چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان

انتشار 5 شهریور 1397
مطالعه 2 دقیقه

برای رسیدن به اهداف پژوهشی ، دانشجویان و محققان داخلی نیاز دارند تا مقالات خود را در ژورنالهای معتبر بین المللی به چاپ برسانند. از این رو می خواهیم چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان را مورد بررسی قرار دهیم.

چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان

نگارش مقاله و چاپ آن در ژورنال های معتبر ، جز جدایی ناپذیر پروسه ی تحصیلات تکمیلی هر فرهیخته ای است و دانشجویان ناچارند برای دریافت دو نمره پایان نامه ، شرکت در آزمون مصاحبه دکتری ، دفاع و فارغ التحصیلی از دانشگاهها ،  مقالات خود را در ژورنالهای معتبر به چاپ برسانند. به دلیل اعتبار بالای پژوهشی و داوری مرحله و سخت گیرانه مجلات ISI ، اساتید و دانشجویان کشور تمایل زیادی به ارسال مقالات به این مجلات دارند. در این مطلب می خواهیم چاپ مقاله در ژورنالهای ISI را مورد بررسی قرار دهیم.

مجلات ISI

همان طور که می دانید در کشور ما ، نگارش و چاپ مقاله از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ملاک بسیاری از ارزشیابی های علمی ، از نوشته ها و مقالات مربوط به تحقیقات پژوهشی انجام می پذیرد. البته ارزش واقعی یک مقاله ، زمانی مشخص می شود که آن مقاله در یکی از ژورنالهای معتبر به چاپ برسد. همان طور که می دانید ، یکی از معتبر ترین پایگاههای علمی جهان ، متعلق به شرکت تامسون رویترز است. در کشور ما این شرکت را بیشتر با ژورنالهای ISI می شناسند. این مجلات به خاطر اعتبار بالای پژوهشی ، جز بهترین ژورنال های بین المللی به شمار می روند.

انواع مجلات ISI

معمولا مجلات ISI به دو دسته ایمپکت دار (JCR) و بدون ایمپکت (ISI Listed) تقسیم بندی میشوند.

مجلات ایمپکدار ، ژورنال های معتبری هستند که در رده a درجه بندی بهترین ژورنالهای بین المللی قرار دارند. این مجلات به صورت تخصصی ، موضوعات و شاخه های علمی را تحت پوشش قرار می دهند. مجلات JCR دارای داوری سخت و زمان بر هستند. این مجلات برای اهداف دراز مدت مناسب هستند و معمولا دانشجویان دکتری برای دفاع از پایان نامه و همچنین فارغ التحصیلی از دانشگاه  ، نیاز به دریافت پذیرش از این مجلات دارند.

مجلات بدون ایمپکت ، مجلات معتبری هستند که در رده B درجه بندی بهترین ژورنالهای بین المللی قرار دارند. این مجلات ممکن است چند شاخه از علوم را با هم تحت پوشش قرار دهد. داوری این مجلات معمولا ، کوتاه مدت و با سخت گیری کمتری انجام می پذیرد. مجلات بدون ایمپکت  برای اهداف کوتاه مدتی مانند دریافت دو نمره پایان نامه ارشد ،  تقویت رزومه برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری و دریافت اپلای از دانشگاه های خارجی مناسب می باشد.

چاپ مقاله ISI

برای دریافت پذیرش و چاپ در مجلات ISI ،  مقاله نگارش شده باید دارای استاندارد های خاصی باشد. موضوع جدید و بروز ، ترجمه بدون نقص ، محتوای قوی و منابع بروز ، از جمله این موارد هستند. همچنین دانشجویان می توانند برای تسریع در زمان و بالابردن درصد پذیرش از کمک موسسات پژوهشی نیز بهره ببرند.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان ، یکی از بهترین موسسات پژوهشی است که توانسته است در زمینه های مختلف علمی ، نظر بسیاری از فرهیختگان کشور را به خود جلب نماید. این موسسه با سابقه بیش از 6 سال تجربه ارسال و چاپ مقاله در بهترین ژورنالهای بین المللی می تواند بهترین انتخاب برای دانشجویان و محققان کشور باشد.

چاپ مقاله ISI در کوتاهترین زمان

موسسه آذرگان توانسته است با تعاملات و رایزنی های بسیار مناسب با سردبیران ژورنالهای معتبر ، در کوتاهترین زمان ممکن ، با هزینه های مناسب ، مقالات شما را به صورت تضمینی به چاپ برساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر ، می توانید از طریق شماره تلفن یا ارسال ایمیل با کارشناس موسسه ارتباط برقرار کرده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

خدمات موسسه برای پذیرش در مجلات ISI

  • معرفی مجلات هم اسکوپ با مقاله

  • ترجمه فوق تخصصی مقالات علمی ( تمام ترجمه ها دارایب گارانتی 72 ساعته میباشند)

  • ویراستاری متن ترجمه شده به صورت تخصصی

  • انجام فرمت بندی مقاله به صورت تخصصی

  • بروز رسانی منابع و رفرنس دهی به جدید ترین مقالات مرتبط با موضوع متن.

  • پی گیری های هفتگی از ادیتور مجلات برای تسریع در پروسه داوری.

  • دریافت پذیرش تضمینی در ژورنالهای معتبر ISI

 

با انتخابی درست  ، آینده خود را تضمین کنید ، موسسه آذرگان پیشرو در امور پژوهشی و چاپی

تصویر برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش