چاپ مقاله تضمینی ISI در کمترین زمان

انتشار 8 مهر 1399
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله را میتوان بهترین راه ارائه دستاوردهای جدید علمی دانست. شما هر کجای دنیا که باشید، برای اینکه بتوانید از یافته های جدید علمی آگاه شوید، باید به مطالعه مقالات جدید چاپ شده بپردازید. در این مطلب میخواهیم بدانیم، برای چاپ مقاله در مجلات ISI چکار باید بکنیم و آیا میتوان در زمان کم و بصورت تضمینی این کار را عملی کرد! در ادامه همراه ما باشید.

چاپ مقاله تضمینی ISI در کمترین زمان

چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI دارای مزیت های بسیاری است. شما میتوانید رزومه پژوهشی خود را بهبود ببخشید، از دانشگاه های معتبر پذیرش بگیرید، فارغ التحصیل شوید و جایگاه علمی خود را ارتقا بخشید. این تنها بخشی از مزایای بزرگ چاپ مقاله ISI است. اما باید این نکته را هم بدانیم،  فرآیند پذیرش گرفتن از مجلات ISI، هم راحت نیست و پیچیدگی و جزئیات فراوانی دارد. باید این را در ذهن خود تصور کنید که مقاله ای که من نوشتم، قرار است در یک مجله معتبر چاپ شود، پس باید انقدر خوب و استاندارد باشد که بتواند از مرحله داوری، بسلامت عبور کند. در ادامه نکاتی را بیان میکنیم که لازمه پذیرش مقاله از مجلات ISI است و باید تمام این نکات کاملا رعایت شود.

نکات مهم برای دریافت پذیرش از مجلات ISI

موضوع مقاله: در ابتدا باید موضوع مقاله ی خود را انتخاب کنید و مقاله ای بنویسید که سطح فنی و کیفی بالایی داشته باشد. باید این نکته را بدانید که موضوعات قدیمی که بارها مقالات مختلفی از آنها به چاپ رسیده، ارزش صرف انرژِی و زمان را ندارند و سرمایه گذاری روی آنها بیهوده است.

پیکر یک مقاله خوب: یک مقاله خوب باید در تمام اجزای خود استاندارد کیفیت را داشته باشد. عنوان مناسب داشته باشد، کلمات کلیدی مرتبط با محتوای اصلی داشته باشد. چکیده در بردارنده مهمترین نتایج و روش تحقیق باشد. مقدمه خوب و درست نوشته شده باشد، در ادبیات، به موضوعات مرتبط بروز اشاره شود. روش تحقیق کاملی ارائه شود و ترجیحا از فرمول ها، نمودار ها و جداول برای تبیین بهتر موضوع استفاده شود.

نتایج: باید نتایج و تحلیل به خوبی نوشته شده باشد و به بهترین شکل ارائه شود.

منابع: باید از رفرنس های معتبر و بروز استفاده شود. منابع خوب میتوانند کیفیت مقاله را بالاتر ببرند.

انتخاب ژورنال: این خیلی مهم است که موضوع نشریه ای که انتخاب میکنید، هم راستا و هم اسکوپ موضوع مقاله باشد. مقاله خوب باید به مجله درست ارسال گردد.

ترجمه تخصصی: اگر مقاله خوبی نوشتید، باید روی ترجمه مقاله هم بسیار دقت کنید. این ترجمه درست است که مفهوم اصلی مقاله را به داوران منتقل میکند. بدون ترجمه درست نباید انتظار نتیجه خوب داشت. بهتر است از کمک مترجم متخصص در این زمینه استفاده کنیم و حتی در صورت لزوم، مقاله ترجمه شده، ویرایش نیتیو هم شود.

تصویر
 

نکات بسیار برای دریافت پذیرش مقاله ISI

 پس از اینکه یک مقاله خوب و با استاندارد مجلات ISI نوشتیم، لازم است برخی نکات ریز را هم رعایت کنیم تا درصد پذیرش مقاله بالاتر رود. این نکات عبارتند از:

  • حتما از نام استاد راهنمای خود در مقاله بعنوان نویسنده مسئول  استفاده کنید. این مورد نشان دهنده آن است که مقاله شما زیردست یک استاد ماهر انجام شده است.

  • از منابع بروز و سه سال اخیر استفاده کنید. بروز بودن منابع یکی از مهمترین فاکتور های مقالات ISI است.

  • در انتخاب ژورنال دقت کنید. متاسفانه الان در شرایط تحریم هستیم و مقالات ایرانی هم با مشکلاتی روبرو هستند. بهتر است در انتخاب ژورنال به این موضوع دقت کنید، آیا ژورنال انتخابی من قبلا مقالات ایرانی چاپ کرده است یا نه؟ باید در انتخاب ژورنال بسیار دقت کنید.

  • اگر  استادی دارید که قبل از شما مقاله ای در یکی از مجلات معتبر ISI به چاپ رسانده است و موضوع مقاله شما با اسکوپ آن ژورنال همخوانی دارد، بهتر است مقاله استادتان را در بخش منابع بیاورید و به آن ارجاع دهید و مقاله خودتان را به همان مجله سابمیت کنید. در این صورت درصد پذیرش بالاتر خواهد رفت.

  • به هزینه چاپ مقاله دقت کنید. مجلات به دو شکل هزینه های خود را تامین میکنند. یا هزینه پذیرش و چاپ مقاله را از نویسنده دریافت میکنند(OPEN ACCESS) و یا اینکه مقاله را رایگان چاپ کرده و هزینه را از خوانندگان و کاربران سایت تامین میکنند(CLOSE ACCESS)، به این صورت که هر کسی بخواهد مقاله را دانلود کند، باید هزینه ای را به مجله واریز کند، این توضیحات را گفتیم تا به این جا برسیم که مجلات OPEN ACCESS با اینکه هزینه را از نویسنده مقاله دریافت میکنند، اما دریافت پذیرش از این مجلات به مراتب راحتتر از مجلات CLOSE ACCESS است. پس اگر مشکل مالی ندارید، بهتر است مجلات پولی را انتخاب کنید.

تصویر
 

چاپ مقاله تضمینی ISI در کمترین زمان

با توضیحاتی که ارائه شد، حتما به این نتیجه رسیده اید که دریافت پذیرش از مجلات ISI اصلا آسان نیست و بازه زمانی طولانی هم دارد. این کاملا درست است، اما در این بین واسط هایی به عنوان موسسات پژوهشی هستند که میتوانند تا حدود زیادی این مشکلات را حل کنند. موسسات میتوانند با ایجاد ارتباط با ادیتور مجلات، علاوه بر اینکه درصد پذیرش را بالاتر میبرند، روند داوری را کوتاه تر کرده و با اینکار، کمک های زیادی را به علاقه مندان چاپ مقاله، برسانند.

موسسه آذرگان

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید. 

تصویر

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش