چاپ تضمینی مقاله ISI برای تقویت رزومه

انتشار 14 تیر 1399
مطالعه 11 دقیقه

از گذشتگان دور تا عصر جدید، انجام پژوهش‌ها و تحقیقات علمی و ثبت آن‌ها در قالب کتاب و مقالات علمی، بسیار رواج داشته‌است و از مهم‌ترین عوامل پیشرفت جوامع، بشمار می‌روند. زمانی که پژوهشگری، تحقیقات خود را به‌صورت یک مقاله در مجلات علمی به چاپ می‌رساند، علاوه بر اینکه نام خود را به‌عنوان نویسنده و پژوهشگر، در یک مجله معتبر ثبت می‌کند، می‌تواند به محققان و پژوهشگران علاقه‌مند به همان رشته کمک کند که تحقیقات خود را تکمیل و مسیر پیشرفت را در شاخه‌ای از علم هموار کنند. ازاین‌رو می‌توان درک کرد که چاپ مقاله چقدر اهمیت دارد و به چه میزان می‌تواند برای جامعه علمی حیاتی باشد. به همین دلیل اغلب نویسندگان و فرهیختگان به دنبال راه‌هایی هستند تا چاپ مقاله خود در مجلات معتبر دنیا را با تضمین صددرصدی به انجام برسانند.

مقاله ISI

مقالات علمی که در مجلات isi به چاپ می‌رسند را اصطلاحاً مقاله isi می‌نامند. مقاله علمی که باهدف انتشار در مجله isi نگارش می‌شود، باید ازنظر جوانب علمی جدید و به‌روز باشد و نتایج ناب علمی را به همراه داشته باشد. یک مقاله علمی برای اینکه مناسب چاپ در مجله isi باشد و نتایجی جدید را از راه‌حل‌های علمی و ثبت‌شده به دست آورد باید از پایان‌نامه ثبت‌شده و تائید شده استخراج شود. یک پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری که حاصل تلاش‌های علمی و تحقیقات عملی دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری در طول یک و یا چند ترم است. رساله تهیه‌شده در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری که بامطالعه و بررسی نمونه‌ها و پایان‌نامه‌های انجام‌شده قبلی و همچنین راهنمایی‌های استاد مشاور و تائید استاد راهنما به انجام می‌رسد و در جلسه دفاع در مقابل داورهای متخصص از آن دفاع می‌شود، بدون شک سندی محکم و ثبت‌شده است که قابلیت نشر در مجلات معتبر در سطح جهانی را دارد. به همین دلیل الزام است تا نتایج ناب علمی پایان‌نامه‌های ثبت‌شده در قالب مقالات علمی گردآوری شوند و در مجلات معتبر isi به چاپ برسند. درنتیجه اولین و مهم‌ترین گام تهیه مقاله isi استخراج مقاله از پایان‌نامه است.

چاپ تضمینی مقاله

پس از استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و یا دکتری باید به دنبال راهکارهای چاپ آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی باشیم. بهتر است چاپ تضمینی مقاله را در دو بخش چاپ تضمینی مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و همچنین چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر خارجی با نمایه‌های isi و scopus و jcr و ... بررسی نماییم؛ زیرا فاکتورها و عوامل تضمین‌کننده متفاوتی دارند که برای هریک باید به‌صورت کاملاً جداگانه بررسی شود. فاکتورها و راهکارهای مشترکی دارند ولی بررسی به صورت جداگانه برای درک بهتر پروسه هر یک مناسب‌تر است.



جهت مطالعه :

تضمینی

چاپ تضمینی مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

فاکتورها و عوامل مهم تاثیرگذار در چاپ تضمینی مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی به شرح زیر می‌باشد.

انتخاب مجله مناسب

اگر هدف چاپ در مجلات داخلی باشد، باید مجله مناسب با مقاله فارسی را بررسی و انتخاب نماییم و تمامی مراحل فرمت بندی و سابمیت مقاله را به‌صورت کاملاً تخصصی و با دقت تمام انجام دهیم. برای تضمین چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی باید دقت شود که حتماً مجله انتخابی مناسب با مقاله باشد یعنی بخش اهداف و چشم‌اندازهای مجله به‌دقت بررسی شود و زمینه چاپ مقاله به‌دقت مطالعه شود تا مقاله حتماً در تخصص مجله انتخابی باشد. پس می‌توان مهم‌ترین عامل و فاکتور تضمین چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی داخلی را انتخاب مجله مناسب دانست. بسیاری از ریجکت‌های سریع به دلیل عدم تطابق و یا مناسب نبودن مقاله برای مجله است که دلیل مواجه‌شدن با این نتایج فقط عدم دقت و انتخاب نادرست مجله است. پس برای تضمین چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی حتماً باید در انتخاب مجله دقت شود.

سرچ

فرمت بندی صحیح مقاله

پس‌ازاینکه از مناسب بودن مجله اطمینان پیدا کردید نوبت به مرحله تنظیم فرمت مقاله می‌رسد. قسمت راهنمای نویسندگان مجله را به‌دقت مطالعه نمایید و هر الزام و نکته‌ای که در خصوص فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله اعلام‌شده است به‌دقت بر روی مقاله اعمال نمایید. درصد بالایی از مقالات ارسال‌شده به مجلات علمی پژوهشی داخلی به دلیل عدم رعایت الزامات و نکات فرمت بندی توسط سردبیر در همان بررسی اولیه ریجکت می‌شوند و اصلاً به مرحله داوری و بررسی توسط داورها نمی‌رسد. درنتیجه به‌منظور چاپ تضمینی مقاله در مجلات داخلی حتماً باید فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی و استاندارد طبق فرمت مجله انجام شود.

دریافت گزارش مشابهت و رفع سرقت ادبی

اکثر مجلات علمی پژوهشی داخلی در قسمت راهنمای نویسندگان مواردی همچون چکیده مبسوط، چکیده گرافیکی و گزارش مشابهت یابی را نیز جز موارد الزامی برای ارسال مقاله مشخص می‌کنند. اگر در قسمت راهنمای نویسندگان با گزارش همانند جو و یا مشابهت مواجه شدید، باید بررسی شود که هدف مجله دریافت گزارش از پایگاه سمیم نور است و یا گزارش همانند جو از پایگاه ایران داک؛ طبق درخواست مجله گزارش و درصد همانند جو و یا مشابهت را دریافت نمایید و درصورتی‌که درصد مشخص‌شده از درصد اعلامی مجله بیشتر بود حتماً قبل از ارسال مقاله به مجله با روش بازنویسی و یا پارافریز متن فارسی درصد مشابهت را کاهش دهید و فایل پارافریز شده به همراه گزارش جدید را به مجله ارسال نمایید.

پارافریز متن فارسی

تهیه چکیده مبسوط

همان‌طور که در بند قبلی اعلام شد برخی از مجلات داخلی ارسال چکیده مبسوط را جز موارد الزامی خود اعلام می‌کنند. ممکن است چکیده مبسوط را به زبان فارسی و یا انگلیسی و یا هردو باهم بخواهند.چکیده مبسوط، چکیده‌ای بسط یافته است که تمام محتوای مربوط به مقاله را در یک یا دو صفحه یا 1000 تا 1500 کلمه با توجه به الزام مشخص‌شده از طرف مجله شرح می‌دهد. وظیقه چکیده مبسوط extended abstract ارائه صفر تاصد مقاله در یک صفحه است. درواقع می‌توان گفت چکیده مبسوط یک مقاله کوچک‌تر و یا مقاله کم‌حجم‌تر است که از مقاله اصلی استخراج می‌شود. برخی از مجلات چکیده مبسوط را به‌صورت ساختاریافته می‌خواهند یعنی شامل بخش‌های هدف، روش، پیشینه، بحث، نتایج. اگر به‌صورت ساختاریافته نخواهند باید تمامی این موارد موجود باشد ولی به‌صورت یکپارچه نوشته شود و بخش‌های مختلف از یکدیگر جدا نشوند.



بهترین سایت سفارش چکیده مبسوط باکیفیت عالی

تهیه چکیده گرافیکی

از بندهای الزامی دیگر مجلات داخلی می‌توان چکیده گرافیکی را بیان کرد که در صورت الزام مجله در قسمت راهنمای نویسندگان حتماً باید طبق استاندارد و فرمت اعلامی مجله تهیه و همراه با مقاله در پروسه سابمیت به مجله ارسال شود. چکیده گرافیکی (graphical abstract) و یا چکیده تصویری (visual abstract) شکل و یا تصویری است که به‌طور خلاصه و تصویرگونه مراحل انجام پژوهش و نتایج آن را به خواننده و یا بیننده انتقال می‌دهد. همان‌طور که عنوان و چکیده یک مقاله نقش اساسی در معرفی مقاله و جذب خواننده و داوران دارد چکیده گرافیکی نیز چنین نقشی دارد.

سابمیت مقاله

پس از طی تمامی مراحل اعلامی نوبت به سابمیت مقاله و یا ارسال مقاله است. حتماً به سیستم و نحوه ارسال و یا سابمیت مقاله دقت نمایید. برخی از مجلات مقالات را از طریق آدرس ایمیل اعلامی در سایتشان دریافت می‌کنند و برخی دیگر پنل ثبت‌نام و سابمیت دارند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل برای جلوگیری از ریجکت سریع و تضمین پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی سابمیت استاندارد و صحیح است. پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام تمامی مراحل اعلام‌شده و تضمین چاپ مقاله حتماً از خدمات سابمیت مقاله مؤسسات معتبر کمک بگیرید.


بیشتر بخوانید:

چاپ تضمینی مقاله ISI

با توجه به آنچه در پروسه چاپ تضمینی مقاله در مجلات علمی پژوهشی اعلام شد چاپ مقاله به‌صورت تضمینی نیازمند رعایت چندین فاکتور مهم است. در پروسه چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر خارجی مانند مجلات JCR و یا scopus و Isi و سایر موارد حتماً باید نکات و فاکتورهای اعلام‌شده در بخش تضمین چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی به همراه چند فاکتور دیگر رعایت شوند که به‌طور دقیق بررسی می‌شوند.

بررسی دقیق اسکوپ Scope مجله

برای انتخاب صحیح مجله و جلوگیری از ریجکت سریع مقاله و مواجه‌شدن با عبارت Out of scope حتماً باید بخش scope مجله به‌دقت بررسی شود که مقاله در زمینه فعالیت و تخصص مجله باشد بهتر است چندین مقاله چاپ‌شده در آخرین شماره مجله نیز بررسی شود تا هم از بابت تخصص مجله مطمئن شوید و هم از نحوه نگارش محتوایی و سلیقه داوران اطلاع کسب کنید.

ترجمه تخصصی

ترجمه

مهم‌ترین فاکتور در پذیرش تضمینی مقاله در مجلات isi به‌ویژه مجلات JCR ترجمه تخصصی مقاله است. مقاله حتماً باید توسط مترجم متخصص در همان زمینه و رشته مقاله که به فن مقاله‌نویسی و روال داوری مجلات تسلط کامل دارد ترجمه شود.

ویرایش نیتیو

پذیرش تضمینی مقاله در مجلات JCR در گرو ویرایش نیتیو مقاله است. بعد از ترجمه تخصصی مقاله برای درک بهتر مقاله توسط داوران خارجی و بومی حتماً مقاله باید از زیردست یک مترجم بومی و نیتیو رد شود و مقاله ترجمه‌شده نیتیو شود.

به‌روزرسانی رفرنس‌ها

برای تقویت هرچه بهتر مقاله و بالا بردن شانس پذیرش مقاله همان‌طور که گفتیم باید چندین مقاله شماره آخر مجله مطالعه و بررسی شود و تا جای ممکن از مطالب آن‌ها در مقاله استفاده شود. هرچه مقاله رفرنس‌های جدید و به‌روزی داشته باشد همان‌قدر به پذیرش تضمینی مقاله نزدیک‌تر می‌شود. باید سعی شود تا رفرنس‌های استفاده‌شده در مقاله مربوط به پنج سال اخیر باشد؛ و تا حد ممکن مربوط به مجله انتخابی باشد.

گزارش پلاجیاریسم plagiarism

پارافریز

قبل از ارسال مقاله به مجلات معتبر خارجی حتماً باید گزارش پارافریز دریافت شود تا درصد پلاجیاریسم مقاله مشخص شود. مجلات معتبر خارجی مقالاتی که درصد پلاجیاریسم آن‌ها بالای 20 درصد باشد را برای داوری ارسال نمی‌کنند. پس برای چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر حتماً باید با دریافت گزارش IThenticate مقاله دریافت شود و بعد از مشخص شدن درصد plagiarism درصورتی‌که بیش از درصد اعلامی مجله بود با پارافریز Pharaphrase درصد آن را کاهش دهید.

فرمت بندی تخصصی مقاله

پس از طی تمامی مراحل اعلامی با بررسی و دقت در قسمت Authors Guidance مجله و دانلود فایل Template مقاله اقدام به فرمت بندی تخصصی مقاله طبق فرمت و استاندارد اعلام شده توسط مجله نمایید. در قسمت راهنمای نویسندگان مجله ممکن است به چکیده گرافیکی و چکیده مبسوط نیز اشاره شود که باید طبق استاندارد و اعلامی مجله با توجه به آنچه در بخش چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی اعلام شد تهیه شوند.



بیشتر بخوانید:

سابمیت Submit مقاله

پس از فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله، تهیه چکیده گرافیکی و نگارش چکیده مبسوط نوبت به برگزاری مقاله در سیستم و یا پنل مجله است. سیستم سابمیت مجلات خارجی معمولاً به‌صورت سیستم آنلاین و یا به‌صورت ایمیلی انجام می‌شود. در سیستم آنلاین نویسنده می‌تواند با ثبت‌نام اولیه، نام کاربری و پسورد برای خود ایجاد کند و بعد از ورود به پنل submit خود Manuscript مقاله را بارگذاری کند و پروسه Submition را به پایان برساند. در سیستم submit ایمیلی، نویسنده مقاله خود را که مطابق دستورالعمل ژورنال تهیه‌ می‌نماید و سپس به ایمیل مجله ارسال می‌کند. گاهی پس از ارسال ایمیل، برای مقاله یک کد یا Manuscript Number از طرف مجله ارسال می‌شود که شما قادر خواهید بود با استفاده از آن با سردبیر مجله مکاتبه کنید. پروسه سابمیت مقاله در مجلات خارجی پروسه‌ای تخصصی است که برای تضمین 100% پذیرش مقاله در مجلات معتبر خارجی باید توسط متخصصین و مؤسسات معتبر سابمیت انجام شود.

چاپ تضمینی مقاله ISI برای تقویت رزومه

چاپ تضمینی مقاله چه در مجلات داخلی و چه در مجلات خارجی می‌تواند با اهداف مختلفی ازجمله تقویت رزومه انجام شود. تقویت رزومه می‌تواند به جهت شرکت در مصاحبه دکتری باشد و یا برای ادامه تحصیل و اپلای در دانشگاه‌های خارجی و یا روزمه کاری باشد. رزومه برای هر دلیل و هدفی که باشد هرچقدر حاوی سوابق پژوهشی بیشتر مانند چاپ مقالات، ترجمه کتاب، چاپ کتاب و سایر موارد باشد، رزومه قوی‌تری خواهد بود. برای تقویت رزومه مصاحبه دکتری بهترین و سریع‌ترین راه‌ها استخراج مقاله از پایان‌نامه و چاپ آن‌ها در مجلات معتبر داخلی و خارجی، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن و همچنین ترجمه کتاب‌های تخصصی جدید و چاپ آن‌ها می‌باشد.

رزومه

مؤسسات معتبر چاپ تضمینی مقاله

تمامی مراحل تقویت و تضمین چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی اعلام شد ولی با توجه به حساسیت بالای داوران مجلات و همچنین سختی انجام تخصصی برخی از مراحل ذکرشده بهتر است از مؤسسات معتبر چاپ مقاله کمک بگیرید. چندین موسسه معتبر در زمینه چاپ مقاله فعالیت دارند ولی کمتر موسسه‌ای هست که با تضمین کیفیت تمامی مراحل صفر تاصد چاپ مقاله را با کمترین هزینه و بعضاً رایگان و در سریع‌ترین زمان به انجام برساند. یکی از این مؤسسات معتبر چاپ تضمینی مقاله موسسه آذرگان می‌باشد که تمامی مراحل صفر تاصد چاپ مقاله را با ارائه گارانتی و تضمین کیفیت در سریع‌ترین زمان به انجام می‌رساند.

مراحل ثبت سفارش چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر

مراحل ثبت سفارش چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر در موسسه آذرگان به ترتیب مراحل زیر است.

ثبت سفارش

ثبت سفارش

بررسی مقاله

بررسی و معرفی مجله

تایید مشتری

تایید و واریز پیش پرداخت

پذیرش و چاپ مقاله

تسویه و چاپ مقاله

چرا موسسه آذرگان

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

موسسه آذرگان

خدمات تخصصی چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر موسسه آذرگان

ما در موسسه آذرگان با همراهی تیم مجرب و حرفه ای در بخش های استخراج مقاله از پایان نامه، ویراستاری، ترجمه تخصصی، فرمت بندی و سابمیت مقاله آماده ایم تا آنچه را در چندین سال تجربه چاپ مقاله علمی پژوهشی بدست آوردیم در اختیار شما فرهیختگان عزیز قرار دهیم تا مراحل صفرتاصد چاپ مقاله در مجلات معتبر را در سریع ترین زمان طی نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

ما مقاله شما را می توانیم در اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ کنیم.

تمامی خدمات ترجمه و ویراستاری و چاپ مقاله و ... شامل 72 ساعت گارانتی کیفی هستند ولی برای برخی موارد مثل ترجمه مقاله, گارانتی تا زمان چاپ نیز وجود دارد.

موسسه آذرگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود. یکی از مهم ترین اصول موسسه آذرگان حفظ محرمانگی اطلاعات و فایل های ارسالی مشتریان عزیز می باشد و تمامی ارکان این مجموعه ملزم به رعایت اصول محرمانگی و حفظ حریم خصوصی مشتریان هستند.

لطفا فایل word مقاله و مشخصات مجله مورد نظرتان را از طریق ایمیل زیر ارسال فرمایید. azargan.pub@gmail.com

سوالات بیشتر
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش