چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

انتشار 19 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای بسیاری از اهالی علم،چاپ مقاله در یکی از ژورنالهای معتبر داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است،از این رو سعی می کنیم تا تمام نکات مربوط به چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی را مورد بررسی قرار دهیم

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

می توان مقاله را نوعی نوشته علمی حاصل شده از پژوهش ها و تحقیقات علمی دانست که با هدف یافتن نتایج کلیدی ، برای حل مسائل و مشکلات جامعه انجام می گیرد. این کلمه بر گرفته از واژه لاتین " exagium " است که معنای آن "ارائه یک مورد" است.
در هنگام نگارش یک مقاله علمی ، شما همواره در تلاش هستید که نتایج بدست آمده از پژوهش های خود را با دستاورد های پژوهشگران پیشین و با نظرات شخصی خود ادغام کرده  و با تجزیه و تحلیل آنها به نتایج جدیدی برسید که شاید کلید حل بسیاری از سوالات و مشکلات جوامع مختلف باشد. اما برای اینکه یافته های خود را در معرض دید عموم قرار دهید و جامعه علمی را از پژوهش های خود آگاه سازید ، نیاز دارید تا آنها را انتشار دهید.

انواع مقالات علمی

  • استدلالی 
  • توصیفی 
  • تحلیلی
  • اکتشافی
  • مروری

تمام مقالات تقریبا اهداف یکسانی دارند و آن ارائه مطالبی است که منجر به حل مشکلات جامعه گردد یا در آینده پلی باشد برای یافته های دیگر محققان. در این بخش می خواهیم به طور تخصصی مقالات علمی پژوهشی را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم و به علاقه مندان در این زمینه اطلاعاتی را ارائه دهیم.

مقاله علمی پژوهشی داخلی

در این مقالات روابط میان متغیر ها و اثرات آنها بر یکدیگر با تکیه بر روش ها و الگوهای مختلف علمی مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد. مقالات علمی پژوهشی ، باید دارای ایده ای نو و روش خلاقانه باشد و اصل نوآوری را در موضوع یا روش تحقیق رعایت کند. برای اینکه مقاله ای به عنوان مقاله علمی پژوهشی مورد پذیرش قرار گیرد ، باید مطلبی علمی را به علوم مرتبط اضافه کند و دلیل این همه توجه به این مقالات ، همین ویژگی منحصر به فرد است.

در نوشته های مختلف ممکن است پژوهشگر با یک جمع بندی کلی و خلاصه کردن ، بدون اینکه مطلب جدیدی را در آن موضوع ارائه دهد ، تنها با استفاده از منابع مختلف ، نگارش نماید اما نمی توان نام این مقالات را زمره مقالات علمی پژوهشی قرار داد.

برای نگارش یک مقاله علمی پژوهشی باید طراحی مدون و ساختار یافته داشته باشیم و تمام استاندارد های یک مقاله بین المللی را رعایت کنیم تا بتوانیم نتایج دلخواه خود را بدست آوریم. از آنجایی که قرار است این مقالات به ژورنالهای بسیار معتبر ارائه شوند ، از این رو علاوه بر اینکه باید از موضوع و محتوای بسیار قوی برخوردار باشند ، باید در بخش نگارشی ، از هر گونه ایرادات فنی ، املایی و ساختاری مبرا باشند تا بتواند موفق شوند.

مقالاتی که به مجلات علمی پژوهشی ارسال می شوند ، باید به گونه ای ارائه شوند خوانندگان و علاقه مندان بتوانند اهداف شما را از انجام این پژوهش به خوبی درک کنند و همچنین با مطالعه نتایج مقاله شما ، توانایی انجام صفر تا صد پژوهش شما داشته باشد.

هدف این مقالات ارائه گزارش نتایج و دستاورد های پژوهشگران از یک تحقیق علمی است و مخاطب این مقالات معمولا ، دانشجویان مقاطع تکمیلی ، اساتید دانشگاه  ها و پژوهشگران مراکز تحقیقی و علمی است.

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در حرفه چاپ و نشر مقاله ، با اجماع برترین متخصصان بخش چاپ و نشر ، که همگی از نخبگان بهترین دانشگاه های کشور هستند و خود تجربه چاپ مقالات در بهترین ژورنالهای بین المللی را دارند ، می توانند بهترین مشاور و همراه برای شما در این کار باشند.
کافیست در خواست خود را مبنی بر چاپ مقاله در مجلات  علمی پژوهشی داخلی به همراه چکیده و عنوان مقاله و شماره تماس خود ، به کارشناس موسسه ایمیل می کنید یا در قسمت مربوطه ثبت سفارش می کنید. بعد از بررسی مقاله ، 2 الی 3 نشریه نزدیک به اسکوپ مقاله به شما معرفی می گردد. شما پس از بررسی مجلات و مشورت با استاد راهنما و دریافت تاییدیه از پژوهش دانشگاه خود ، در نهایت یکی از مجلات را انتخاب و به کارشناس مربوطه اعلام می کنید. در پایان مقاله شما به مجله انتخابی ارسال شده و توسط موسسه پی گیری های لازم به عمل می آید.

ما در این مجموعه به خوبی ، تاثیر مثبتی را که می تواند ، یک کتاب یا یک مقاله روی آینده شغلی و زندگی شخصی هر فرد را ایفا کند ، به خوبی می دانیم. از این رو تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه خدمات با کیفیت ، سرویس شگفت انگیز و قیمت مناسب ، به تمام نیاز های شما پاسخ گو باشیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
امیر
3 سال پیش
سلام بنده میخوام از پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی جهت رزومه دکتری مقالهisi و مقاله داخلی استخراج کنید و در "قویترین ژورنال" مورد تایید وزارت علوم چاپ بشه. هزینه استخراج و ترجمه و چاپ و مدت زمان انتظار ان چقدر است؟ منتظر تماستان هستم. ۰۹۱۲۰۳۱۴۲۵۰ امیر وحیدی
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش