چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی

انتشار 12 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

اخذ پذیرش و چاپ مقاله در نشریات داخلی همچون مجلات علمی پژوهشی و ای اس سی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما انجام میگیرد.

چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که مقاله علمی پژوهشی چیست؟ بسیاری از دانشجویانی که تازه وارد حوزه تحقیق شده اند با مقاله و مقاله نویسی آشنایی کافی ندارند و ممکن است در میان انواع مقالات سردرگم شوند، که چه تفاوت هایی باهم دارند. به همین خاطر در این مقاله قصد دارم که در مورد این که مقاله علمی پژوهشی چیست به اختصار مطالبی عرض کنم.
مقاله علمی پژوهشی، مقاله ای است که در آن روابط میان متغییر ها و تاثیرات شان بر یکدیگر، با تکیه بر یک روش و الگوی علمی ، مورد سنجش قرار می گیرد. اما اگر بخواهیم کمی خودمانی تر بیان کنم این طور هست که در مقاله باید یک ایده جدید و یا یک نوآوری دیده شود. در واقع مقاله علمی پژوهشی می تواند یه مطلب را به علم اضافه کند و تکراری نیست. به همین خاطر است که این گونه مقالات دارای ارزش بیشتری نسبت به مقالات دیگر مثل مقالات کنفرانسی و … دارند.
در مقالات علمی پژوهشی محقق از یک الگوی هدفمند برای تحقیق استفاده می کند، که اغلب با ارائه مسئله و روش مشخص، و طرح فرضیه همراه است.
 مقالات علمی پژوهشی داخلی در مجله های تخصصی مرتبط به آن ها پذیرش و چاپ می گردد، برای چاپ این مقالات باید تمامی جنبه های مهم پژوهش از جمله مختصر نویسی رعایت شوند.
چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات و نشریات داخلی معتبر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوریکه در ورود به مقطع دکتری نیز امتیاز قابل قبولی دارد.

در دیگر مقالات ممکن است نویسنده یک جمع بندی از کارهای دیگران به صورت خلاصه شده داشته باشد و اصولا هیچ نوآوری در آن نباشد که به این گونه مقالات، مقاله مروری گفته می شود. نویسنده با گردآوری و حلاجی ایده های گذشته و ذکر نظریه به تقویت آن ها کمک می کند. در این گونه مقالات محقق از یک زاویه دیگر به مسئله نگاه می کند و باعث به وجود آمدن یک نکته جدید می شود. اما برخلاف مقالات علمی پژوهشی دارای ایده جدید وخلاقانه نیست.

پذیرش مقاله پژوهشی داخلی

شما پژوهشگر محترم در صورتیکه تمایل به چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریه علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم در کمترین زمان ممکن و بصورت تضمینی در نشریات علمی پژوهشی معتبر داخلی ، همچنین در نشریات علمی پژوهشی مورد تایید وزارت بهداشت را دارید، می توانید درخواست خود را از طریق آدرس اینترنتی azargan.pub@gmail.com   و یا سایت موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید. پس از انتخاب مجله مرتبط و متناسب با مقاله مورد نظر، مقاله جهت داوری به مجله ارسال می گردد.

شما برای ارسال مقاله خود به مجله مورد نظرتان باید شرایط زیر را در نظر بگیرید:

  1. انتخاب و معرفی داور برای مقاله خود(نام و نام خانوادگی، درجه علمی، آدرس ایمیل و ...)

  2. آدرس ایمیل و شماره تماس تمامی نویسندگان

  3. مشخص کردن درجه علمی تمام نویسندگان

  4. چکیده مقاله به انگلیسی

خدمات موسسه آذرگان

  • پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

  • استخراج مقاله از پایان نامه

  • معرفی کتاب های جدید النشر خارجی

  • ویرایش نیتیو مقالات

  • انجام حوالجات دلاری به اقصی نقاط جهان

 

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش