متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای چاپ مقاله، به‌صورت تضمینی و فوری مقالات علمی را در مجلات معتبر به چاپ می‌رسانند.

چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر

انتشار 5 مهر 1399
مطالعه 10 دقیقه

چاپ تضمینی مقاله عبارتی که این روزها بحث داغ در جوامع علمی و دانشگاهی می‌باشد و اکثر دانشجویان و اساتید به دنبال راه‌حل‌های اساسی و تضمینی برای رفع مشکل چاپ مقالاتشان می‌باشند. یکی از بهترین روش‌های ثبت یافته‌های جدید علمی، نگارش مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر بین‌المللی است. شما چه دانشجو باشید و هدفتان فارغ‌التحصیلی از دانشگاه باشد و چه استاد دانشگاه باشید و بخواهید ارتقای علمی یابید، ناچار به چاپ مقاله هستید؛ که برای به سرانجام رساندن این پروسه در سریع‌ترین زمان نیازمند دانستن برخی از تکنیک‌ها و راه‌حل‌ها می‌باشید.

مقاله علمی

نوشته‌های تخصصی و علمی که توسط پژوهشگران و دانشگاهیان نوشته می‌شوند، مقاله علمی نام دارند مقاله علمی ساختاری خاص و مختص مقاله علمی دارد و هر نوشته و مقاله‌ای نمی‌تواند مقاله علمی باشد. مقالات علمی معمولاً در دوران تحصیلات تکمیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری توسط دانشجویان و اساتید نوشته می‌شود و یا به‌صورت استخراج مقاله از پایان‌نامه تهیه می‌شوند.

نوشته های علمی

انواع مقاله علمی

مقاله اصلی Original Paper

مقاله مروری Review Paper

مقاله نظری Theoretical Paper

مجلات معتبر

مجلات معتبر، مجلاتی هستند که نمایه‌های معتبری دارند منظور از نمایه کردن (Indexing) مجلات معتبر این است که یک مجله علمی شناسه‌ای توسط پایگاه یا پایگاه‌های علمی به آن مجله علمی تخصیص داده می‌شود تا دسترسی به مجله مذکور و محتوای آن راحت‌تر صورت گیرد. این امر باعث می‌شود تا میزان دیده شدن محتوای مجله افزایش یابد و باعث رشد تعداد ارجاعات (Citation) به مجله و مقالات شود و ضریب تأثیر (Impact Factor) مجله را بهبود بخشد. بسیاری از پایگاه‌های علمی بین‌المللی و داخلی نمایه‌گذاری مجلات را انجام می‌دهند. یک مجله به‌طور هم‌زمان می‌تواند توسط چند پایگاه نمایه شود.

چک لیست

تقسیم‌بندی مجلات از نظر اعتبار

مجلات ازنظر اعتبار و وجهه پژوهشی ، به سه بخش زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

مجلات درجه A

این مجلات بیشترین اعتبار را در بین مجلات بین‌المللی دارند؛ درنتیجه داوری این مجلات بسیار سختگیرانه است. برای پذیرش در این مجلات، باید مقاله نگارش شده دارای موضوع جدید و بروز باشد، همچنین منابع بکار رفته به مقالات مرتبط بالای 2019 رفرنس داده‌شده و محتوای نگارش شده بسیار قوی باشد. مقاله‌ای که به این مجلات ارائه می‌شوند باید در تمام بخش‌های مقاله، عامل نوآوری دیده شود و درنهایت مقاله، باید کاملاً در اسکوپ مجله‌ی انتخابی قرار داشته باشد. مجلات JCR، اسکوپوس Q1 و Q2 و مجلات پابمد را می‌توان جز معروف‌ترین نمایه‌های درجه A نام برد.

مجلات درجه B

این مجلات، مجلات معتبری هستند که نسبت به مجلات درجه A، داوری آسان‌تر و سریع‌تری دارند و معمولاً در اهداف آن‌ها، چند شاخه علمی باهم موردبررسی قرار می‌گیرند. این مجلات مناسب مقالات مروری می‌باشند. مجلات ISI Listed و مجلات اسکوپوس q3 و q4 جز معروف‌ترین نمایه‌های درجه b بین‌المللی نام دارند.

مجلات درجه C

معمولاً مجلات بین‌المللی جدیدی که هنوز نمایه‌ای دریافت نکرده‌اند جز این مجلات هستند. مجلات نمایه ISC نیز بااینکه در داخل کشور جز معتبرترین مجلات قرار دارند، اما به دلایل مختلف، در درجه‌بندی جهانی جز مجلات درجه c بشمار می‌روند.

انواع مجلات معتبر علمی

مجلات معتبر بین‌المللی

  • مجلات jcr/ isi listed

  • مجلات scopus

  • مجلات pubmed

  • مجلات isc

مجلات معتبر داخلی

  • مجلات علمی پژوهشی

  • مجلات علمی تخصصی

  • مجلات علمی ترویجی

اکسپت مقاله

اکسپت و یا پذیرش مقاله به این معناست که مقاله علمی بعد از ارسال به مجله و یا اصطلاحاً سابمیت مقاله، در پروسه داوری مجله مورد تائید داوران مجله قرار گیرد. در پروسه چاپ مقاله در مجلات معتبر در کوتاه‌ترین زمان، بعد از فرمت بندی و سابمیت مقاله توسط نویسنده، نوبت به طی پروسه داوری مجله است، هنگامی‌که مقاله به مجله می‌رسد، ابتدا سردبیر مقاله را بررسی می‌کند و بعد از تائید سردبیر است که مقاله برای داوری به دست داوران می‌رسد.

certification

بررسی‌های سردبیر مجله

بررسی‌های مقاله توسط سردبیر شامل این دو موضوع است که 1- آیا موضوع و تخصص مقاله با اهداف و موضوعات مجله همخوانی دارد یا نه؟ اگر همخوانی داشته باشد به مرحله بررسی می‌رسد اگرنه در همان ابتدای کار مقاله را ریجکت می‌کنند. 2- موضوع دوم که سردبیر بررسی می‌کند شکل و ساختار مقاله است؛ یعنی بررسی می‌کند که آیا مقاله ارسالی فرمت و ساختار اعلامی مجله را رعایت کرده است یا نه که اگر رعایت نکرده باشد مقاله را ریجکت و یا رد می‌کنند و یا ممکن است درخواست اصلاح نمایند. ولی اگر رعایت شده باشد برای داوری ارسال می‌شود.

بررسی‌های داوران مجله

بعد از تمام بررسی سردبیر هیئت ویراستار اگر مقاله از این مرحله موردپذیرش قرارگرفته باشد چه در همان ارسال اولیه و چه ارسال بعد از اصلاحات اعلامی سردبیر و ویراستاران، نوبت به داوری مقاله می‌رسد. بعد از بررسی مقاله توسط داوران،

نتیجه داوری مقاله

نتیجه داوری مقاله شامل سه مورد زیر است:

پذیرش مقاله

اصلاح مقاله

رد مقاله

چاپ مقاله علمی

اگر در مرحله بررسی مقاله توسط داوران مقاله با نتیجه پذیرش مقاله روبرو شود و یا بعد از اصلاحات درخواستی داوران موردپذیرش قرار گیرد، وارد پروسه چاپ مقاله می‌شود که با توجه به بازه‌ها و شماره‌های چاپ، مقاله چاپ می‌شود. البته قبل از چاپ نیز ویراستاری مقاله بصورت تخصصی باید انجام شود. و ادیت‌های نهایی فرمت بندی توسط خود مجله و یا نویسنده باید انجام شود.

تنظیمات

چاپ تضمینی مقاله

برای چاپ تضمینی مقاله در مرحله اول باید پذیرش مقاله علمی از مجلات معتبر را تضمین کرد. برای تضمین پذیرش مقاله ابتدا باید پذیرش توسط سردبیر را تضمین کرد یعنی اولاً مجله‌ای انتخاب شود که دقیقه در اسکوپ و مرتبط با مقاله است تا به دلیل عدم مرتبط بودن مقاله و مجله توسط سردبیر ریجکت نشود و دوما در فرمت بندی و سابمیت مقاله تمامی استانداردها و الزامات اعلامی مجله به‌درستی رعایت شود تا به دلیل عدم رعایت اصول فرمت بندی ریجکت نشود. برای تضمین پذیرش مقاله توسط سردبیر پیشنهاد می‌کنیم از خدمات تخصصی مؤسسات معتبر چاپ مقاله کمک بگیرید تا هم مجلات کاملاً مرتبط و مناسب مجله را معرفی نمایند و هم فرمت بندی تخصصی مقاله به فرمت مجله را با تضمین صددرصدی کیفیت انجام دهند و تمامی روال و پروسه سابمیت را به‌صورت قطعی و تضمینی تا دریافت نتیجه نهایی پیگیری نمایند.

تضمین

مراحل چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر

نگارش مقاله

اولین کار در چاپ مقاله، تهیه مقاله علمی باکیفیت و با نتایج ناب علمی و رفرنس‌های جدید و به‌روز می‌باشد. این مقاله علمی قوی و باکیفیت می‌تواند از صفر تألیف و یا نگارش شود و یا توسط محققین و مؤسسات معتبر به‌صورت استخراج مقاله از پایان‌نامه یا رساله با تضمین کیفیت مقاله تهیه شود.

انتخاب مجله

هدفتان از چاپ مقاله را مشخص نمایید. ابتدا باید مشخص نمایید که هدف شما مجلات داخلی و فارسی‌زبان است یا مجلات خارجی. در هر دو گزینه باید به‌درستی مجلات، اهداف و اسکوپ مجله و چند نمونه مقاله چاپ‌شده آخر مجله را مطالعه نمایید تا از اینکه مجله انتخابی متناسب با مقاله است اطمینان حاصل نمایید.

ترجمه تخصصی مقاله

اگر هدف تهیه مقاله چاپ آن در مجلات معتبر بین‌المللی و خارجی که چاپ مقاله را به زبان‌ها دیگر انجام می‌دهند باشد، در مرحله بعدی باید مقاله آماده‌شده توسط مترجمین متخصص ترجمه و همچنین ویرایش نیتو نیز شود. ممکن است زبان مجله انگلیسی، عربی، روسی، فرانسوی، ترکیه‌ای و ... باشد که به هر زبانی که مجله الزام کرده باشد باید مقاله ترجمه تخصصی شود.

فرمت بندی تخصصی مقاله

پس انتخاب مجله، نوبت فرمت بندی مقالات علمی به صورت تخصصی است. نویسنده موظف است طبق قالب مجله، مقاله را فرمت بندی کند. نویسندگان می‌توانند فرمت خاص مجلات را از بخش راهنمای نویسندگان تهیه کنند. حتماً راهنمای نویسندگان به‌دقت مطالعه و بررسی شود و هر الزام و استانداردی که مجله اعلام کرده است رعایت شود.

تهیه چکیده مبسوط

پس از مطالعه دقیق راهنمای نویسندگان ممکن است با عبارت چکیده مبسوط مواجه شوید. اکثر مجلات داخلی و خارجی چکیده مبسوط مقاله را نیز دریافت می‌کنند. چکیده‌ای بسط یافته که معمولاً به‌صورت ساختاریافته می‌باشد و 1000 تا 1500 کلمه می‌باشد. چکیده مبسوط طبق استاندارد مجله ممکن است به زبان فارسی و یا زبان انگلیسی تهیه شود.

تهیه چکیده گرافیکی

یکی دیگر از موارد الزامی اکثر مجلات داخلی و خارجی تهیه چکیده گرافیکی مقاله است. چکیده‌ای که به‌صورت تصویر و گرافیک می‌باشد و تمامی مراحل صفر تا صد مقاله در قالب تصویر، نمودار، اینفوگرافیک، دیاگرام و... بیان می‌شود.

گزارش مشابهت یابی

از موارد الزامی مجلات داخلی و خارجی ارائه گزارش مشابهت یاب و یا پلاجیاریسم و همچنین میزان پلاجیاریسم و یا سرقت ادبی مقاله تا درصدی مشخص است. برای مجلات داخلی باید گزارش مشابهت یاب سمیم و یا همانندجو را تهیه کنید و اگر درصد مشابهت بیش از 15 درصد بود به کاهش و رفع آن بپردازید و بازنویسی و یا پارافریز متن فارسی درصد مشابهت را کاهش دهید و در خصوص مقالات انگلیسی و سایر زبان‌ها نیز با دریافت گزارش IThenticate میزان پلاجیاریسم مقاله مشخص می‌شود و با پارافریز درصد پلاجیاریسم را به درصد مجاز اعلام مجله باید رساند.

سابمیت مقاله

پس از طی تمامی مراحل آماده‌سازی مقاله و آماده کردن تمامی موارد الزامی و فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله نوبت به سابمیت مقاله می رشد. سابمیت مقاله و یا ارسال مقاله به مجلات معتبر داخلی و خارجی به دو حالت انجام می‌گیرد. به‌صورت سیستم آنلاین و به‌صورت ایمیلی.

سیستم سابمیت آنلاین

در این حالت مجلات از سیستم خاص و آنلاین استفاده می‌کنند که نویسنده می‌تواند با ثبت‌نام اولیه و ایجاد پنل، نام کاربری و پسورد برای خود دریافت کند. سپس وارد پنل خود شود و با طی مراحل اعلامی مجله ارسال مقاله به مجله را نهایی نمایید.

سیستم سابمیت ایمیل

در این حالت مقاله بعدازاینکه مطابق دستورالعمل مجله تهیه شد، از طریق ایمیل اعلامی مجله که ممکن است ایمیل سردبیر مجله باشد به مجله ارسال می‌شود.

اکسپت مقاله

بعد از دریافت مقاله توسط مجله، مراحلی که در بخش اکسپت مقاله اعلام شد طی می‌شود و بعد از تائید سردبیر و داوران مقاله اکسپت می‌شود. البته ممکن است ریوایز و یا اصلاح نیز بخورد که نویسنده موظف است طبق اصلاحات اعلامی داوران مقاله را اصلاح نماید و مقاله اصلاح‌شده را به همراه نامه کاور مجدداً به مجله ارسال کند.

بیشتر بخوانید:

چاپ مقاله

بعد از اعلام اکسپت و یا پذیرش مقاله توسط مجله، مقاله وارد پروسه چاپ می‌شود و طبق شماره و تاریخ اعلامی در نامه پذیرش مقاله چاپ خواهد شد.

بهترین موسسه چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر

مؤسسات بسیاری در زمینه چاپ مقاله فعالیت دارند که برای انتخاب و شناخت بهترین موسسه معتبر چاپ مقاله باید به این نکته توجه نمایید که پروسه صفر تا صد چاپ مقاله را با تضمین کیفیت انجام دهند. یکی از این مؤسسات معتبر که پروسه صفر تا صد چاپ مقاله را از مرحله استخراج مقاله از پایان‌نامه با تضمین کیفیت و گارانتی تا مراحل بعدی ترجمه و فرمت بندی و سابمیت به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهند موسسه آذرگان می‌باشد.

مراحل ثبت سفارش چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر

مراحل ثبت سفارش چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر در موسسه آذرگان به ترتیب مراحل زیر است.

ثبت سفارش

ثبت سفارش

بررسی مقاله

بررسی و معرفی مجله

تایید مشتری

تایید و واریز پیش پرداخت

پذیرش و چاپ مقاله

تسویه و چاپ مقاله

چرا موسسه آذرگان

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

موسسه آذرگان

خدمات تخصصی چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر موسسه آذرگان

ما در موسسه آذرگان با همراهی تیم مجرب و حرفه ای در بخش های استخراج مقاله از پایان نامه، ویراستاری، ترجمه تخصصی، فرمت بندی و سابمیت مقاله آماده ایم تا آنچه را در چندین سال تجربه چاپ مقاله علمی پژوهشی بدست آوردیم در اختیار شما فرهیختگان عزیز قرار دهیم تا مراحل صفرتاصد چاپ مقاله در مجلات معتبر را در سریع ترین زمان طی نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

ما مقاله شما را می توانیم در اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ کنیم.

تمامی خدمات ترجمه و ویراستاری و چاپ مقاله و ... شامل 72 ساعت گارانتی کیفی هستند ولی برای برخی موارد مثل ترجمه مقاله, گارانتی تا زمان چاپ نیز وجود دارد.

موسسه آذرگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود. یکی از مهم ترین اصول موسسه آذرگان حفظ محرمانگی اطلاعات و فایل های ارسالی مشتریان عزیز می باشد و تمامی ارکان این مجموعه ملزم به رعایت اصول محرمانگی و حفظ حریم خصوصی مشتریان هستند.

لطفا فایل word مقاله و مشخصات مجله مورد نظرتان را از طریق ایمیل زیر ارسال فرمایید. azargan.pub@gmail.com

سوالات بیشتر
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
12 ماه پیش
در پاسخ به:
چگونه میتوانم مقاله تایپ کنم
سلام و عرض ادب منظورتون چاپ مقاله است ؟ لطفا عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا پیام رسان های شماره زیر ارسال فرمایید تا بررسی شود و مجلات مرتبط با تخصص شما خدمتتان معرفی شوند 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
مارال
1 سال پیش
چگونه میتوانم مقاله تایپ کنم
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش