چاپ کتاب فوری با هزینه مناسب و کیفیت بالا

انتشار 7 آبان 1397
مطالعه 3 دقیقه

چاپ کتاب فوری با هزینه مناسب و کیفیت بالا را می توان مهمترین خواسته نویسندگان ، از ناشرین کتاب ها دانست. در این مقاله می خواهیم در مورد کیفیت و هزینه های یک کتاب چاپی بحث کنیم.

چاپ کتاب فوری با هزینه مناسب و کیفیت بالا

نویسندگان جوانی که هنوز تجربه چندانی در مبحث چاپ کتاب ندارند ، باید بدانند که این کار از دو مرحله کلی تشکیل شده است. یکی پروسه نگارش و دومی پروسه چاپ کتاب. در پروسه نگارش کتاب ، نویسنده قبل از شروع ، باید از چند دیدگاه به این موضوع نگاه کند و هدف کلی خود را از چاپ کتاب بداند. نویسنده باید برای خود روشن کند چرا کتاب مینویسد و چرا دیگران باید کتاب او را بخوانند. آیا هدف او صرفا فروش کتاب است ، یا تنها به دریافت امتیازات پژوهشی قناعت می کند! پس از این که هدف نهایی خود را مشخص کرد ، باید نسبت به آن ، شروع به نگارش کند. در بحث دوم که مربوط به بخش چاپ میشود ، نویسندگان دو راه پیش رو دارند. یا باید کتاب خود را به دست ناشر بسپارند یا اینکه خود ناشر کتاب خود باشند. برای نویسندگان جوانی که هنوز بازار کار را سنجش نکرده اند و از پروسه چاپ کتاب اطلاع چندانی ندارند ، به هیچ وجه گزینه دوم پیشنهاد نمیشود ، چراکه باید زمان و هزینه بسیار بالایی صرف کنند. بهترین کار این است که با انتشارات معتبر ، قرارداد امضا کنند و شروع کارشان را به تیمی متخصص بسپارند.

مراحل چاپ کتاب

پس از اینکه نویسنده فایل کتاب خود را آماده کرد ، باید آن را در اختیار ناشر قرار دهد. ناشر در ابتدا اقدام به دریافت مجوز شابک و فیپا و مجوز ارشاد می کند و طبق قرارداد ، هم زمان روی طرح جلد نیز کار میکند. جنس کاغذ بکار رفته در کتاب در قرارداد ذکر می شود و در بازه زمانی توافقی کتاب ها چاپ شده و پس از دریافت مجوز اعلام وصول ، در اختیار نویسنده قرار می گیرد.

مزایای چاپ کتاب

نگارش یک کتاب می تواند برای نویسنده فواید مالی و غیر مالی بسیاری داشته باشد که شاید در دید سطحی و اولیه ، آشکار نباشد. باید بدانیم نگارش یک کتاب به نویسنده اجازه می دهد عقاید و آرمان ها و رویاهای شخصی را با تخصص خود در هم آمیخته و خود را به عنوان متخصص در زمینه های مطالعاتی ، در بین دوستان و همکاران ، شناخته سازد. این کار می تواند باعث ایجاد موقعیت های شغلی مناسب  یا گسترش کسب و کار فعلی باشد. کتاب به نویسنده اجازه می دهد دانش و تجربه خود را به نمایش گذاشته و نام تجاری خود را برای ایجاد یک پلت فرم ، در راستای رشد و تعالی مخاطبان خود ، ایجاد نماید. 

اگر با تفکر و هدف درست شروع به نگارش کتاب کنید ، خواهید فهمید که نشر کتاب ، یک تجارت برد - برد است و در هر صورت ضرری در کار نیست. برای شروع نگارش باید مسیر نگارش تا چاپ کتاب را بدانیم که در بخش بعد به آن اشاره خواهیم کرد.

هزینه چاپ کتاب

هزینه تمام شده کتاب به چند عامل مهم بستگی دارد که مهمترین آنها جنس کاغذ بکار رفته ، تعداد صفحه ، جنس جلد ، نوع چاپ و صحافی ، تعداد رنگ بکار رفته و نوع اندازه و قطع کتاب می باشد. 

موسسه انتشاراتی آذرگان

ما در این مجموعه تاثیر مثبتی که یک کتاب با کیفیت می تواند روی آینده ی شغلی هر فرد را ایفا کند به خوبی می دانیم ؛ در همین راستا همه ی تلاش خود را می کنیم تا با ارائه ی محصولاتی با کیفیت ، سرویس شگفت انگیز و قیمتی مناسب ، به این مهم دست پیدا کنیم. موسسه انتشاراتی آذرگان با دارا بودن تیمی تخصصی از بهترین تکنسین های آماده سازی پیش چاپ ، اپراتور های مجرب در چاپ و تکنسین های کنترل کیفیت ، این اطمینان را به شما می دهیم که یک محصول عالی را از ما دریافت خواهید کرد.

موسسه آذرگان ، بهترین موسسه ارائه دهنده خدمات پژوهشی در کشور

تصویر

برای ثبت سفارش لطفا کلیک فرمایید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش