چاپ مقاله جهت دفاع از رساله دکتری

انتشار 13 اسفند 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای اینکه دانشجویان مقطع دکتری بتوانید از رساله دکتری خود دفاع کرده و فارغ التحصیل شوید، نیاز دارند تا مقاله ای را در مجلات مورد تایید دانشگاه مورد نظر خود بچاپ برسانند.

چاپ مقاله جهت دفاع از رساله دکتری

یکی از ضروریترین کارهای دانشجویان مقاطع دکتری، اقدامات لازم برای چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی است. دانشجویان دکتری برای اینکه بتوانند مجوز دفاع از رساله خود را از دانشگاه مورد نظر دریافت کنند الزام دارند، حداقل دو مقاله، یکی بابت پیش دفاع و دیگری برای فارغ التحصیلی، در ژورنال های علمی بچاپ برسانند. علاوه بر این، چاپ مقاله میتواند نشانگر تخصص افراد در موضوع مطالعاتی خود باشند و بین خود و سایر افراد تفاوت هایی را ایجاد کنند. این کار میتواند هم در زمان تعیین شغل و استخدام و هم از نظر اعتماد بنفس، فرد را در سطح و جایگاه بالاتری نسبت به دیگران قرار دهد.

نگارش مقاله علمی

یک مقاله علمی حاصل مطالعه، پژوهش، تمرکز فکری و ذهنی و عملی یک یا چند محقق است که تلاش میکنند به نتایج جدید علمی در موضوع خاصی از علم دست یابند. اهمیت ثبت این یافته ها از دو جهت اهمیت دارد. اول اینکه این نتایج در اختیار سایر محققان قرار میگیرد، دوم اینکه این نتایج بنام خود محققان ثبت میگردد و سرقت علمی از یافته ها غیر ممکن میشود. برای چاپ هر مقاله مراحلی باید طی شود.

مراحل چاپ مقاله علمی

  • نگارش مقاله

  • انتخاب ژورنال مناسب جهت سابمیت

  • فرمت بندی مقاله 

  • سابمیت مقاله

  • داوری مقاله 

  • نتیجه نهایی مقاله (ریجکت ، پذیرش یا دریافت اصلاحیه)

چاپ مقاله جهت دفاع از رساله دکتری

همانطور که میدانید، دانشجویانی که میخواهند فارغ التحصیل دانشگاه از مقطع دکتری شوند، بایستی حداقل دو مقاله پذیرش شده در مجلات معتبر داشته باشند. معمولا دانشگاه های ایران بسیار سلیقه ای هستند و مجلاتی که مورد تایید دانشگاه ها قرار دارد، ممکن است متفاوت باشند. بهمین دلیل، بهتر است دانشجو، قبل از اینکه اقدامی در رابطه را با ارسال مقالات به مجلات انجام دهد، مجله موردنظر را برای تایید، به پژوهش دانشگاه ارائه کنید، پس از تایید میتوانید برای آن ژورنال اقدام کنید.

مجلات مورد تایید دانشگاه ها

تمام دانشگاه های کشور یا خودشان لیست مورد تایید دارند یا تابع یکی از وزارت علوم یا دانشگاه آزاد هستند، اما معمولا اگر مجله مورد نظر، در بلک لیست ارائه شده آن دانشگاه نباشد، مورد تایید خواهد بود. معمولا دانشجویان میتوانند با چاپ مقاله در  مجلات داخلی، مجلات JCR، مجلات iSI Listed، مجلات iSC و اسکوپوس که به تایید پژوهش دانشگاه رسیده باشد، مجوز دفاع یا مجوز فارغ التحصیلی را دریافت کنند.

خدمت ارائه شده توسط موسسه آذرگان

کسانیکه که تجربه چاپ مقاله در مجلات علمی معتبر داخلی و خارجی را دارند، بخوبی میدانند که این پروسه بسیار زمان بر است و هر مقاله ای هم مورد پذیرش این مجلات قرار نمیگرند. باید موضوع مقاله بروز باشد، ترجمه تخصصی باشد، منابع بروز باشند، محتوا قوی باشد و مجله انتخابی و مقاله هم اسکوپ باشند تا بشود مقاله را در این مجلات چاپ کرد. همچنین میتواند از کمک موسسات پژوهشی هم بهره برده درصد پذیرش را بلا برده و زمان داوری را کاهش دهید.

ترجمه تخصصی متون علمی 

  • چاپ مقاله در مجلات معتبر

  • چاپ کتاب به همراه دریافت مجوزات رسمی

  • تبدیل پایان نامه به کتاب

  • معرفی کتاب های جدید النشر خارجی به همراه ترجمه تخصصی

  • رفع پلاگیاریسم متون علمی، به همراه ارائه گزارش

موسسه آذرگان فعالیت خود را با اجماع دانشجویان و محققان نخبه کشور ، از سال 91 آغاز کرده و در زمینه های پذیرش و چاپ مقاله ، چاپ کتاب ، ترجمه تخصصی ، تبدیل پایان نامه به کتاب و ... به ارائه خدمات میپردازد. همچنین این موسسه ، توانسته است به کمک محققان بنام کشور ، با رایزنی و تعامل مناسب با ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی در بخش چاپ مقاله، درصد پذیرش مقالات را تا حد زیادی تضمین کند و این نوید را به دانشجویان و اساتید گرانقدر بدهد که میتوانند در بخش چاپ مقاله، با خیال راحت مقالاتشان را با تضمین بالا به چاپ برسانند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس درج شده با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای ثبت سفارش خود کلیک فرمائید. 

تصویر
 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام امکان چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه دکتری در نشریات داخلی هم هست لطفا در خصوص زمان و هزینه آن اظهار نظر فرمایید.
سلام روز بخیر مجلات داخلی تضمینی صد در صد نیستند. برای ارسال مجلات تضمینی میتوانید عنوان و چکیده مقاله خود را برای ما ایمیل بزنید تا مجلات خدمتتان تقدیم شوند. با تشکر
بازدیدکننده
احمد علی ابراهیمی
4 سال پیش
با سلام امکان چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه دکتری در نشریات داخلی هم هست لطفا در خصوص زمان و هزینه آن اظهار نظر فرمایید.
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش