چاپ تضمینی مقاله ISI

انتشار 16 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

نیاز پژوهشگران و دانشجویان به ارائه و ثبت تحقیقاتشان در ژورنال های معتبر، همگان را بر آن داشت تا به فکر چاپ تضمینی مقالات بیفتند.

چاپ تضمینی مقاله ISI

دانشجویانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند و اساتید محترم هیئت علمی که خواهان پیشرفت شغلی هستند باید یک یا چند مقاله در مجلات معتبر ISI چاپ کنند. چاپ مقاله در مجلات معتبر کار آسانی نیست. علاوه بر اینکه محتوای مقالات باید بسیار قوی باشد ، باید تک تک مسائل از شروع مقاله نویسی تا چاپ مقاله به درستی انجام شود . اشتباه در هر بخش میتواند باعث تلف شدن وقت و رد شدن مقاله از سوی مجله شود. بهتر است بعد از تهیه ی مقاله از یک موسسه ی معتبر مشاوره بخواهیم تا با رایزنی و پیگیری های لازم ، سرعت کار چاپ مقاله را بالا ببرد و در صورت وجود مشکل با تجربه ای که دارد آن را حل کند.

در کشور ما ملاک یک مقاله ی خوب ، چاپ آن در مجلات ISI  است. برای این کار باید مقاله ی استخراجی از تحقیقات دارای محتوای قابل دفاع باشد.قبل از اینکه ژورنالی را برای چاپ انتخاب کنید حتما در مورد آن اطلاعات کسب کنید.شاید سلیقه ی مجله با موضوع مقاله ی شما در یک راستا نباشند!

نکات اساسی در پذیرش یک مقاله ISI

محتوای قوی: اولین نکته در نوشتن یک مقاله، توجه محتوا ی قوی آن است. هر مقله ای توانایی و قابلیت چاپ در مجلات ISI  را ندارد. باید موضوع انتخابی بروز باشد ، تحقیقات جامع صورت گیرد و ایراد ادبی و فنی نداشته باشد.

انتخاب درست مجله: هر مجله برای خود حوزه ی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و چاپ می کند که در حیطه ی تخصصی خود باشد. پس در انتخاب مجله بایستی دقت نماییم که خارج از اسکوپ مجله نباشد.با انتخاب مجله ی غیر مرتبط ، زمان ، وقت و هزینه ی خود و کارکنان مجله را تلف نکنید.

سطح کیفی مقاله ی خود را بدانید: مجلات دارای ایمپکت از سایر مجلات ISI  دارای اعتبار بالاتری هستند. داوری سختری دارند و عبور از فیلترینگ ادیتور ها نیاز به مقاله ی قوی دارد. با کمی مطالعه می توان سطح کیفی مقاله ی خود را با مقالاتی که در ژورنالهای دیگر پذیرش شده اند ، مقایسه کنیم.

نکته: ممکن است مقاله ی شما چندین بار از مجله ای ریجکت شود، دلیل آن ممکن است مسائلی به غیر از سطح کیفی باشد. بهتر است دلیل ریجکت شدن مقاله را بفهمید و ناامید نشوید و با تلاش مقاله ی خود را در مسیر درست خود قرار دهید.

چاپ تضمینی مقاله ISI  در موسسه آذرگان

کلمه ی تضمین برای هر شروعی نکته ی اطمینان است. اگر چه دادن تضمین چاپ برای معتبر ترین ژورنال در جهان کمی سخت است ، اما  موسسه ی انتشاراتی آذرگان با مکاتبات و تعاملات حرفه ای با سردبیران مجله این نوید را به شما میدهد.شما می توانید پس از دریافت تاییدیه ی اکسپت ، به پرداخت هزینه ها مبادرت کنید.
موسسه آذرگان یکی از مراکز بسیار قوی ارسال و چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی است. شما عزیزان می توانید تمام درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه ثبت سفارش کنید.

موسسه انتشاراتی آذرگان ، در بخش های ویراستاری ادبی ، ترجمه ی فوق تخصصی متون ، پذیرش و چاپ مقاله در معتبر ترین ژورنال های داخلی و خارجی ، این امکان را برای شما دانشجو و پژوهشگر عزیز فراهم آورده که با صرف کمترین زمان و هزینه به خواسته های علمی خود جامه عمل بپوشانید.

انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در حرفه چاپ و نشر مقاله ، با اجماع برترین متخصصان بخش چاپ و نشر ، که همگی از نخبگان بهترین دانشگاه های کشور هستند و خود تجربه چاپ مقالات در بهترین ژورنالهای بین المللی را دارند ، می توانند بهترین مشاور و همراه برای شما در این کار باشند. 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام مقاله ای در مورد الگوی رهبری آموزشی دارم که میخوام در یکی از مجلات رایگان isi چاپ بشه لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید09183425794
سلام روز بخیر لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را برای ما ارسال فرمائید با تشکر
بازدیدکننده
زهرا انصاریان
4 سال پیش
با سلام مقاله ای در مورد الگوی رهبری آموزشی دارم که میخوام در یکی از مجلات رایگان isi چاپ بشه لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید09183425794
بازدیدکننده
طباطبایی
5 سال پیش
با عرض سلام و احترام مقاله ای در حوزه برق قدرت-گرایش بازار برق نوشته ام و میخواهم بصورت تضمینی در مجله IET-GTD که جزء مجلات ISI و رایگان هست چاپ شود. قبلا یک مقاله در همین مجله ریجکت شده است و استادم این را آخرین فرصت اکسپت مقاله میدانند. لذا حتما باید چاپ شود. مقاله از لحاظ فنی توسط خودم کار شده است و ویرایش فنی و گرامری آن نیز صورت گرفته است. لطفا در صورت ممکن بودن به شماره 09127540061 در تلگرام یا واتساپ شرایط را بفرمایید. باتشکر-طباطبایی
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
باسلام- لطفا هزینه تالیف و چاپ مقاله علمی و پژوهشی و هزینه تالیف پایان نامه دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث را اعلام فرمایید. باتشکر-
سلام و عرض ادب ما تالیف مقاله نداریم. در صورت داشتن مقاله می توانیم برای پذیرش کمکتان کنیم. با تشکر
بازدیدکننده
abasi
5 سال پیش
باسلام- لطفا هزینه تالیف و چاپ مقاله علمی و پژوهشی و هزینه تالیف پایان نامه دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث را اعلام فرمایید. باتشکر-
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش