چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس

انتشار 15 شهریور 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از نیاز های جامعه علمی امروزی ، نگارش مقاله ی با کیفیت و چاپ آن در ژورنال های معتبر بین المللی است. در این مطلب ، چاپ مقاله در ژورنال های معتبر اسکوپوس را مورد بررسی قرار می دهیم.

چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس

امروزه شرایط علمی کشور به نحوی است که دانشجویان ، برای اینکه بتواند به حداقل خواسته های پژوهشی خود برسند ، نیاز دارند تا مقالات خود را در یکی از ژورنال های معتبر به چاپ برسانند. ژورنال های معتبری که مورد تایید دانشگاه های کشور هستند به سه دسته تقسیم بندی می شوند ؛ مجلات iSI ، مجلات اسکوپوس و مجلات علمی پژوهشی داخلی. در این راستا ، مجلات اسکوپوس بخاطر تاثیر مثبتی که روی ارتقای رتبه علمی اساتید هیئت علمی دارند ، بسیار مورد توجه اهالی علم قرار دارند.

مجلات اسکوپوس

اسکوپوس یکی از نمایه های استنادی بسیار معتبر است که توانسته است اطلاعات کتابشناختی میلیونها اثر علمی را در خود ثبت و نگهداری کند. این مجلات توانسته اند تمام حوزه های علمی از جمله علوم پزشکی ، علوم مهندسی ، علوم پایه و علوم زیستی را تحت پوشش خود داشته باشد. 

مجلات اسکوپوس ، محصول ناشر بزرگ ، الزویر هستند و مانند مجلات ISI که از ایمپکت فکتور برای اعتبار دهی ژورنال های خود بهره می برد ، اسکوپوس نیز از فاکتوری به نام Qurtile score بهره می برد. این فاکتور را به اختصار ، با نماد q نشان می دهند و بر اساس آن ، نشریات را بر اساس کیفیت مقالات ، به چهار رسته q4 ، q3 ، q2 ، q1 دسته بندی می کنند. مقالاتی که در چارک q1 و q2 قرار دارند ، نسبت به سایر مقالات اسکوپوس از اعتبار بالاتی برخوردارند.

مزیت های چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس

مجلات q1 و q2  مجلات بسیار معتبری هستند و چاپ مقاله در آنها می تواند برای اهداف بلند مدتی مانند : دفاع از رساله دکتری ، فارغ التحصیلی از دانشگاه ها ، عضویت در بنیاد نخبگان و دریافت اپلای از دانشگاه های  درجه a بسیار کار آمد باشد. باید بدانید داوری این مجلات بلند مدت و سختگیرانه است.

مجلات q3 و q4 ، مجلات معتبری هستند که چاپ مقاله در آنها برای اهداف کوتاه مدتی مانند : دریافت دو نمره پایان نامه ، تقویت رزومه برای شرکت در آزمون دکتری و دریافت اپلای از دانشگاه های درجه b بسیار مناسب است. داوری این مجلات نسبت به مجلات مجلات q1 و q2 کوتاه مدت و آسانتر می باشد.

چاپ مقاله اسکوپوس در موسسه آذرگان

موسسه آذرگان کار خود را از سال 1391 و با اجماع کارشناسان و محققان نخبه ، از رشته های مختلف علمی آغاز کرد و به صورت تخصصی در بخش های چاپ مقاله ، چاپ کتاب و ترجمه متون علمی ، شروع به فعالیت نمود. باید خدمتتان عرض کنیم ، این موسسه توانسته است با رایزنی های مناسب با ادیتور های مجلات اسکوپوس ، تضمین پذیرش و چاپ مقاله را بسیار بالا ببرد و در زمان و هزینه صرفه جویی کند.

خدمات موسسه آذرگان

  • چاپ مقاله بصورت تضمینی دربازه زمانی 30 روزه

  • چاپ کتاب در بازه زمانی 20 روزه

  • تبدیل پایان نامه به کتاب در بازه زمانی 7 روزه

  • استخراج مقاله از پایان نامه در بازه زمانی 3 روزه

  • ترجمه فوق تخصصی متون علمی به همراه گارانتی 72 ساعته

  • بروز رسانی منابع و رفرنس دهی به جدیدترین مقالات علمی در بازه زمانی 4 روزه

  • واریز حوالجات دلاری به اقصی نقاط جهان

موسسه آذرگان بهترین موسسه پژوهشی و چاپی

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک کنید.

خدمات این موسسه به صورت 24 ساعته است ، همچنین میتوانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان این موسسه برخوردار گردید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش