چاپ تضمینی مقاله ISI در مجلات معتبر

انتشار 30 آبان 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهمترین چالش های دانشجویان و محققان داخلی کشور ، دریافت پذیرش و چاپ مقاله در مجلات مورد تایید است. در این مطلب می خواهیم به بررسی نحوه چاپ تضمینی مقاله ISI در مجلات معتبر بپردازیم.

چاپ تضمینی مقاله ISI در مجلات معتبر

به طور قطع ، نگارش کتاب و مقاله را مهمترین راه های نشر یافته های جدید علمی در جهان می دانند. در کشور ما نیز متاسفانه یا خوشبختانه ، یکی از  مهمترین معیار های  ارزشیابی و سنجش دانشجویان ، محققان و اساتید ، چاپ مقاله در مجلات معتبر است. محققان می توانند یافته های خود را در قالب یک مقاله به مجلات مرتبط با پژوهش های خود ارسال کنند و در صورت داشتن استاندارد های لازم ، نظر داوران مجلات را به مقاله خود جلب نمایند. در نظر داشته باشید ارزش یک مقاله علمی پژوهشی زمانی مشخص می شود که در مجلات معتبر به چاپ برسد ؛ در واقع اعتبار مجله است که به نویسنده و مقاله ارزش می دهد. در همین راستا ، یکی از معتبرترین نمایه های بین المللی که توجه بسیاری از دانشجویان و اساتید داخلی و خارجی را به خود معطوف  ساخته ، مجلات ISI است. دریافت پذیرش از این مجلات ، معیار بسیاری از فعالیت های پژوهشی میباشد و اساتیدی که نیاز به تغییر وضعیت دارند ، دانشجویانی می خواهند فارغ التحصیل شوند یا افرادی که مایل به دریافت اپلای از دانشگاه های بین المللی هستند ، می توانند با چاپ مقاله در مجلات ISI به تمام خواسته های خود دست یابند.

چاپ مقاله در ISI

همانطور که می دانید  ، مجلات ISI ، مجلات بسیار سخت گیری هستند که دریافت پذیرش از این مجلات ، کار بسیار دشواری است. مقاله نگارش شده باید برخی استاندارد های مشخص را رعایت کند تا بتواند در این پروسه موفق باشد ، برخی از این استاندارد ها عبارتند از : داشتن موضوعی نو و بروز ، نگارش محتوای قوی ، ترجمه دقیق و نیتیو ، استفاده از منابع بروز و رفرنس دهی به مقالات مرتبط بالای 2015  و در نهایت انتخاب درست مجله با توجه به اسکوپ مقاله.

با رعایت درست این موارد در کنار فرمت بندی دقیق مقاله می توانید شانس بسیار بالایی را برای پذیرش و چاپ در مجلات ISI داشته باشید.

چاپ تضمینی مقاله ISI در مجلات معتبر

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، دریافت پذیرش از مجلات ISI ، بسیار زمان بر بوده و ارائه تضمین چاپ برای این مجلات بسیار دشوار است ، اما در داخل کشور ، برخی از موسسات پژوهشی فعالیت می کنند که توانسته اند با رایزنی با مجلات بین المللی ، در این کار توفیق یافته و به صورت تضمینی با این مجلات همکاری کنند. یکی از این موسسات ، موسسه آذرگان است. این موسسه توانسته است با تعاملات مناسب با ادیتور مجلات داخلی و خارجی ، دریافت پذیرش در این مجلات را به فرهیختگان  عزیز به صورت تضمینی ارائه دهد.

مراحل پذیرش مقاله در موسسه آذرگان

  • ارسال ایمیل درخواست پذیرش مقاله از طرف مشتری و مشخص کردن مقطع ، رشته تخصصی ، چکیده و عنوان مقاله به همراه شماره تماس

  • بررسی ایمیل مشتری توسط کارشناس متخصص و معرفی 2 الی 3 مجله هم اسکوپ با مقاله

  • بررسی مجلات معرفی شده توسط مشتری و انتخاب نزدیکترین مجله به موضوع مقاله

  • اطلاع نام مجله به کارشناس و ارسال فایل کامل مقاله به ایمیل موسسه

  • فرمت بندی و سابمیت مقاله به مجله انتخابی

  • پیگیری های لازم برای پذیرش مقاله بصورت هفتگی

  • پذیرش مقاله در بازه زمانی یک ماهه و چاپ مقاله با توجه به تاریخ درج شده در نامه اکسپت.

موسسه آذرگان

این موسسه فعالیت پژوهشی خود را از سال 1391 ، با اجماع جمعی از بهترین دانش جویان و محققان کشور آغاز کرد و در سه بخش ترجمه ، چاپ کتاب و چاپ مقاله اقدام به ارائه خدمات نمود. اکنون پس از گذشت چندین سال ، این موسسه خدمات خود را به صورت تخصصی و در دپارتمان های مجزا ، به بیش از 20 بخش گسترش داده است.

موسسه آذرگان پیشرو در امور پژوهشی و چاپی

تصویر

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش