چاپ مقاله علمی پژوهش داخلی جهت تقویت رزومه دکتری

انتشار 25 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از راه های تقویت رزومه ، برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری ، ارسال مقاله به مجلات داخلی و دریافت پذیرش از آنهاست. در ادامه به شرایط این مجلات خواهیم پرداخت.

چاپ مقاله علمی پژوهش داخلی جهت تقویت رزومه دکتری

همان طور که می دانید ، برای موفقیت در آزمون مصاحبه دکتری ، باید رزومه خود را با انجام کارهای پژوهشی تقویت نمود. چاپ مقاله در ژورنال های معتبر ، می تواند بهترین راه برای تقویت رزومه پژوهشی باشد. یکی از نمایه های معتبر که داوران آزمون مصاحبه ، امتیاز بالایی برای آن اختصاص می دهند ، مجلات علمی پژوهشی داخلی است. 

مقاله علمی پژوهشی چیست؟

مقاله علمی پژوهشی ، مقاله ای است که در آن روابط میان متغییر ها و تاثیراتشان بر یکدیگر ، با تکیه بر یک روش و الگوی علمی ، مورد سنجش قرار می گیرد. بنابراین در مقاله باید یک ایده جدید و یا یک نوآوری دیده شود ؛ این نوآوری باید در تمام اجزای پژوهش بخوبی مشخص باشد. مقاله علمی پژوهشی یا باید مطلب جدیدی را ارائه دهد یا در بخش نتیجه گیری ، به راه حل ها و نتایج جدید و کاربردی دست یابد و ارزش این مقالات هم دقیقا در همین موضوع است. معمولا مخاطب مجلات علمی پژوهشی دانشجویان مقاطع دکتری و اساتید دانشگاه ها هستند که می توانند بوسیله این مجلات از پایان نامه خود دفاع کنند و تغییر وضعیت و ارتقای علمی یابند. معمولا مجلات داخلی که مورد تایید وزارت علوم هستند ، توسط یکی از دانشگاه های معتبر چاپ شده و در داخل ایران از جایگاه بالایی ( همتراز با ژورنال های ISI ) قرار دارند.

نحوه چاپ مقالات در مجلات علمی پژوهشی

همانطور که گفته شد ، در نگارش مقالات علمی پژوهشی  باید فاکتور ها و استاندارد های خاصی  رعایت گردد. این مقالات باید دارای محتوای قوی باشند ، متن نوشته شده به دور از ایرادات نگارشی و فنی باشد و در نهایت منابع استفاده شده در پایان مقاله ، باید به جدیدترین مقالات سه سال اخیر ارجاع داده شوند. بعد از رعایت تمام این موارد ، انتخاب نشریه درست ، از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که میدانید مجلات علمی پژوهشی ، موضوعات علمی را به صورت تخصصی بررسی می کنند و باید دقت شود که موضوع مقاله ، با اسکوپ کار نشریه هم پوشانی داشته باشد. پس از رعایت تمام این موارد و انتخاب مجله ، مقاله نگارش شده باید بصورت دقیق ، به فرمت و ساختار مجله تبدیل گردد ( فرمت مجله در بخش راهنمای نویسندگان ، در سایت مجله قرار داده شده است ). پس از فرمت بندی ، مقاله به مجله سابمیت میگردد ؛ پس از اینکه مجله مقاله را دریافت کرد ، ادیتور به عنوان اولین داور ، مقاله را از نظر موضوعی ، اسکوپ کار و همچنین منابع ، مورد بررسی قرار میدهد و مقالاتی را که از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار هستند ، برای داوری ارسال میکنند. داوران مجلات نیز بصورت دقیق مقالات را از نظر محتوایی و ساختاری بررسی کرده و بهترین های آن ها را پذیرش و در نوبت چاپ قرار میدهند.

چاپ مقاله علمی پژوهش داخلی جهت تقویت رزومه دکتری

همانطور که می دانید ، چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی ، بهترین راه های تقویت رزومه پژوهشی ، جهت شرکت در آزمون مصاحبه است. مجلات علمی پژوهشی نیز جزء با کیفیت ترین نمایه های علمی هستند و هر مقاله می تواند 5 الی 7 امتیاز پژوهشی را برای داوطلبان ، به همراه داشته باشد.

خدمات موسسه آذرگان در قبال مجلات داخلی

مجلات داخلی داوری سختگیرانه دارند و تضمین پذیرش در این مجلات بسیار دشوار است ، با این حال موسسه آذرگان توانسته است با رایزنی های مناسب با مجلات مورد تایید وزارت علوم ، با این مجلات  ، به صورت نیمه تضمینی کار کند و بازه داوری این مجلات را به 2 الی 4 ماه کاهش دهد. کیفیت خود مقاله برای این مجلات بسیار مهم است و  در صورت داشتن مقاله با محتوای قوی ، درصد پذیرش بالا خواهد بود.

سایر خدمات موسسه آذرگان

 

 موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه کننده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش ، لطفا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام درخواست چاپ مقاله isi دارم و مقاله در حوزه حسابداری آماده هست و شاید در برخی موارد نیاز به اصلاح هم داشته باشد.خواستم میزان و مبلغ هزینه جهت چاپ مقاله رو داشته باشم
سلام روزتان بخیر برای معرفی مجلات و شرایط ، لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را بهمراه شماره تماس برای ما ایمیل بزنید. با سپاس
بازدیدکننده
غلامرضا میر
5 سال پیش
با سلام درخواست چاپ مقاله isi دارم و مقاله در حوزه حسابداری آماده هست و شاید در برخی موارد نیاز به اصلاح هم داشته باشد.خواستم میزان و مبلغ هزینه جهت چاپ مقاله رو داشته باشم
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش