دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار دارند

انتشار 20 خرداد 1400
مطالعه 1 دقیقه

رئیس دانشگاه تهران گفت: ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا آن هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه سی و دومین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ که امروز در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، اظهار کرد: اولین دستور جلسه امروز بحث بازگشایی دانشگاه ها و افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها بود.

محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران افزود: ما امیدواریم با افزایش واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد حضور دانشجویان در کلاس های درس باشیم.

وی در ادامه به اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان اشاره کرد و گفت: در ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا آن هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

نیلی با بیان این مطلب که دانشگاه ها خوابگاه ها را برای حضور دانشجویان آماده و بازسازی کرده اند، گفت: طبیعتا این آمادگی را داریم که هر زمان واکسیناسیون انجام شد، پذیرای دانشجویان باشیم.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مستقل از اینکه شیوه آموزش دانشجویان چقدر مجازی و چقدر حضوری باشد، حضور دانشجو در دانشگاه امر پسندیده ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان دقیقی را برای واکسینه کردن دانشجویان و اساتید به شما اعلام کرده اند، گفت: هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نکردند؛ چرا که این امر بستگی به این دارد که واکسن خارجی تهیه شود و یا اینکه واکسن داخلی چه زمانی مجوز بگیرد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش