دریافت پذیرش در مجلات JCR

انتشار 9 مرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویان و اساتید هیئت علمی ، برای رسیدن به اهداف علمی و ارتقای شغلی ، نیاز دارند تا در یکی از ژورنالهای معتبر بین المللی مقالات خود را به چاپ برسانند. در این بخش دریافت پذیرش در مجلات JCR را مورد بررسی قرار می دهیم.

دریافت پذیرش در مجلات JCR

کلمه JCR ، مخفف کلمات Journal Citation Reports است که توسط بنیان گذار موسسه ISI ، یوجین گارفیلد مطرح شد. JCR ، گزارش استنادی مجلاتی است که به صورت سالانه توسط موسسه اطلاعاتی - علمی تامسون در دو شاخه علوم و علوم اجتماعی منتشر شد. مجلاتی که در این پایگاه انتشار می یابند ورودی بسیار سختی دارند و باید استاندارد های بالایی داشته باشند و در صورتیکه که از این استاندارد ها خارج شوند ، بدون شک از لیست jCR حذف می گردند. در واقع مجلات منتسب به پایگاه JCR ، به دلیل بررسی تخصصی و داوری سخت گیرانه و مرحله ای ، جز معتبر ترین ژورنالهای بین المللی به شمار می روند و در درجه بندی برترین نشریات ، (رده A) قرار می گیرند. همان طور که می دانید ، این مجلات از شاخص ایمپکت فکتور بهره می برند.

شاخص ایمپکت فکتور

شاخص ایمپکت فکتور در سال 1960 توسط یوجین گارفیلد مطرح شد. این شاخص را باید مهمترین شاخص مطرح شده در زمینه سنجش علمی دانست. در واقع IF یک شاخص کمی است که می کوشد میزان ارجاعات به مقالات یک ژورنال را به صورت یک عدد نشان دهد و از تقسیم تعداد ارجاعات به مقالات منتشر شده در دو سال ، به تعداد کل مقالات منتشر شده در همان ژورنال ، طی دو سال اخیر ، بدست می آیند.

IF

دریافت پذیرش در مجلات JCR

همان طور که اشاره شد دانش جویان مقاطع تکمیلی برای دفاع از پایان نامه و  فراغت از تحصیلات و اساتید هیئت علمی که خواستار ارتقای درجه علمی هستند ، نیاز دارند تا مقالات خود را در ژورنالهایی با ایمپکت بالای 2 به چاپ برسانند. این کار بسیار سخت و پروسه داوری آن بیش از 4 ماه به طول می انجامد. موسسه انتشاراتی اذرگان با سابقه درخشان در ارسال و چاپ مقاله در این مجلات ، می تواند درصد پذیرش دراین مجلات را تا حد زیادی بالابرده و در زمان 1 الی 3 ماه جواب داوری را از این مجلات دریافت نماید.

امتیاز چاپ مقاله در ژورنالهای JCR

 این مجلات به دلیل اعتبار بالای پژوهشی ، در آزمون مصاحبه دکتری ، دارای 7 امتیاز کامل این بخش هستند و پذیرش چند مقاله می تواند تا 22 امتیاز را برای داوطلبان در پی داشته باشد. همچنین اساتید هیئت علمی می توانند با چاپ مقاله در این مجلات ، درجه علمی خود را از استاد یاری به دانشیاری و از دانشیاری به استاد تمامی  ارتقا دهند. در ضمن برای کسانی که قصد دارند تا در یکی از دانشگاههای معتبر  بین المللی اپلای دریافت کنند ، دریافت پذیرش در این مجلات می تواند بسیار مناسب باشد.

هزینه چاپ مقاله در مجلات JCR

 این مجلات جز مجلات رایگان یا CLOSE ACCESS به حساب می آیند. در واقع مجله هیچ هزینه ای را برای دریافت پذیرش و چاپ مقاله از نویسنده دریافت نمی کنند و برای تامین هزینه های خود ، پس از چاپ مقاله ، هزینه ها را از خوانندگان اخذ می کنند. بدین ترتیب که چکیده مقاله را به صورت رایگان در سایت خود قرار می دهند و کسانی که به موضوع مقاله علاقه دارند ، می توانند حق اشتراک گرفته و در ازای پرداخت هزینه ای ، مقاله مورد نظر را دانلود کنن.

هزینه چاپ مقاله JCR در موسسه آذرگان

برای دریافت پذیرش از مجلات JCR در این موسسه ، تنها 250 هزار تومان از شما دریافت میگردد که صرف خدمات خود موسسه ، از جمله فرمت بندی ، سابمیت و پی گیری های هفتگی و دو هفتگی می گردد. این مجلات با تضمین 30 درصد ، ارائه می گردند.

شما عزیزان می توانید تمام درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه یا شماره تماس درج شده ثبت سفارش کرده و به صورت رایگان از خدمات مشاوره کارشناسان موسسه بهره ببرید

موفقیت خود را با انتخابی درست تضمین کنید...

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش