چاپ مقاله داخلی در کمترین زمان

انتشار 20 تیر 1397
مطالعه 2 دقیقه

برای کسانی که نیاز دارند تا مقالات خود را در نشریات داخلی به چاپ برسانند ، مسئله زمان بسیار اهمیت دارد. آنها به دنبال راه هایی هستند تا مقالات خود را در کمترین زمان به چاپ برسانند.

چاپ مقاله داخلی در کمترین زمان

همانطور که می دانید ، چاپ مقاله در نشریات معتبر می تواند برای دانشجویان و اهالی علم ، امتیازات فراوان علمی و کاری به همراه داشته باشد. امتیازات این مجلات بسته به اعتبار پژوهشی این مجلات متفاوت است و انتخاب ژورنال مناسب می تواند یکی از بزرگترین چالش های پژوهشگران باشد.

برای انتخاب مجلات ، بهترین کار این است که از استاد راهنما و بخش پژوهش دانشگاه استعلام صورت گیرد و نوع مجلات با نظر قطعی آنها انتخاب شوند ؛ در برخی موارد دیده شده است که دانشجویان بدون استعلام از بخش پژوهش دانشگاه اقدام به چاپ مقاله خود کرده اند و در زمان ارائه متوجه شده اند که این نشریه مورد پذیرش دانشگاه نیست.

یکی از مجلاتی که بسیار مورد تایید دانشجویان و اساتید دانشگاه ها قرار دارد ، مجلات معتبر داخلی است. در این بخش می خواهیم توضیحات تکمیلی را در مورد این مجلات به علاقه مندان آن ارائه کنیم.

مجلات داخلی و انواع آن

مجلات داخلی یکی از معتبرترین نشریات علمی در داخل کشور به شمار می روند که اعتبار آنها را با مجلات JCR در یک رده می دانند. این مجلات به چند بخش تقسیم بندی می شوند که مهمترین آنها عبارتند  از :

نشریات علمی پژوهشی : این مجلات معمولا مقالاتی را شامل می شوند که در آنها دو اصل اصالت و ابداع وجود داشته باشد. نویسنده باید در انتخاب موضوع مورد پژوهش نوآوری کند و مسائلی را مورد تحلیل قرار دهد که سایر محققان قبلا کمتر به آن پرداخته اند. نتایج این پژوهش ها باید حلال یکی از مشکلات و مسائل مهم جامعه باشد. معمولا دانشجویان مقاطع تکمیلی و اساتید دانشگاه ها و پژوهشگران مراکز علمی توجه ویژه ای به این مجلات دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا مقالات خود را در آن به چاپ برسانند.

نشریات علمی ترویجی : این مجلات ترویج کننده نوشته های مهم پژوهشگران در مورد یک موضوع خاص است. این مجلات معمولا به دنبال کشف و پرداختن به موضوعات جدید نیستند و با جمع آوری نوشته های سایر پژوهگران ، تفسیری جدید را از آنها به جامعه علمی ارائه می کنند. همان طور که گفته شد این مقالات مطلب جدیدی را به مقالات اضافه نمی کنند و تنها با خلاصه کردن و تجزیه و تحلیل سایر مقالات ، به نوعی جمع بندی می رسند. معمولا این مقالات در مرتبه پایین تری نسبت به مقالات علمی پژوهشی قرار می گیرند.

نشریات علمی تخصصی : این نشریات معمولا حوزه تخصصی از یک شاخه علمی را مورد تحلیل قرار داده و سایر نویسندگان می توانند نوشته های مرتبط خود را به این مجلات ارسال کنند. معمولا این نشریات وابسته به ارگان و نهاد خاصی هستند و چاپ مقاله در آنها امتیازات پژوهشی برای نویسنده را به همراه نخواهد داشت. هدف این نشریات تنها اطلاع رسانی و بالارفتن آگاهی مردم است.

زمان لازم برای داوری و چاپ مقالات داخلی

هملان طور که اشاره شد ، مجلات علمی پژوهشی داخلی ، مجلات بسیار معتبری هستند و داوری آنها بازه زمانی 4 ماهه را می طلبد ، موسسه آذرگان با رایزنی های بسیار مناسب با این مجلات می تواند زمان داوری این مجلات را بسیار کاهش دهد و در بازه 6 الی 10 هفته ، جواب قطعی داوری مقاله شما را اعلام نماید.

چاپ مقاله داخلی در موسسه آذرگان

چاپ مقالات علمی پژوهشی در موسسه آذرگان ، با تضمین بالا بوده و علاقه مندان میتوانند تمام درخواست خود را از طریق تلفن یا ایمیل ، ثبت سفارش کنند. کارشناسان این موسسه شبانه روز ، آماده ارائه خدمات گسترده به شما فرهیختگان عزیر می باشند.

موفقیت خود را از ما بخواهید

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش