چاپ مقاله در رشته ژنتیک

انتشار 6 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقاله علمی در رشته ژنتیک در مجلات معتبر دنیا همچون ISI, ISC ,SCOPUS و مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی انجام می شود.

چاپ مقاله در رشته ژنتیک

از آنجایی که معیار ارزیابی و پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری در دانشگاه های داخل و خارج از کشور در هر رشته ای داشتن مقاله در مجلات معتبر دنیا می باشد، لذا دانش پژوهان عزیز پس از اتمام تحقیقات و یافته های خود باید تمام تلاش خود را به کار گیرند، که ژورنال مناسبی برای چاپ مقاله خود انتخاب کنند. طبق بخش نامه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی امتیازات متفاوتی بر اساس نوع مجلات و ژورنال های نمایه شده در (Web of Science (WOS یا JCR، ISI Master List یا ISI Listed، و یا ISC به محقق تعلق می گیرد.

انواع مختلف مجلات معتبر که از پایگاه های مختلف نمایه می شوند عبارتند از ISI , ISC , SCOPUS , PUBMED که پژوهشگران می توانند با چاپ مقاله در هریک از این مجلات نمایه شده در این پایگاهها از امتیازات چاپ مقاله استفاده کنند.

همچنین دانشجویانی که مقالات علمی ISI چاپ شده در مجلات معتبر را دارند، علاوه بر اینکه  احتمال بیشتری در پذیرش مقاطع بالاتر دارند، برای استخدام در ادارات دولتی و خصوصی و یا پذیرفته شدن به عنوان هئیت علمی دانشگاه ها و یا امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان و صاحب نظر و متخصص شدن در موضوع و یا امکان اخذ پروژه های تحقیقاتی با درآمد های بالا و یا امکان دریافت بورسیه و فرصت مطالعاتی نیز در اولویت قرار دارند .

اکسپت و چاپ مقاله رشته ژنتیک

به طور کلی‌ دانش‌ ژنتیک‌ درباره‌ انتقال‌ صفات‌ وراثتی‌ از والدین‌ به‌ اولاد بحث‌ می‌کند که‌ البته‌ این‌ والدین‌ می‌توانند انسان‌، درخت‌ یا باکتری‌ باشند. در واقع‌ ژنتیک‌ تلاش‌ می‌کند تا بگوید که‌ چه‌ مکانیزم‌های‌ مولکولی‌، عامل‌ انتقال‌ صفات‌ از نسلی‌ به‌ نسل‌ دیگر هستند. همچنین‌ می‌خواهد بداند که‌ چرا گاهی‌ اوقات‌ در بین‌ والدین‌ و فرزندان‌ در برخی‌ صفات‌ تفاوت‌های‌ بسیار معنی‌ داری‌ وجود دارد؟ در کل‌ دانشجویان‌ این‌ گرایش‌ مباحث‌ مهمی‌ مثل‌ ژنتیک‌ سرطان‌، روش‌های‌ تشخیص‌ بیماری‌های‌ ژنتیکی‌ قبل‌ و بعد از تولد، شناخت‌ ناقلین‌ بیماری‌ها، اصول‌ مشاوره‌ ژنتیکی‌، نقش‌ ژنتیک‌ در بروز رفتارهای‌ فردی‌ و اجتماعی‌، شناخت‌ جمعیت‌های‌ مختلف‌ ژنتیکی‌ و نژادهای‌ انسانی‌، ژن‌ درمانی‌، پزشکی‌ قانونی‌، تکنیک‌های‌ رایج‌ در ژنتیک‌، روش‌های‌ اصلاح‌ نژاد و ژنتیک‌ مولکولی‌ و ژنتیک سرطان را مطالعه‌ می‌کنند.

 رشته ژنتیک، امروزه در بین جوانان، طرفداران زیادی پیدا کرده است، به خصوص دانش آموزان، قبل از اینکه وارد دانشگاه شوند به دنبال این رشته هستند و بعد از دوره لیسانس هم دنبال این هستند که کارشناسی ارشد و دکترا و دکترای ارشد خود را بگیرند؛ به هر حال دنیای امروز، دنیای ژنتیک است. هیچ رشته ای در علوم مختلف از پزشکی گرفته تا علوم کشاورزی، میکروبیولوژی و صنایع مختلف و علوم قضایی وابسته به علم ژنتیک هستند.

علم‌ ژنتیک‌ در ایران‌ هنوز در ابتدای‌ راه‌ است‌ و باید تلاش‌ بسیار کرد و کاستی‌ها را جبران‌ نمود و موانع‌ را از میان‌ برداشت‌ تا بتوان‌ شاهد رشد روزافزون‌ این علم‌ در ایران‌ بود. البته‌ این‌ به‌ آن‌ معنی‌ نیست‌ که‌ در کشور ما تحقیقات‌ ژنتیکی‌ انجام‌ نمی‌گیرد، بلکه در سال های اخیر دانش پژوهان این رشته تحقیقات کارآمدی در این زمینه داشته اند.  

خدمات موسسه انتشاراتی آذرگان

به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان عزیز ، محققین و اعضاء هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه ژنتیک و اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای محققین و نیز معرفی پیشرفت های عمده در زمینه ژنتیک و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد که موسسه انتشاراتی آذرگان شما را در این زمینه همراهی می کند.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش