چاپ مقاله کنفرانسی جهت تقویت رزومه دکتری

انتشار 22 فروردین 1398
مطالعه 4 دقیقه

یکی از بهترین راه های تقویت رزومه ، برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری ، نگارش مقاله و چاپ آن در همایش ها و کنفرانس های داخلی و بین المللی است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

چاپ مقاله کنفرانسی جهت تقویت رزومه دکتری

یکی از بهترین راه های تبادل اطلاعات و ارائه یافته های جدید علمی ، شرکت در همایش ها و کنفرانس های داخلی و بین المللی است. همه ساله در سراسر جهان اساتید و پژوهشگران نخبه با شرکت در کنفرانس های معتبر به ارائه سخنرانی و نگارش مقالات علمی پرداخته و با یکدیگر به تعامل و تبادل افکار می پردازند و در نهایت ، تمام مقالات ارائه شده  ، توسط داوران ، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت پذیرش ، یا به صورت الکنرونیکی یا به صورت خطی به چاپ می رسند. در کشور ما نیز ، کلیه مقالات و همایش ها توسط ناشر رسمی ، سیویلیکا که به مرجع پایگاه تخصصی معروف است، منتشر می گردد. دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت رسمی سویلیکا ، از تاریخ و شرایط برگذاری کنفرانس های علمی باخبر شوند.

مقالات کنفرانسی

یکی از بهترین راه های شناخته شدن و نشر یک ایده ، نگارش مقاله و ارسال آن به کنفرانس های معتبر است. مقالات کنفرانسی نسبت به مقالات ژورنالی بازه داوری کوتاهتری دارند ، تقریبا همه آنها محدودیت تعداد صفحه دارند و برای آنها مهلت مشخصی برای ارسال مقالات تعریف می شود. در اکثر مواقع ، مقالات ژورنالی معتبر ، از نظر اعتبار علمی ، از امتیاز بالاتری نسبت به مقالات کنفرانسی برخوردارند  اما در برخی موارد ، برخی کنفرانس ها نیز وجود دارند که حتی از مجلات درجه A  هم اعتبارشان بالاتر است. (معمولا اعتبار یک کنفرانس با قدمت آن ارتباط مستقیم دارد)

چاپ مقاله کنفرانسی جهت تقویت رزومه دکتری

همان طور که می دانید ، برای موفقیت در آزمون مصاحبه دکتری ، باید رزومه خود را با انجام کارهای پژوهشی تقویت کرد. یکی از بهترین راه های تقویت رزومه برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری ، داشتن مقالات چاپ شده در همایش ها و کنفرانس های داخلی و خارجی است. با اینکه خود کنفرانس امتیاز بالایی در مصاحبه ندارد ، اما چون در دید داوران ، ذهنیت مثبتی را ایجاد می کند ، بسیار موثر خواهد بود. با توجه به اینکه کنفرانس ها داوری سختگیرانه ای ندارند ، امتیاز آن را نباید به هیچ عنوان از دست داد.

امتیاز چاپ مقاله کنفرانسی در آزمون مصاحبه دکتری

چاپ مقاله در کنفرانس های داخلی معتبر و مرتبط با رشته تخصصی ، 1 امتیاز و در کنفرانس های معتبر خارجی 2 امتیاز را برای دانشجویان به همراه خواهد داشت. در نظر داشته باشید ، داشتن چند مقاله چاپ شده در کنفرانس های معتبر ، میتواند تا 4 امتیاز پژوهشی را در پی داشته باشد.

موسسه آذرگان

یکی از بهترین موسسات ارائه دهنده خدمات پژوهشی ، موسسه آذرگان است. این موسسه با سابقه بیش از 6 سال ، فعالیت در زمینه های مختلف پژوهشی ، از جمله چاپ مقاله ، چاپ کتاب و ترجمه تخصصی ، توانسته است نظر مثبت بسیاری از دانشجویان و فرهیختگان کشور را به خدمات خود جلب نماید. همچنین این موسسه ، با استفاده از کارشناسان و محققان مجرب ، توانسته است با  کنفرانس های معتبر بین المللی رایزنی های خوبی داشته و مقالات شما عزیزان را به صورت تضمینی پذیرش و چاپ نماید.

سایر خدمات موسسه آذرگان  برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری

  • استخراج مقاله از پایان نامه : برای کسانی که زمان کافی برای نگارش مقاله ندارند ، می توانند با ارسال پایان نامه خود برای کارشناسان ما در بازه زمانی 2 الی 3 روزه ، می توانند بسته به شرایط و کیفیت پایان نامه ، حداقل 2 الی 3 مقاله از ما تحویل بگیرید.

  • تبدیل پایان نامه به کتاب : چاپ کتاب در  آزمون مصاحبه 4 امتیاز دارد. برای کسانی که کتاب ترجمه شده یا تالیفی ندارند ،  تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند گزینه مناسبی باشد. در این روش فرمت پایان نامه تغییر یافته و در نهایت در تعداد درخواستی به چاپ خواهد رسید. تبدیل فرمت پایان نامه و چاپ آن حدود 1 ماه زمان لازم دارد.

  • چاپ مقاله : یکی از بهترین راه های تقویت رزومه ، چاپ مقاله است. باید بدانیم ، چاپ مقاله بیشترین امتیاز را در بین تمام فعالیت های پژوهشی دارد ؛ از این رو موسسه آذرگان میتواند با رایزنی های مناسب ، مقالات شما را در مجلات معتبر به چاپ برساند و این امتیاز حیاتی را برای شما کسب نماید.

  • ترجمه تخصصی : برای چاپ مقالات در مجلات معتبر بین المللی ، ترجمه تخصصی یکی از مهمترین نیاز های دانشجویان و محققان کشور است. موسسه آذرگان توانسته است با همکاری مترجمان مجرب ، به صورت تخصصی و تضمینی مقالات و متون علمی شما را ترجمه نماید.

     موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه کننده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش ، لطفا کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش