دریافت پذیرش در مجلات علمی پژوهشی

انتشار 10 مرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از دانش جویان و اساتید کشور ، برای اینکه بتوانند به اهداف پژوهشی خود برسند ، نیاز دارند تا در یکی از ژورنالهای معتبر مقالات خود را به چاپ برسانند. دراین مقاله می خواهیم دریافت پذیرش در مجلات علمی پژوهشی را مورد برررسی قرار دهیم.

دریافت پذیرش در مجلات علمی پژوهشی

دانش جویان تحصیلات تکمیلی برای اینکه بتوانند به اهداف پژوهشی خود برسند و در نهایت فارغ التحصیل شوند ، نیاز دارند تا در یکی از ژورنالهای داخلی یا خارجی ، مقالات خود را به چاپ برسانند. چاپ مقاله می تواند مزیت های بسیاری برای نویسنده آن در بر داشته باشد که از مهمترین موارد آن می توان به تقویت رزومه تحصیلی و کاری ، بوجود آمدن موقعیت های استخدامی و دریافت پذیرش از دانشگاههای معتبر دنیا را نام برد. این چند مورد تنها بخشی از مزیت های چاپ مقاله هستند ؛ چیزی که مهم است ، این است که نگارش مقاله قوی و چاپ آن در یک ژورنال معتبر  ، می تواند زندگی هر فرهیخته را دگرگون کند و این چیزی نیست بتوان از کنار آن به راحتی گذشت.

در مبحث چاپ مقاله ، یکی از مهمترین قسمت های آن انتخاب درست نشریه است. در واقع اعتبار و عیار یک مقاله علمی ، وابسته به ژورنالی است که در آن نمایه می گردد. برای همین است که باید در انتخاب مجله ، بسیار دقت شود. یکی از ژورنالهای بسیار معتبر ، ژورنالهای علمی پژوهشی هستند

ژورنالهای علمی پژوهشی

مقالاتی که در این ژورنالها نمایه می شوند ، دارای دو خصلت ابداع و اصالت هستند. موضوع انتخابی برای این مقالات باید جز موضوعات بروز باشد و در تمام اجزای مقاله ، مولفه نوآوری به وضوح دیده شود. ایم مقالات معمولا حاصل تحقیقات و پژوهش های آزمایشگاهی و تلفیق آن با نبوغ نویسنده است. نتایج این مقالات می تواند برای جامعه علمی بسیار ارزشمند باشند و راه حل هایی که برای مشکلات و مسائل جامعه مطرح می شود ، باید در عمل قابل اجرا باشند.نگارش مقاله باید به گونهای باشد که خوانندگان مقاله بتوانند با مطالعه آن ، نتایجی بدست آمده را تکرار کنند. 

انواع ژورنالهای علمی پژوهشی

مجلات علمی پژوهشی داخلی : این مجلات در داخل کشور بسیار معتبر بوده و پروسه داوری در آنها طولانی و سخت گیرانه است. هدف این مجلات ، گزارش یک تحقیق علمی به همراه دستاورد های بدست آمده از نتایج آن است که منجر به حل مشکلی از مشکلات جامعه گردد. معمولا مخاطب این مجلات ، اساتید دانشگاهی ، دانشجویان مقاطع دکتری و پژوهشگران مراکز تحقیقاتی می باشند. 

مجلات علمی پژوهشی خارجی : این مجلات همان ژورنالهای ISI Listed ، اسکوپوس q3 و q4 و مجلات iSC خارجی می باشند. این مجلات معمولا در رده B ژورنالهای خارجی قرار دارند و داوری به مراتب راحت تری نسبت به مجلات علمی پژوهشی داخلی دارند. این مجلات معمولا مناسب تقویت رزومه تحصیلی ، دریافت دو نمره پایان نامه ارشد و آزمون مصاحبه دکتری می باشند.

دریافت پذیرش از مجلات علمی پژوهشی در موسسه آذرگان

مجلات علمی پژوهشی داخلی : برای پذیرش در این مجلات ، باید مقاله از نظر محتوایی بسیار قوی باشد. در این صورت موسسه می تواند تا 30 درصد در پذیرش مقاله به شما کمک کند. شروع هزینه این مجلات از 750هزار تومان می باشد.

مجلات علمی پژوهشی خارجی : این مجلات دارای تضمین 80 درصد پذیرش مقاله می باشند و شروع هزینه این مجلات از 600هزار تومان می باشد.

امتیازات مقالات علمی پژوهشی

مقالات علمی پژوهشی داخلی دارای 7 امتیاز کامل پژوهشی و مقالات علمی پژوهشی خارجی دارای 5 الی 6 امتیاز پژوهشی هستند. دریافت اکسپت در چند ژورنال علمی پژوهشی می تواند تا 22 امتیاز پژوهشی ، برای داوطلب به همراه داشته باشد.

امتیازات پژوهشی

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان با تجربه بیش از 5 سال سابقه ارسال و اخذ پذیرش به معتبر ترین ژورنالهای داخلی و خارجی ، می تواند بهترین گزینه برای عزیزان فرهیخته باشد. کافیست تمام درخواست خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی ثبت سفارش کنید تا در کوتاهترین زمان به انجام آن مباردت کنیم. همچنین به دلیل افزایش بازده و صرفه جویی در زمان و هزینه ، تمام خدمات موسسه به صورت غیر حضوری ارائه می گردد و شما می توانید به صورت رایگان ، از کارشناسان موسسه مشاوره بگیرید.

خدمات موسسه آذرگان

موفقیت خود را از ما بخواهید. موسسه آذرگان پیشرو در امور پژوهشی و چاپی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
با سلام و عرض ادب روزتان بخیر. برای معرفی مجلات و شرایط ، لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را به همراه شماره تماس خود ، برای ما ایمیل فرمائید. با سپاس
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
با سلام و عرض ادب روزتان بخیر مجلات علمی پژوهشی ، مجلاتی هستند که بیشتر به کیفیت مقاله توجه می کنند. مقاله باید درتمام بخش ها نوآوری داشته باشد. متن نگارش شده قوی باشد و منابع بکار رفته هم جدید باشند و به مقالات مرتبط جدید النشر ، رفرنس دهند. موسسه نیز در این بین نقش پر رنگی دارد و قطعا می تواند در این راه به شما کمک کند.
بازدیدکننده
علی ملائی فرد
5 سال پیش
با عرض سلام و احترام مقاله علمی و پژوهشی در مورد مدیریت دولتی گرایش تطبیقی و توسعه و رویکردی رفتار دارم لطفا راهنمایی فرمایید که چگونه می توانم در مجلات علمی و پزوهشی پذیرش و چاپ کنم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش