چاپ مقاله در الزویر

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

یکی از بزرگترین و معتبر ترین ناشران در جهان ، پایگاه الزویر است. دراین بخش ، چاپ مقاله در الزویر را بررسی خواهیم کرد.

چاپ مقاله در الزویر

یکی از اولین و بزرگترین ناشران در دنیای علم ، الزویر است. این موسسه مجلات علمی را بر حسب وقایع علمی شرح و به چاپ میرساند. بنیانگذار آن لوییس الزویر بود که در سال 1580 فعالیت خود را آغاز کرد ، اما سازمان الزویر امروزی ، در سال 1880 م تاسیس گردید. از تولیدات اولیه این سازمان بزرگ میتوان  ژورنالهای لاسنت و سل ، و کتاب هایی مانند آناتومی گری و ساینس دیرکت که مجموع ژورنالهای الکترونیکی است، نام برد. در حال حاضر ، داده های اینترنتی خود را با نام پایگاه اسکوپوس ، ارائه و نشر میدهد.

الزویر با ارائه راهکارهای مناسب و علمی ، علاوه بر تاثیر مثبت روی عملکرد متخصصان و پژوهشگران حوزه های مختلف علمی ، آنها را قادر می سازد تا دستاورد های علمی خود را به جهانیان عرضه کنند.الزویر محصولات خود را در قالب دو بخش " علوم بهداشتی " و "علم و تکنولوژی" عرضه میکند و بیش از دوهزار و پانصد مجله و 20هزار کتاب ، را انتشار میدهد.

موضوعات مقالات و کتاب هایی که موسسه الزویر ، آنها را در بر دارد ، بسیار وسیع و فراگیر بوده ، به طوریکه ، زمینه های مختلف علمی از جمله ، هنر و علوم انسانی ، کشاورزی و علوم زیستی ، زمین و علوم سیاره ای ، بیو شیمی ، ژنتیک ، تجارت ، مدیریت و حسابداری ، مهندسی شیمی ، شیمی ، علوم تصمیم گیری ، اقتصاد ، انرژی - مهندسی، محیط زیست  ،میکروبیولوژی ، علوم مواد ، دندانپزشکی ، پزشکی ، پرستاری ، سم شناسی ، روان شناسی ، دامپزشکی و  ... را در بر میگیرد.

برای اینکه به جایگاه ویژه پایگاه علمی الزویر پی ببرید باید از آمار پرداخت هایی که برای چاپ مقاله در مجلات علمی بین المللی مختلف اعلام شده است ، دقت کنیم:

بر اساس اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ، در سال2011 ، برای اشتراک مجلات علمی مختلف ، بیش از 230 میلیارد ریال بصورت متمرکز به پرداخت های مراکز تحقیقاتی و موردی دانشگاه ها ثبت شده است که حدود 120میلیارد ریال ، سهم انتشارات الزویر بود. این گزارش نشان می دهد که بیش از نیمی از دانشمندان و پژوهشگران داخلی ، مایلند مقالات خود در پایگاه های منتسب به این انتشارات ، به چاپ برسانند.

اگر قصد چاپ مقالات خود در انتشارات الزویر را دارید ، موسسه انتشاراتی آذرگان میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

روند چاپ مقاله در نشریات معتبر الزویر

  • در خواست خود را به آدرس Azargan.pub@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

دیگر خدمات موسسه آذرگان

موسسه انتشاراتی آذرگان با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم ، در بخش چاپ کتاب ، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید.

لطفا ما را در اینستاگرام همراهی کنید...

تصویر
 

 نشان برتری یک مجموعه ی موفق ، کیفیت بالای اوست ، چراکه کیفیت اتفاقی نیست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش