چاپ مقاله" ISI "

انتشار 12 آذر 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از بهترین راه های نشر یافته های جدید ، چاپ مقاله در ژورنال های بین المللی است. در این مطلب می خواهیم چاپ مقاله در مجلات ISI را مورد بررسی قرار می دهیم.

چاپ مقاله" ISI "

نگارش مقاله و چاپ آن در ژورنال های معتبر بین المللی ، می تواند مهمترین راه اثبات تخصص محققان و دانشمندان در حیطه کاری خود باشند. نگارش مقاله علاوه بر اینکه نظریه و یافته های جدید اشخاص را ثبت می کند ، می تواند بهترین راه برای ترقی و پیشرفت محققان جوان باشند. انیشتین ، جان فوربز نش ، آلن تورینگ و بسیاری از نخبگان علمی ، قبل از چاپ مقالات خود ، در جامعه علمی به هیچ عنوان شناخته شده نبودند و شاید جامعه علمی ، پیشرفت امروز خود را وامدار این نوابغ باشند که با چاپ مقالات علمی خود ، منبع علمی گسترده ای را در اختیار همگان قرار دادند ؛ از این رو ، چاپ یک مقاله علمی می تواند ابعاد جهانی بسیار گسترده ای داشته باشد و معمولا در قرن اخیر ، تمام پیشرفت ها و یافته های جدید علمی از دل همین مقالات پژوهشی بدست آمده اند. در کشور ما نیز در سال های اخیر به این موضوع اهمیت ویژه ای شده است و محققان و دانشجویان ، برای رسیدن به اهداف خود ، نیاز دارند تا مقالاتی را در مجلات معتبر بین المللی به چاپ برسانند. در همین راستا ، یکی از نمایه های بسیار معتبر علمی ، مربوط به پایگاه ISI است و افراد تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند پذیرش مقالات خود را از این مجلات دریافت نمایند.

چاپ مقاله ISI

همانطور که اشاره شد ، مجلات ISI ، به دلیل اعتبار بالای پژوهشی ، مورد توجه اکثر اساتید و دانشگاه های کشور هستند اما دریافت پذیرش از این مجلات ، به دلیل داوری زمان بر و سختگیرانه ، دانشجویان و محققان را با مشکل بزرگی مواجح ساخته است. این مجلات معمولا هر مقاله ای را پذیرش نمیدهند و مقاله ای که به سردبیر نشریه سابمیت می گردد ، باید استاندارد های لازمه را داشته باشد. این استاندارد ها عبارتند از : داشتن موضوع جدید یا موضوعی که قبلا کمتر به آن پرداخته شده باشد ، ترجمه تخصصی مقاله ، محتوای قوی در کنار داده های بدست آمده از تحقیقات میدانی ، استفاده از منابع بروز و رفرنس دهی مقاله به متون جدید النشر در کنار انتخاب درست مجله ، می تواند موفقیت هر مقاله ای را تضمین کند.

نقش موسسات پژوهشی

گاهی اوقات مشکل مقالات ، محتوای آنها نیست ، بلکه مشکل ، کمبود زمان است. مجلات ISI ، دارای بازه داوری بسیار طولانی هستند و بسیاری از دانشجویان و اساتید را با مشکل مواجح ساخته اند. در همین راستا ، موسسات پژوهشی در کشور فعالیت می کنند که می توانند با لینک دهی و رایزنی های قوی با مجلات ، زمان داوری را تا حد زیادی کاهش دهند. یکی از موسسات فعال در زمینه های پژوهشی ، موسسه آذرگان است. این موسسه با دارا بودن کارشناسان و محققان تخصصی در دپارتمان های مختلف خود ، توانسته است علاوه بر کاهش زمان داوری مجلات ، پذیرش در این مجلات را با تضمین بالایی ، به فرهیختگان کشور ارائه دهد.

تضمین پذیرش مقاله در موسسه آذرگان 

موسسه آذرگان توانسته است با سیاست کاری مناسب و برنامه ریزی دقیق  ، با تمام مجلات معتبر و بین المللی همکاری مناسبی داشته باشد. از این رو باید خدمتتان عرض کنیم ، در این موسسه ، دریافت پذیرش مقاله از مجلات ISI Listed  بصورت تضمینی و پذیرش مقاله از مجلات JCR به صورت نیمه تضمینی ، انجام می پذیرد.

بخشی از خدمات موسسه آذرگان

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه دهنده خدمات پژوهشی و چاپی 

تصویر

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش