چاپ تضمینی مقاله در مجلات خارجی

انتشار 1 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقالات به صورت تضمینی ، یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان و پژوهشگران در پروسه تحصیلات تکمیلی است.

چاپ تضمینی مقاله در مجلات خارجی

بسیاری از دانشجویان و اساتید داخلی برای اینکه بتوانند تحصیلات خود را به بهترین شکل به پایان رسانده و به درجات بالای علمی و کاری برسند ، باید تخصص خود را در رشته تحصیلی خود نشان دهند و با نگارش مقاله مرتبط ، این موضوع را  به خود و دیگران اثبات نمایند. برای این کار لازم  است تا موضوعی جدید و مرتبط با رشته خود انتخاب کنید ؛ موضوع انتخابی باید یکی از مسائل و مشکلات جامعه را تحت پوشش خود قرار دهد ؛ سپس باید در این حوزه تحقیقات و پژوهش های خود را آغاز کنید. در این کار می توانند از نتایج پژوهش های سایر محققان نیز استفاده کنند. پس از جمع بندی مطالعات و آماده سازی آن در یک فایل ، باید حاصل تحقیقات خود را در یکی از ژورنالهای معتبر به چاپ برسانند.

چاپ یک مقاله از دو بعد بسیار با ارزش است ، اول اینکه حاصل تحقیقات و تلاش های شما به نام شما در یک ژورنال معتبر ثبت خواهد شد ، دوم اینکه سایر محققان و دانش پژوهان می توانند از نتایج تحقیقات شما استفاده کرده و به نتایج جدیدتری دست یابند.

زمانی که شما تصمیم می گیرید مقاله خود را به مجلات ارسال نمائید ، یکی از مهمترین تصمیمات در این زمینه ، انتخاب درست  مجله است. در واقع این مسئله بسیار مهم است که مجله انتخابی شما هم موضوع و هم اسکوپ با مقاله نگارش شده باشد. همان طور که می دانید ، تمام مجلات معتبر داخلی و خارجی موضوع علمی خاصی را تحت پوشش دارند و اگر مقاله ای با موضوع متفاوت به آنها ارسال گردد ، حتی با داشتن محتوای قوی ، بدون شک ریجکت خواهد شد.

اما  موضوعی که برای بسیاری از دانشجویان و اهالی علم بسیار مهم است ، این است در زمانی کوتاه و با هزینه ای مناسب بتوان از مجلات معتبر پذیرش گرفت ، اما این کار بسیار دشوار است ، چراکه مجلات معتبر خارجی به دلیل داوری طولانی و سخت گیرانه ، درصد پذیرش خیلی پائینی دارند. از این جهت دانش پژوهان به دنبال موسساتی هستند که بتوانند هم در وقت و پول آنها صرفه جوئی کنند و هم اینکه درصد پذیرش آنها را بالاتر ببرند.

 چاپ تضمینی مقاله در مجلات خارجی در موسسه آذرگان

موسسه آذرگان کار خود را از سال 1391 در زمینه های ترجمه تخصصی ، چاپ کتاب و چاپ مقاله به صورت تخصصی آغاز کرد و هم اکنون با گسترش خدمات به صورت دپارتمان های تخصصی ، به صورت گسترده و شبانه روزی به ارائه خدمات پژوهشی برای قشر فرهیخته کشور می پردازد. یکی از خدماتی که مورد توجه بسیاری از دانشجویان و اساتید داخلی قرار گرفته است ، چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر خارجی است.

این موسسه با ارائه تعاملات و رایزنی های بسیار مثبت با ژورنالهای معتبر بین المللی ، توانسته است تا اکسپت مقاله شما را به صورت قطعی تضمین نماید.

انواع مجلات معتبر خارجی

مجلات ISI : این مجلات را باید شناخته شده ترین نوع مجلات بین نشریات هم رده دانست. این پایگاه به دو صورت مجلات را ایندکس میکند. مجلات دارای ایمپکت ( JCR) و مجلات بدون ایمپکت ( ISI Listed ). مجلات jCR بسیار معتبر و در رده A درجه بندی مجلات قرار دارند. مجلات ISI listed مجلات معتبر بین المللی هستند که در رده B درجه بندی مجلات قرار دارند

مجلات اسکوپوسیکی از نمایه های بسیار معتبر و شناخته شده که اطلاعات محصولات بیش از 5 هزار ناشر علمی را از سراسر جهان در خود جای داده است ، پایگاه اسکوپوس است. این مجلات برای رتبه بندی مجلات خود از نماد کیفیت (Q) استفاده میکند و آنها از Q1 به Q4 درجه بندی میشوند. مجلات Q1 و Q2 ، از کیفیت بالای پژوهشی و علمی برخوردارند و آنها را هم رده با مجلات JCR می دانند.

مجلات پابمداین پایگاه به طور تخصصی داده های آزاد مد لاین را برای تمام رشته های علوم پزشکی و زیست شناسی ایندکس می کند. این دیتابیس  به طور رایگان برای تمام افراد قابل دسترسی است. این مجلات بسیار معتبر و در رده A درجه بندی محصولات قرار دارند.

مجلات ISC : پایگاه استنادی علوم جهان ، یک پایگاه اطلاع رسانی است که هدف آن تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشور های اسلامی  بر اساس معیار های علم سنجی معتبر بین المللی است. داده های این پایگاه پس از ISI و اسکوپوس ، در رده C درجه بندی پژوهشی قرار دارد.

بعد از اینکه به طور کلی مجلات را شناختیم ، می توانیم با چشم باز آنها را انتخاب کنیم. موسسه آذرگان با سالها تجربه در زمینه چاپ و نشر مقاله ، این نوید را به فرهیختگان عزیز میدهد که ، چاپ مقالات خارجی در این موسسه به صورت تضمینی انجام می پذیرد. کافی است تمام درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه ثبت سفارش کنید تا کارشناسان مربوطه سریعا جوابگوی درخواست شما باشد.

چاپ مقالات علمی در بهترین ژورنالهای داخلی و خارجی .همین حالا برای چاپ تضمینی مقالات خود اقدام کنید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش