استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن در مجلات ISI

انتشار 24 دی 1397
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در یکی از مجلات معتبر ، یکی از بزرگترین دغدغه های اصلی دانشجویان و محققان کشور میباشد. در این مقاله استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن در مجلات ISI را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن در مجلات ISI

همانطور که می دانید ، یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها ، چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر است. دانشجویان برای دفاع و فارغ التحصیلی از دانشگاه ، و اساتید برای ارتقاء علمی و تغییر وضعیت ، نیاز به چاپ مقاله دارند. در کشور ما هم ، امتیاز بیشتر ، به مقالاتی داده میشوند که توانسته اند در مجلات ISI نمایه شوند. 

پذیرش مقالات ISI

همانطور که می دانید ، مقالات ISI به مقالاتی گفته می شوند که بتوانند در یکی از مجلات مورد تایید تامسون رویترز نمایه شوند. مقالاتی که به این مجلات سابمیت می شوند ، باید کیفیت و استاندارد این مجلات را داشته باشند ، باید مقالات موضوع جدید و بروزی را هدف قرار دهند ، محتوای قوی ، ترجمه تخصصی ، منابع بروز ، در کنار انتخاب درست مجله ، می تواند شانس پذیرش در این مجلات ، بسیار بالا ببرد.

استخراج مقاله

همانطور که قبلا هم اشاره شد ، دانشجویان و محققان برای اینکه بتوانند به تمام اهداف پژوهشی خود دست یابند ، نیاز به نگارش مقاله در رشته تخصصی خود دارند. نگارش یک مقاله علمی در سطحی که بتواند در مجلات iSI چاپ گردد ، نیاز به صرف زمان زیاد و انجام پژوهش های گسترده و میدانی دارد. بسیاری از دانشجویان و اساتید ، شرایط نگارش مقاله ی با کیفیت را ندارند و با محدودیت زمان روبرو هستند ، در همین راستا یکی از راه های تهیه مقالات خوب ، استخراج مقاله از پایان نامه است. همان طور که میدانید تمام دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دریافت مدرک خود نیاز به نگارش پایان نامه یا رساله دارند. یک پایان نامه ، شامل استدلال موضوعی ، ارائهٔ پژوهشی تجربی حاصل کارآموزی یا عصاره‌ای از درس‌های آموخته‌شده در دوران تحصیلی دانشجو است که با راهنمایی اساتید ، نگارش و تدوین می‌شود و چنین مجموعه ای ، می تواند بهترین منبع برای استخراج یک یا چند مقاله علمی باشد.

نکات مهم در استخراج مقاله از پایان نامه

عنوان مقاله : عنوان مقاله باید طبق محتوای مقاله استخراج شده انتخاب گردد و بهتر است عنوان پایان نامه و مقاله یکی نباشد.

چکیده : اگر یک مقاله از پایان نامه استخراج گردد ، چکیده پایان نامه می تواند همان چکیده مقاله باشد ، اما اگر بیش از یک مقاله استخراج گردد ، حتما باید چکیده با توجه به مطالب نگارش شود.

مواد و روش ها : در استخراج مقاله از پایان نامه باید به این نکته توجه کنید که شما باید یک پایان نامه صد صفحه را نهایتا به یک مقاله پانزده صفحه ای خلاصه کنید. از آوردن موارد بیهوده اجتناب کنید و سعی کنید جملات و پاراگراف های استفاده شده در مقاله ، با همدیگر ارتباط معنایی داشته باشند و از هر بخشی بدون مطالعه ، جملاتی استفاده نشود.

نتایج : نتایج میتواند همان نتایج بدست آمده از پایان نامه باشد.

منابع : بخش منابع یکی از بخش های مهم مقاله است. می توان علاوه بر منابع پایان نامه ، منابع جدیدی را به مقاله اضافه کرد و به مقالات جدید هم موضوع ، رفرنس داد. با این کار به نوعی مقاله را بروز میکنیم.

استخراج مقاله در موسسه آذرگان

استخراج مقاله از پایان نامه تنها جدا کردن جملات و قراردادن آنها در کنار هم نیست ؛ بلکه نحوه استخراج ، نیاز به تخصص و تجربه دارد. موسسه آذرگان توانسته است با اجماع گروهی از بهترین محققان و کارشناسان کشور  ، بصورت تخصصی  به ارائه خدمات در این زمینه پرداخته و با هزینه های مناسب  ، در کمترین زمان به استخراج مقاله از پایان نامه بپردازد.

کیفیت مقاله استخراجی از پایان نامه

همانطور که می دانید ، نگارش محتوایی و اضافه کردن جمله یا داده ای به مقاله ، برای موسسات غیر قانونی است ، از این رو کیفیت مقاله استخراجی به کیفیت خود پایان نامه باز می گردد و محقق می تواند با تخصصی که دارد ، پس از مطالعه ، از بهترین بخش های پایان نامه جملات را استخراج کرده و بین آنها ارتباط معنایی مناسبی ایجاد کند.

زمان و هزینه استخراج مقاله

استخراج یک مقاله از پایان نامه 180 هزار تومان هزینه و 2 روز کاری زمان نیاز دارد که با بالارفتن تعداد درخواست ، هزینه استخراج کاهش میابد. در همین راستا ، استخراج دو مقاله ، 4 روز کاری زمان و 350 هزار تومان هزینه و استخراج پنج مقاله ، 10 روز  کاری زمان و 750 هزار تومان هزینه بهمراه خواهد داشت.

نکته : ارائه خدمات در موسسه آذرگان بصورت شبانه روزی بوده و دریافت مشاوره از کارشناسان ، رایگان می باشد. برای اطلاعات بیشتر ، می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمائید.

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه کننده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش ، لطفا کلیک کنید.

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش