاله، اسامی و وابستگی‌ها، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، متن اصلی مقاله (مواد و روش‌ها، یافته‌های پژوهش، بحث و نتیجه‌گیری)، تشکر و قدردانی، منابع و رفرنس‌ها می‌باشد.

مراحل انجام فرمت بندی مقاله

مراحل انجام فرمت بندی و یا تنظیم اجزای مقاله در یک ساختار منظم به ترتیب مراحل زیر است. البته لازم به ذکر است که برخی از این مراحل طبق سلیقه مجله ممکن است حذف شود مانند کاورلتر و یا ضمائم و تقدیر و تشکر و برخی از موارد نیز ممکن است با یکدیگر ادغام شوند مانند بحث و نتیجه‌گیری و یافته‌ها و در موارد نیز ممکن است در ترتیب جابجایی باشد مانند تغییر ترتیب تجزیه‌وتحلیل و یا بحث با بخش یافته‌ها.

مراحل

مراحل

به فارسی

به انگلیسی

مرحله اول

سربرگ

Cover page

مرحله دوم

عنوان

Title

مرحله سوم

مشخصات نویسنده/ نویسندگان

Affiliation

مرحله چهارم

چکیده

Abstract

مرحله پنجم

کلمات کلیدی

Key words

مرحله ششم

چکیده مبسوط

Extended abstract

مرحله هفتم

مقدمه

Introduction

مرحله هشتم

روش

Methods

مرحله نهم

یافته‌ها (نتایج)

Results(Findings)

مرحله دهم

تجزیه‌وتحلیل (بحث)

Discussion(Analysis)

مرحله یازدهم

نتیجه‌گیری

Conclusion

مرحله دوازدهم

تقدیرها

Acknowledgements

مرحله سیزدهم

ضمایم

Appendices

مرحله چهاردهم

منابع

References

مرحله پانزدهم

چکیده گرافیکی

Graphic abstract

مرحله شانزدهم

کاورلتر

cover letter

مرحله اول سربرگ

بعد از نگارش و یا استخراج مقاله و انتخاب مجله مناسب با مقاله، از بخش راهنمای نویسندگان، فایل راهنمای نویسندگان و یا تمپلیت مجله را دانلود نمایید زیرا نیاز است مقاله در فایل تمپلیت و یا سربرگ مجله قرار بگیرد.

مرحله دوم عنوان

عنوان مقاله نباید خیلی طولانی و یا خیلی کوتاه باشد. بین 13 تا 15 واژه مناسب است. البته این بخش به‌طور دقیق در قسمت راهنمای نویسندگان ذکر می‌شود.

مرحله سوم مشخصات نویسنده/ نویسندگان

بعد از عنوان باید اسامی نویسندگان به ترتیب و همراه با وابستگی سازمانی آن‌ها ذکر شود؛ که مثال‌هایی برای وابستگی سازمانی و یا افیلیشن ها در این قسمت ارائه می نماییم.

مقطع و یا وابستگی

انگلیسی

مخفف

کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم مهندسی

Master of Science

MSc

کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم انسانی و هنر

Master of Arts

MA

کارشناسی ارشد در مهندسی (بدون پایان‌نامه)

Master of Engineering

MEng یا ME

کارشناسی ارشد در مدیریت کسب‌وکار

Master of Business Administration

MBA

دانشجوی دکتری

PhD student

PhD candidate in

استادیار

Assistant Professor

دانشیار

Associate Professor

عضو هیئت‌علمی

Faculty member

نحوه نگارش افیلیشن

  1. نحوه نگارش صحیح افیلیشن مقاله طبق آیین‌نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

Department of ....... Faculty of … ..., University of …. .., ...… , Iran.

Department of Public Management, Faculty of Management, University of Guilan, Rasht, Iran.

  1. نحوه نگارش صحیح افیلیشن مقاله طبق آیین‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

Department of ….. Faculty of .…. , Branch, Islamic Azad University, ….. , Iran.

Department of Industrial Engineering, Faculty of Engineering, South Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran

  1. نحوه نگارش صحیح افیلیشن مقاله طبق آیین‌نامه دانشگاه پیام نور

مرتبه علمی، نام گروه علمی، دانشگاه پیام نور، صندوق پستی واحد دانشگاهی، شهر دانشگاه، ایران

Department of ….. , Payame Noor University (PNU), P.O. Box, 19395-3697, Tehran, Iran

مرحله چهارم چکیده

محدودیت تعداد کلمات چکیده و اینکه ساختارمند باشد و یا ساختاریافته نباشد در بخش راهنمای نویسندگان مربوط به چکیده ذکر می‌شود که رعایت دقیق آن الزامی است. در مجلات فارسی که چکیده انگلیسی هم نیاز است در این قسمت مشخص می‌کنند.

مرحله پنجم کلمات کلیدی

معمولاً 3 تا 13 واژه یا عبارت موضوعی و البته کوتاه به‌عنوان واژگان کلیدی مقاله در نظر گرفته می‌شوند. البته این مورد هم طبق سلیقه مجله تعداد مشخص می‌شود همچنین درصورتی‌که ترجمه و کلمات کلیدی لاتین هم نیاز باشد مشخص می‌کنند.

مرحله ششم چکیده مبسوط

این مرحله در برخی از مجلات الزام است که رد راهنمای نویسندگان مشخص می‌شود که چکیده بسط یافته‌ای معمولاً بین 1000 تا 1500 کلمه به‌صورت ساختاریافته و یا یکپارچه از کل مقاله تهیه شود که معمولاً سردبیر در نگاه اول این چکیده مبسوط را مطالعه می‌کند که آیا مقاله در اسکوپ مجله هست یا نه؛ بنابراین اگر الزام به نگارش چکیده مبسوط شده بود حتماً با دقت تمام نگارش کنید و درصورتی‌که توانی نگارش آن را نداشتید از مؤسسات معتبری که خدمات نگارش چکیده مبسوط دارند کمک بگیرید چون این مرحله از مراحل حساس فرمت بندی مقاله است.

مرحله هفتم مقدمه

در این مرحله هم محدودیت کلمات و همچنین نحوه بیان و ترتیب قرارگیری اجزای مقدمه اعلام خواهد شد.

مرحله هشتم روش

روش و یا اطلاعات موردنیاز و روش‌ها، روش کار، آزمایش‌ها، شبیه‌سازی، روش‌شناسی، مدل و غیره. درواقع اینجا محلی است که باید به‌طور کاملاً شفاف و دقیقی بیان شود که روش انجام پژوهش به چه شکلی بوده است. آیا روش تحقیق به‌صورت میدانی بوده است؟ پیشنهاد می‌شود که مقاله روش تحقیق میدانی چیست؟ را مطالعه نمایید تا بهتر با این مرحله آشنا شوید و بتوانید الزامات فرمت بندی این مرحله را نیز به‌دقت رعایت نمایید.

مرحله نهم یافته‌ها (نتایج)

بعد از پیاده‌سازی روش یا روش‌های پیشنهادی بر روی ورودی و اطلاعات موردنیاز، خروجی‌ها، یافته‌ها یا نتایجی حاصل می‌شوند که در این قسمت مقاله به گزارش دادن آن‌ها می‌پردازیم. حتماً به الزامات مجله در خصوص این بخش نیز دقت نمایید. چون ممکن است این مرحله را هم‌زمان و همراه با بحث نتیجه‌گیری و نتایج و یا بعد از آن‌ها بخواهد.

مرحله دهم و یازدهم تجزیه‌وتحلیل (بحث)/ نتیجه‌گیری

دقت شود برای هر یک از نتایجی که گزارش می‌شود روشی در قسمت قبل ارائه‌شده است. معمولاً قسمت نتایج را با قسمت بحث و نتیجه‌گیری ترکیب نمی‌کنند اما بسته به نوع مجله می‌توان حالت‌های مختلفی را برای این قسمت و قسمت‌های بعدی در نظر گرفت البته طبق آنچه مجله در راهنمای نویسندگان اعلام کرده است.

مرحله دوازدهم تقدیرها

این مرحله از الزامات قالب کلی و استاندارد مقاله نیست و برخی از مجلات از نویسندگان می‌خواهند تا از اشخاص و سازمان‌هایی که در تهیه مقاله همراهی‌شان کردند قدردانی کنند.

مثال:

  • آن‌هایی که در نگارش انگلیسی متن کمک کرده است

  • آن‌هایی که منابع محاسباتی، داده‌های ورودی یا تجهیزات خاصی را فراهم کرده‌اند.

  • آن‌هایی که منابع مالی بیرونی مانند کمک‌هزینه پژوهشی را فراهم کرده‌اند.

نگارش این قسمت نباید به‌گونه‌ای باشد که در فرآیند داوری تأثیرگذار باشد. به عبارت ساده‌تر داوران نباید بامطالعه این قسمت از هویت نویسندگان مقاله آگاه شوند.

مرحله سیزدهم ضمایم

ضمایم عبارت‌اند از:

  • ورودی‌ها و اطلاعات موردنیاز تکمیلی مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و ...

  • کدهای مربوط به برنامه‌های کامپیوتری

مرحله چهاردهم منابع

آخرین قسمت مقاله مربوط به منابع و مراجع است. ابتدا نحوه ارجاع دهی مجله مدنظرتان را بیابید و تعدادی از مقاله‌های اخیراً چاپ‌شده آن مجله را مطالعه کنید تا با نحوه و ساختار استاندارد ارجاع دهی آن مجله آشنا شوید.اگر مقاله را از پایان‌نامه استخراج کردید حتماً به شیوه رفرنس دهی مجله دقت کنید چون ممکن است با شیوه نوشتن منابع در پایان‌نامه متفاوت باشد و عدم توجه به این موضوع منجر به ریجکت مقاله شود. استفاده از نرم‌افزارهایی مانند EndNote می‌تواند مفید باشد. ممکن است مجله سیستم ارجاع دهی خاصی را اعلام کند. در برخی از موارد مجلات داخلی ترجمه تمامی منابع را م می‌خواهند ولی اعلام می‌کنند که رد آخر منابع فارسی ترجمه‌شده عبارت (in persian) درج شود.

مرحله پانزدهم چکیده گرافیکی

چکیده گرافیکی، نمایی از مقاله است، به‌طوری‌که خواننده با مشاهده چکیده گرافیکی بتواند مفهوم کلی مقاله را درک کند. این مرحله نیز الزام کلی برای تمامی مقالات علمی نیست و فقط برخی از مجلات داخلی و خارجی ارسال چکیده گرافیکی را الزام می‌کنند.

سبک‌های چکیده تصویری در کل عبارت‌اند از:

  • دیاگرام

  • اینفوگرافیک

  • کمیک

  • چکیده ویژوال

اگر در تهیه چکیده گرافیکی به مشکل خوردید برای اینکه شانس پذیرش مقاله خود را به خطر نیندازید بهتر است از متخصصینی که تجربه تهیه چکیده گرافیکی را دارند و یا مؤسسات معتبر چاپ مقاله کمک بگیرید.

مرحله شانزدهم کاورلتر

کاورلتر انواع مختلفی دارد که در اینجا هدف ما کاورلتر پژوهشی و یا کاورلتری است که مجله و یا سردبیر مجله از شما می‌خواهد. این مرحله نیز معمولاً توسط برخی از مجلات خارجی الزام می‌شود و تمامی مجلات در سیستم ارسال خود و در مراحل فرمت بندی، کاورلتر نمی‌خواهند.

کاورلتر برای معرفی نویسندگان و همچنین کار پژوهشی و فعالیت نویسندگان مقاله می‌باشد. این نامه در حقیقت زمینه پژوهشی شما و اهمیت آن را برای مخاطب آشکار می‌کند. سردبیر مجله می‌تواند با خواندن Cover Letter نویسندگان، اطلاعات کافی از کل کار به دست بیاورد و قضاوت درستی انجام بدهد.

نکاتی که باید در نگارش کاورلتر در نظر گرفت

  • ذکر صحیح نام مجله

  • توجه به اهداف و چشم‌اندازهای مجله و مطابقت تحقیق انجام‌شده با ژورنال

  • نوشتن نام ویراستار و یا ادیتور مجله Editor-in-Chief

  • نوشتن عنوان صحیح مقاله و اینکه مقاله به چه صورت منتشر شود.

  • دادن اطلاعات پیش‌زمینه در رابطه باکار خود

  • بیان ضرورت انجام تحقیق مربوطه

  • توضیح روش‌های استفاده‌شده در تحقیق مربوطه

  • نوشتن کلیه اطلاعات مربوط به کمک‌هزینه تحقیق

  • ارائه اطلاعات تماس از نویسنده‌ی مسئول مکاتبات

کیفیت و نحوه نگارش کاورلتر نیز در جلب نظر ایدیتور تأثیر بالایی دارد بنابراین حتماً از یک متخصص نگارش کاورلتر کمک بگیرید و دقت کنید که بعد از اتمام نگارش کاورلتر حتماً متن کاورلتر توسط یک مترجم نیتیو بازخوانی شود تا متن کاملاً روان و قابل‌درک برای سردبیر مجله باشد.

16 مرحله تخصصی فرمت بندی که برخی الزامی و برخی سلیقه‌ای برای مجلات خاصی هستند را در بالا بیان کردیم. ازآنجایی‌که فرمت بندی تخصصی مقاله اصلی‌ترین و مؤثرترین مرحله در پذیرش مقاله است توصیه می‌شود که از خدمات فرمت بندی مؤسسات معتبر برای انجام فرمت بندی مقاله کمک بگیرید تا متخصصین فرمت بندی که هم به روال فرمت بندی مجلات آشنا هستند و هم در خصوص مجلات خارجی به زبان انگلیسی و زبان مجله تسلط کافی دارند انجام شود.

هزینه فرمت بندی مقاله

هزینه فرمت بندی در مؤسسات معتبر به عوامل متعددی بستگی دارد یکی از عواملی که در هزینه فرمت بندی تأثیرگذار است اصلاحات و نواقصات مقاله هست. به‌طور مثال اینکه نیاز به نگارش کاورلتر و تهیه چکیده گرافیکی و همچنین نگارش چکیده مبسوط هست یا نه. مورد دیگر نیز تعداد کلمات مقاله است و اینکه آیا نیاز به کاهش کمیت و یا تعداد کلمات مقاله هست یا نه؛ و اما عامل تأثیرگذار دیگر تعداد منابع مقاله می‌باشد، زیرا همان‌طور که می‌دانید تنظیم منابع مقاله به فرمت‌های مورد تائید مجلات مانند Apa، endnote و ... کاری زمان‌بر است که نیاز به‌دقت بالا دارد.

هزینه

مراحل ثبت سفارش فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی

مراحل ثبت سفارش فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی در موسسه آذرگان به ترتیب مراحل زیر است.

ثبت سفارش

ثبت سفارش

بررسی فایل کتاب

بررسی فایل مقاله و برآورد هزینه

تایید مشتری

تایید و انجام واریزی

تحویل سفارش فرمت بندی

تحویل فایل فرمت بندی شده

چرا موسسه آذرگان

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

موسسه آذرگان

خدمات فرمت بندی تخصصی مقاله در موسسه آذرگان

ما در موسسه آذرگان با همراهی تیم مجرب و حرفه ای در بخش های ویراستاری ، فرمت بندی ، ترجمه و چاپ مقاله آماده ایم تا آنچه را در چندین سال تجربه فرمت بندی مقاله بدست آوردیم در اختیار شما فرهیختگان عزیز قرار دهیم. تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مقالات علمی خود را به صورت تخصصی به فرمت مجله دربیاورید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

مقاله شما توسط کارشناسان حرفه ای و متخصص موسسه آذرگان با رعایت اصول صحیح به صورت تخصصی با بالاترین کیفیت فرمت بندی می شود. همچنین کارشناسان ارزیابی ما کیفیت فرمت بندی انجام شده را بررسی و کنترل می‌کنند تا تمام موارد مطابق نظر مشتری باشد و پس از تایید کیفیت مطلوب فایل نهایی به مشتری ارسال می شود.

موسسه آذرگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. همچنین موسسه آذرگان هیچگونه خدمات نگارشی و یا فروش مقاله ندارد. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مقاله ارسالی انجام نمی شود.

از طریق صفحه ثبت سفارش فرمت بندی مقاله یک پروژه فرمت بندی مقاله ایجاد کرده و فایل مقاله خود را ارسال نمایید. جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مقاله به فرمت مجله بستگی به تعداد کلمات مقاله و تعداد منابع مقاله دارد. برای استعلام قیمت با کارشناسان ما با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمایید.

سوالات بیشتر
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش