چاپ مقاله رایگان در مجلات ایمپکت دار

انتشار 7 خرداد 1397
مطالعه 7 دقیقه

موسسه انتشاراتی آذرگان بر حسب مقاله شما تعدادی ژورنال ایمپکت دار برایتان معرفی می کند، و پس از تایید ژورنال مورد نظر توسط شما کار سابمیت مقاله در مجله مورد نظر را انجام می دهد.

چاپ مقاله رایگان در مجلات ایمپکت دار

چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

از آنجاییکه در ایران تنها معیار ارزیابی تحقیقات انجام شده، مقاله مستخرج از تحقیق است، لذا چاپ مقاله در دانشگاه های ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع از زمانی که دانشجویی وارد دوره تحصیلات تکمیلی می شود، همواره دغدغه نوشتن مقاله و چاپ آن در ژورنال های معتبر را دارد. حتی ملاک ارزشیابی خود مقاله هم نیست بلکه مجله ای است که آن را چاپ می کند. تحقیقی ارزشمند شمرده می شود، که مقاله مستخرج از آن در مجله ای ISI چاپ شود. طبق بخش نامه وزارت علوم نتیجه فعالیت های پژوهشی که به صورت مقاله های علمی چاپ می شوند بر اساس JCR بودن، ISI Listed بودن، ISC بودن و ... دارای امتیازات خاصی هستند، و بالاترین امتیاز به پژوهشگری تعلق می گیرید که بتواند مقاله خود را در مجله ISI چاپ نماید. 

موسسه ISI که به عنوان موسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز شناخته می شود، مجلات ISI را به دو دسته ایمپکت دار (JCR) و غیر ایمپکت دار (ISI LISTED) تقسیم بندی می کند. معیار تبیین و تشخیص آنها فایل JCR می باشد. مجله ای که در فایل فوق یافت شود دارای ایمپکت فاکتور می باشد. در غیر این صورت مجله فاقد ایمپکت می باشد. پس فقط مجلات ISI آن هم نه همه آنها بلکه آنهایی که مقالات خوب و حاصل پژوهش های نوین را چاپ می کنند و وارد بخش JCR می شوند می توانند ایمپکت فکتور داشته باشند.  به مجلاتی که وارد بخش JCR می شوند WOS نیز گفته می شود.

ضریب تاثیر ( impact factor  یا IF) یک ژورنال علمی ، بیانگر میانگین تعداد استنادهای مقالات آن ژورنال درسایر ژورنال ها و مراجع علمی است. این شاخص به شما كمك مي كند كه ارزيابی مناسبی از ژورنال بويژه هنگامی كه با ژورنالهايی در زمينه يا رشته مشابه مقايسه می شود داشته باشيد. Impact factor يك ژورنال (به طور مثال x) از تقسيم نمودن تعداد موارد ارجاع به مقالات دو سال گذشته آن ژورنال (x) در سال جاری در تمامی ژورنالها، به تعداد مقالات منتشر شده در ژورنال (x) در بازه دو سال گذشته حاصل می آيد. به طور مثال به روش تعيين impact factor يك ژورنال فرضی در سال 2009 ميلادی توجه كنيد:

  • فرضا تعداد ارجاعات انجام شده در سال 2009 به مقالات منتشر شده از ژورنال (x) در سال 2018 برابر با 244 عدد و در سال 2017 برابر با 218 عدد بوده است كه جمعا برابر با 462 مورد است.

  • تعداد مقالات منتشر شده در سالهاي 2017 و 2018 ( دو سال گذشته) در ژورنال (x) مثلا در مجموع برابر با 220 عدد بوده است.

حال با تقسيم عدد نخست (462) بر عدد دوم (220)، عدد 2.1 به دست می آيد كه برابر با impact factor ژورنال در سال 2019 است.
سالانه ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ مجله جدید توسط موسسه Institute for Scientific Information ارزیابی می شود. اگر این مجلات استاندارد های این موسسه را رعایت کنند نام آنها وارد Master Journal List خواهد شد.

مجلات ISI بر حسب اینکه دارای ایمپکت فکتور باشند یا نه، به دو دسته تقسیم می شوند:

  •  مجلات ISI listed مجلات بدون ایمپکت فکتور هستند.

  •   مجلات JCR مجلات دارای ایمپکت فکتور هستند.

مجلات ISI

فعالیت مجلات ISI به صورت سالانه ارزیابی می شود و گزارش آن درJournal citation Reports یا به اختصار JCR چاپ می شود. در حال حاضر از بین هزاران مجله نمایه شده در Master Journal List  فقط ۵۰ درصد آنها توانسته اند ایمپکت فکتور بگیرند و وارد لیست بخش JCR Science Edition شوند. به مجلاتی که وارد بخش JCR می شوند WOS نیز می گویند. بنابر این از میان مجلات ISI ، آنهایی که مقالات خوب و حاصل پژوهش های نوین را چاپ می کنند و وارد بخش JCR می شوند و می توانند ایمپکت فکتور داشته باشند

چاپ مقاله در مجلات ISI listed

مجلات ISI listed مانند ISC ، SCOPUS مجلات تضمینی می باشند که معتبر و مورد تائید وزارت علوم و دانشگاهها می باشند. این ها مجلات پولی هستند که اکثرا برای مقاطع کارشناسی ارشد و مصاحبه دکتری توصیه می کنیم که دانشجویان بتوانند به راحتی امتیاز کامل پژوهشی خود را در مصاحبه و یا نمره کامل خود را برای ۲ نمره پایان نامه جهت پذیرش و چاپ مقاله شان دریافت نمایند.
در موسسه آذرگان، جهت ارسال مقالات برای مجلات تضمینی در ابتدا هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. بعد از مشخص شدن نتایج داوری چنانچه مقاله پذیرش شده باشد مبلغ را از مشتری دریافت نموده و اقدامات لازم جهت اخذ نامه پذیرش نهایی از مجله صورت می گیرد. ولی چنانچه مقاله ریجکت شده باشد مجله دیگری معرفی و جایگزین می شود و هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود.

چاپ مقاله رایگان در مجلات JCR (ایمپکت دار)

مجلات JCR به مانند مجلات علمی پژوهشی داخلی، مجلات غیر تضمینی هستند که معتبر و مورد تائید وزارت علوم و دانشگاهها می باشند. این مجلات دارای ایمپکت فاکتور می باشند و بسیار مجلات معتبر و سخت گیری هستند که اکثرا برای مقاطع دکتری و اساتید و هیات علمی الزامی هستند. داوری و اخذ پذیرش از این مجلات بسیار سخت می باشد. زیرا این مجلات به لحاظ داشتن اعتبار بالا بصورت تضمینی با هیچ موسسه ای قرارداد نمی بندند و عمده داوری خود را روی بار علمی و محتوای مقاله ارسالی متمرکز می نمایند. بطور معمول زمان داوری و پذیرش مقاله ISI در مجلات ایمپکت دار ۴ تا ۹ هفته می باشد ولی این زمان می تواند کوتاهتر و یا طولانی تر نیز باشد.
این مجلات هزینه ای برای چاپ دریافت نمی کنند و در اصطلاح برای نویسندگان مقالات، رایگان هستند. مجلات ایمپکت دار مقاله ای با کیفیت بالا را طلب میکنند و هر مقاله ای را پذیرش نمی کنند. بهتر است قبل از انتخاب مجله، آن را به طور کامل بررسی کنیم. اینکه ایمپکت مجله در چه حدی می باشد؟ آیا مقاله من در حد این ایمپکت است یا نه؟ در نهایت مقالات چاپ شده و موجود در ارشیو مجله را مطالعه کرده و با مقاله خود مقایسه نماییم.
توجه داشته باشید که مجلاتی وجود دارند که هر چند ایندکس ISI دارند ولی ارزش و اعتبار کافی ندارند و لذا در صورت عدم اطلاع از نحوه اعتبارسنجی مجله، ممکن است با انتخاب مجله بدون اعتبار، نتیجه زحمات چند ساله یک محقق از بین برود.

دلایل چاپ مقاله در مجلات

  • نشر  دانش و یافته های محقق از یک پژوهش علمی

  • تقویت رزومه  اساتید هیئت علمی، ارتقاء رتبه ی علمی و افزایش درآمد.

  • تقویت رزومه برای کسب امتیاز برای مصاحبه دکتری دانشجویان

  • کسب امتیاز برای مصاحبه شغلی

  • کسب دو نمره پایان نامه در دفاعیه کارشناسی ارشد

مراحل چاپ تضمینی مقاله در ژورنال های خارجی

  • در خواست خود را به آدرس موسسه ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  • کارشناسان ما سریعا درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی، جواب داده و از شما می خواهند، که چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی، به آنها ایمیل کنید.

  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی، به شما پیشنهاد میشود.

  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  • پس از سابمیت، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار می دهیم و خود موسسه هر هفته، پیگیری های لازم را برای چاپ سریع و تضمینی مقاله ، انجام خواهد داد.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام اینجانب بهناز محمدی دارای مقاله ای در زمینه رابطه توانمندسازی کارکنان و عملکرد هستم اگه میشه مقاله اینجانب را بصورت رایگان در مقاله علمی پژوهشی چاپ شود با تشکر محمدی
سلام روز بخیر مجلات رایگان تضمین پذیرش ندارند ، چون هزینه ای بابت تضمین دریافت نمیکنند. ما می توانیم کمکتان کنیم اما نمیتوان برای پذیرش تضمین داد. برای معرفی مجلات لطفا چکیده و عنوان مقاله خود را ایمیل فرمائید. با سپاس
بازدیدکننده
بهناز محمدی
5 سال پیش
با سلام اینجانب بهناز محمدی دارای مقاله ای در زمینه رابطه توانمندسازی کارکنان و عملکرد هستم اگه میشه مقاله اینجانب را بصورت رایگان در مقاله علمی پژوهشی چاپ شود با تشکر محمدی
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش