چاپ کتاب جهت تقویت رزومه دکتری

انتشار 7 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از بهترین راه های تقویت رزومه ، برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری ، چاپ کتاب است. در این مطلب ، مراحل و نحوه ی چاپ کتاب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

چاپ کتاب جهت تقویت رزومه دکتری

برای کسانی که می خواهند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند  ، آزمون مصاحبه ، از اهمیت بالایی برخوردار است و داوطلبان بخوبی می دانند که تنها قبولی در آزمون کتبی ، نمیتواند مجوز حضور آنها در کلاس درسی را در این مقطع ، صادر کند ، از این رو آنها نیاز دارند تا علاوه بر آزمون کتبی ، در مصاحبه دکتری نیز امتیاز لازم را دریافت کنند.

چگونگی موفقیت در آزمون مصاحبه دکتری

مصاحبه ، در واقع همان آزمون شفاهی دکتری است که اساتید به عنوان داور  ، شایستگی داوطلبان را از جنبه های مختلف ، مورد ارزیابی قرار می دهند. همانطور که می دانید ، این آزمون 100 امتیاز دارد که 40 امتیاز به فعالیت های پژوهشی ، 30 امتیاز به فعالیت های آموزشی و 30 امتیاز برای خود جلسه آزمون ، برای داوطلب در نظر گرفته اند. در این بین ، فعالیت های پژوهشی دانشجو از اهمیت بالایی برخوردار است و هرچقدر رزومه پژوهشی داوطلبان قوی باشد امتیاز پژوهشی آنها بالاتر خواهد بود و موفقیت در آزمون مصاحبه ، در گروی امتیازات پژوهشی است.

امتیازات  پژوهشی

همان طور که می دانید ، داوران برای هر فعالیت پژوهشی ، امتیازی را در نظر می گیرند که در مجموع امتیازات پژوهشی داوطلب را در جلسه مصاحبه دکتری مشخص می کند. این امتیازت را می توان با چاپ مقاله در مجلات معتبر  ژورنالی و کنفرانسی ، چاپ کتاب در حیطه تخصصی ، گواهی ثبت اختراع و نگارش پایان نامه ی با کیفیت ، بدست آورد.

چاپ کتاب جهت تقویت رزومه دکتری

یکی از راه های بسیار مناسب برای تقویت رزومه دکتری ، چاپ کتاب است. برای این کار لازم است یا کتابی را تالیف کنید ، یا از منابع خارجی ترجمه کنید و یا اینکه پایان نامه خود را تبدیل به کتاب کنید. چاپ کتاب در آزمون مصاحبه علاوه بر اینکه 4 امتیاز پژوهشی را برای داوطلب به همراه دارد ، می تواند تصویر بسیار خوبی را از توانایی های داوطلب ، در ذهن داوران ایجاد کند. در بخش بعد مراحل چاپ کتاب را مورد بررسی قرار می دهیم.

مراحل چاپ کتاب

پس از آماده شدن فایل کتاب ، باید صفحه آرایی شود و جلد کتاب طراحی گردد ، سپس باید برای مجوزات رسمی اقدام شود. در ابتدا باید از خانه کتاب ، مجوز شابک دریافت شود ، سپس کتاب در سایت کتابخانه ملی ثبت و مجوز فیپا دریافت گردد ،  پس از اینکه مجوز فیپا دریافت شد و فایل نهایی کتاب آماده شد ، باید از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مجوز دریافت شود و در نهایت کتاب چاپ شده و تعدادی از نسخه های کتاب را جهت دریافت اعلام وصول به وزارت ارشاد تحویل داد.

موسسه آذرگان

همانطور که ملاحظه فرمودید  ، مراحل چاپ کتاب  برای کسانی که تجربه انجام این پروسه را ندارند ، بسیار زمانبر خواهد بود. از این رو ، برای صرفه جوئی در زمان ، انرژی و هزینه ، بهتر است از کمک موسسات پژوهشی ، در این کار بهره ببرید. یکی از بهترین موسسات پژوهشی که با کیفیت و تنوع خدمات خود ، توانسته است نظر مثبت بسیاری از  فرهیختگان کشور را جلب کند ، موسسه آذرگان است. این موسسه ، با دارا بودن تیمی تخصصی از بهترین تکنسین های آماده سازی پیش چاپ ، اپراتور های مجرب در چاپ و تکنسین های کنترل کیفیت ، این اطمینان را به شما می دهیم که یک محصول عالی را از ما دریافت خواهید کرد.

خدمات موسسه آذرگان برای تقویت رزومه تحصیلی 

  • تبدیل پایان نامه به کتاب بصورت تخصصی

  • استخراج مقاله از پایان نامه 

  • چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی به صورت تضمینی

  • چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر بین المللی

  • ترجمه متون علمی به صورت فوق تخصصی

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه دهنده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک فرمایید

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش