چاپ مقاله در رشته مدیریت جهانگردی

انتشار 21 تیر 1397
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان دکتری و ارشد در رشته مدیریت جهانگردی برای تقویت رزومه، کسب نمره پایان نامه خود و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI, ISC, SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی، به موسسه انتشاراتی آذرگان اعتمادکنید.

چاپ مقاله در رشته مدیریت جهانگردی

معرفی رشته مدیریت جهانگردی

هنگامی که صحبت از رشته مدیریت جهانگردی، می‌شود، تصور بسیاری از افراد براین است که این رشته همانند نامش، مملو از گشت و سفرهای داخلی و احیانا خارجی ااست. تصوری که در هنگام تحصیل در رشته رنگ می‌بازد. در مشاوره‌هایی که در ارتباط با انتخاب این رشته داشتیم، همواره افراد از علاقه خود به سفر و گردشگری می‌گویند و تصور می‌کنند، که با انتخاب این رشته، می‌توانند به این علاقه خود برسند.

اما واقعیت این چنین نیست. آنچه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گردشگری صحبت می‌شود، اکثرا پیرامون مسائل تئوریک و نظری رشته است. و تعداد گشت و سفرها در تمام طول تحصیل به ندرت به تعداد انگشتان دست می‌رسد.
نکته‌ی دیگر هدف انتخاب رشته است، به عنوان مثال، افراد تصور می‌کنند برای تور لیدر شدن یا تاسیس دفاتر خدمات گردشگری می‌باست در این رشته تحصیل کنند. اما باید گفت اگرچه تحصیل در این رشته، می‌تواند فرد را در رسیدن به این هدف یاری کند اما هیچ الزامی به تحصیل در این رشته نخواهد داشت. به عبارت دیگر اگه هدف فرد تبدیل شدن به یک تور لیدر است، نیازی به تحصیل در این رشته در مقاطع کارشناسی یا ارشد و صرف هزینه و زمان زیاد ندارد، بلکه می‌توانید با شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری به این هدف برسید. که هم از نظر زمان و هم هزینه بسیار با صرفه‌تر از نحصیلات عالی هستند.
درحال حاضر رشته مدیریت جهانگردی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

اهمیت چاپ مقاله برای دانشجویان مدیریت جهانگردی

دانشجوی مقطع ارشد مدیریت جهانگردی می تواند،  با چاپ یک مقاله در مجلات معتبر حداکثر دو نمره به پایان نامه خود بیفزاید. چرا که نمره پایان نامه از ۱۸ محسوب می شود، و برای دریافت نمره کامل پایان نامه قطع به یقین  نوشتن مقاله امری ضروری محسوب می شود. دانشجویان اگر  قبل از جلسه دفاع از پایان نامه خود، چاپ مقاله استخراج شده از پایان نامه را در ژورنال های معتبر انجام دهند، می توانند با طیب خاطر به جلسه دفاع رفته و نظر اساتید خود را از انجام مقاله جلب کرده و نمره کامل از پایان نامه خود دریافت کنند و هم اینکه رزومه قوی تری خواهند داشت. لذا در رشته مدیریت جهانگردی نیز مانند سایر رشته ها نوشتن مقاله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اهمیت انتخاب ژورنال مناسب و مرتبط با رشته مدیریت جهانگردی

انتخاب ژورنال مناسب و مرتبط برای ارسال مقالات در رشته مدیریت جهانگردی نیز یکی از مهم ترین مراحل در اکسپت و چاپ مقاله می باشد. دانشجویان دکتری در این رشته نیز همانند دیگر رشته ها، برای دفاع از رساله خود حتما باید یک مقاله داخلی و یک مقاله JCR داشته باشند، تا مجوز دفاع داشته باشند. هم اکنون در تمامی دانشگاه های کشور چاپ مقاله ISI دغدغه اکثر دانشجویان به حساب می آید، و همچنین  پیدا کردن مجله ای مناسب که بصورت تخصصی و متناسب با رشته و موضوع مقاله باشد، بسیار سخت است و گاهاً تمامی تلاش دانشجویان را هدر می دهد. انتخاب ژورنال نامناسب می تواند به از دست دادن زمان و صرف انرژی و هزینه زیادی بیانجامد. لذا انتخاب ژورنال مناسب می تواند به شما در چاپ به موقع مقالاتتان یاری رساند. 

موسسه آذرگان با داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه چاپ مقالات ISI در ژورنال های مرتبط و ایمپکت دار شما را در امر یافتن ژورنال مناسب و مرتبط به بهترین نحو ممکن یاری می رساند.
مجلات مختلفی در نمایه ISI برای رشته مدیریت جهانگردی وجود دارند که نیاز به شناخت کافی در خصوص اسکوپ یا زمینه فعالیت آنها، میزان اعتبار و از همه مهم تر مورد تائید بودن آنها در دانشگاه های ایران است.

 برای این منظور موسسه آذرگان با پشتیبانی ۲۴ ساعته با ارائه خدمات ذیل برای شما کاربر عزیز آماده خدمت رسانی می باشد:

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری 
  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم
  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی مدیریت جهانگردی
  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاه ترین و معقول ترین پروسه زمانی ممکن
  • ویراستاری مقالات از نظر فنی گرامری، ساختاری توسط متخصصان رشته مدیریت جهانگردی
  • ارسال نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران که بعد از گرفتن اکسپت می توانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند. 
  • انجام ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط کارشناسان و مجرب ترین متخصصین رشته مدیریت جهانگردی
  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله مورد نظر

چاپ مقالات رشته مدیریت جهانگردی در موسسه آذرگان

موسسه آذرگان با تجربه ی سالها ارسال و چاپ مقالات رشته مدیریت جهانگردی ، هم اکنون می تواند با رایزنی ها و روابط بسیار گسترده با مجلات معتبر بین المللی و داخلی ، مقالات شما را با تضمین بالاتر و در مدت زمان کوتاهتر  به چاپ برساند.

هدف ما در این موسسه این است که بستری فراهم سازیم که شما پژوهشگر عزیز با اطمینان خاطر از چاپ مقاله خود، زمان و انرژی خود را فقط و فقط صرف تهیه مقاله و پژوهشات خود نمایید و طی پروسه چاپ مقاله را به ما بسپارید.

تخصص ما، پشتوانه ی اعتماد شماست.
جهت ثبت سفارش می توانید از طریق  پایگاه اینترنتی azargan.pub@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای ثبت سفارش کلیک کنید. 

موید و سربلند باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش