چاپ مقاله در مجلات معتبر در کوتاه ترین زمان

انتشار 28 فروردین 1400
مطالعه 13 دقیقه

در عصر جدید یکی از مهم‌ترین تکنیک ها و ابزارها در نشر علم و دانش چاپ مقالات علمی می باشد. درواقع این چاپ مقالات است که یافته های علمی دانشمندان را در سرتاسر دنیا در اختیار یکیدیگر قرار می‌دهد.

چاپ مقاله

محققان و پژوهشگران همواره با تلاش زیاد، در حال جابجایی مرزهای علم و دانش هستند و با پژوهش و تحقیق در علوم مختلف چرخ دانش بشر را به سمت جلو هدایت می‌کنند. در این میان یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های آن‌ها، نگارش مقاله از یافته‌های جدیدشان است که می‌توانند با ثبت آن‌ها در مجلات معتبر علمی، نتیجه تلاش‌های خود را در اختیار سایر علاقه‌مندان قرار دهند. همان‌طور که می دانید نوشتن مقاله را می‌توان بزرگ‌ترین ابزار ارتباطی میان اعضای مختلف جامعه علمی دانست که خواسته یا ناخواسته، با توجه به امتیازات بالای آن در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد به سمت نگارش و چاپ مقاله گرایش پیداکرده‌اند. از این رو تصمیم گرفتیم تا شما را با مراحل پذیرش و چاپ مقاله، انتخاب مجلات معتبر و عوامل موثر در کاهش بازه زمانی چاپ مقاله آشنا سازیم.

چاپ مقاله

مزایای چاپ مقاله

  • ثبت تحقیقات و نتایج به نام نویسنده و ایجاد اعتبار برای نویسنده مقاله

  • ادامه تحصیل در دانشگاه های داخلی بدون شرکت در آزمون ورودی

  • تقویت رزومه استخدامی در مراکز و سازمان‌های دولتی و خصوصی

  • بالا بردن شانس پذیرش اپلای از دانشگاه های معتبر خارجی

  • تقویت رزومه جهت قبولی از مصاحبه دکتری داخل کشور

  • شناخته شدن به‌عنوان متخصص در رشته تحصیلی خود

  • افزایش حقوق و مزایای شغلی برای پژوهشگران شاغل

  • انتقال یافته ها و نتایج تحقیقات به سرتاسر دنیا

  • دفاع از رساله و فارغ‌التحصیلی از مقطع دکتری

  • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان کشور

  • تقویت رزومه جهت عضویت هئیت علمی

  • امکان ارتباط با محققان سایر کشورها

  • بالا رفتن اعتمادبه‌ نفس نویسنده

  • دریافت دو نمره پایان‌نامه ارشد

  • ارتقا رتبه علمی اساتید

مجلات معتبر

مجله (Magazine/Journal) را اینگونه می توان تعریف کرد : نشریه ای شامل یک موضوع یا موضوع های گوناگون که در فواصل زمانی منظم و معینی به چاپ می رسد و هدف از انتشار آن اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مطالعه کنندگان درباره آن موضوع یا موضوع ها می‌باشد.


تفاوت Magazine و Journal :

موضوعات magazine توسط روزنامه نگاران یا نویسنده های حرفه ای که ممکن است در آن موضوعات متخصص نباشند، نوشته می شود که این موضوعات توسط روزنامه نگاران بازنگری شده و دارای مخاطبانی عام می باشند در صورتی که موضوعات journal توسط فرد یا افرادی که در آن موضوعات تخصص دارند، نوشته می شود که این موضوعات توسط متخصصان مرتبط با آن موضوعات بازنگری شده و مخاطبانش دانشگاهیان می باشند. البته هدف ما در این مقاله مجلات علمی (journal ) هستند به همین دلیل به بررسی و شناخت مجلات معتبر علمی می پردازیم.


نمایه مجلات

ابتدا توضیحی مختصر در خصوص مفهوم نمایه کردن (Indexing) مجلات علمی در پایگاه های علمی داشته باشیم. نمایه کردن یک مجله علمی بدین معناست که شناسه ای توسط پایگاه یا پایگاه های علمی به آن مجله علمی تخصیص داده می شود تا دسترسی به مجله مذکور و محتوای آن راحت تر صورت گیرد. این امر باعث می شود تا میزان دیده شدن محتوای مجله افزایش یابد و باعث رشد تعداد ارجاعات (Citation) به مجله و مقالات شود و ضریب تأثیر (Impact Factor) مجله را بهبود بخشد.

بسیاری از پایگاه های علمی بین المللی و داخلی نمایه گذاری مجلات را انجام می دهند. یک مجله به طور هم زمان می تواند توسط چند پایگاه نمایه شود.

پایگاه های علمی

تعدادی از مطرحترین و شناخته شده ترین پایگاه ها علمی عبارتند از :

پایگاه های علمی تامسون رویترز Thomson Reuters

در گذشته تعداد جوایز نوبل، تعداد پژوهشگران استنادشده و تعداد مقالات چاپ شده در مجلاتی از قبیل نیچر (Nature) و ساینس (Science) معیارهای ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه ها بودند. در سال های اخیر معیار دیگری به نام “ISI” نیز در محافل علمی مطرح است. Isi نشانه اختصاری مؤسسه اطلاعات علمی (Institute for Science Information) است که مهمترین و معتبرترین نمایه برای مجلات علمی به شمار می آید.یکی از زیرمجموعه های این شرکت WOS است که نمایه ISI را، پس از بررسی‌های لازم، به مجلات علمی واجدالشرایط تخصیص می‌دهد. در WOS دو نوع مجله وجود دارد، اول مجلاتی که دارای ضریب تأثیر بوده و به JCR معروفند، دوم مجلاتی که بدون ضریب تأثیر هستند و ISI Listed نام دارند لازم به ذکر است یک مجله میتواند به دلیل کاهش بار علمی آن از لیست مقالات ISI کنار گذاشته شود. برای اطمینان از نمایه بودن یک مجله در WOS یا به عبارت ساده تر ISI بودن یک مجله می توانید به آدرس اینترنتی https://mjl.clarivate.com/homeمراجعه کنید.

PubMed

PubMed

PubMed یک موتور جستجوی قدرتمند برای موضوعات حوزه پزشکی و زیست شناسی است که تحت نام پایگاه MedLine فعالیت می کند. PubMed برای اولین بار در سال 1996 به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است و داده هایش را به طور رایگان در اختیار جهانیان قرار می دهد. اکثر مجلات حوزه پزشکی می‌توانند هردو نمایه isi و PubMed را به طور همزمان داشته باشند. برای اطمینان از نمایه بودن یک مجله در PubMed می توانید به آدرس اینترنتی زیرمراجعه کنید:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog/

پایگاه علمی اسکوپوس Scopus

مؤسسه اسکوپوس یک پایگاه استنادی بسیار معتبر است که اطلاعات کتابشناختی حدود 22333 حوزه علمی را تحت پوشش خود دارد. هم اکنون این پایگاه حدود 23333 مجله معتبر را نمایه کرده است. مالک اصلی این پایگاه الزویر (Elsevier) است و داده‌هایش از طریق اشتراک گذاری آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای اطمینان از نمایه بودن یک مجله در اسکوپوس می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:

http://www.scimagojr.com/journalsearch.php

پایگاه علمی اسکوپوس  Scopus

ISC

مرکز استنادی علوم جهان اسلامIslamic World Science Citation Center (ISC)

این مرکز در سال 1383 شمسی با هدف ارزیابی مجلات علمی کشورهای اسلامی تأسیس شد. مرکز مذکور علاوه بر مجلات داخلی، مجلات بین المللی متقاضی را نیز مورد ارزیابی قرار داده و ضریب تأثیر جداگانه ای به مجلات تخصیص می دهد. به بیانی ساده میتوان گفت ISC همان نمونه ایرانی ISI است که اکنون حدود 57 کشور اسلامی در آن عضو هستند. برای اطمینان از نمایه بودن یک مجله در ISC می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:

http://mjl.isc.gov.ir/Default.aspx?lan=en

مجلات علمی پژوهشی

علمی پژوهشی نمایه ای است که از طرف کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور به مجلات واجدالشرایط علمی داخلی اعطا می شود. مجلاتی می توانند نامزد دریافت این نمایه شوند که از دو ویژگی اصالت و ابداع برخوردار باشند. نتایج و خروجی های مجلات علمی پژوهشی حاصل مطالعات نظام مند بوده که منجر به پیشبرد مرزهای علم و فناوری می‌شوند.

مجلات علمی ترویجی

علمی ترویجی نیز نمایه ای است که از طرف کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور به مجلات واجدالشرایط اعطا می‌شود. هدف این مجلات نشر یافته های علمی و ارتقای سطح دانش خوانندگان است.

عوامل موثر در کاهش زمان چاپ مقاله

عواملی که در کاهش مدت زمان چاپ مقاله تاثیر گذار هستند را در این بخش ارائه نمودیم تا با مطالعه این موارد و رعایت آنها بتوانید مقالات علمی خود را در سریع ترین زمان در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ برسانید.

آماده‌سازی مقاله

در مرحله آماده سازی مقاله ، مقاله علمی توسط نویسنده نگارش می شود و یا از رساله کارشناسی ارشد و یا دکتری استخراج می شود. در خصوص استخراج مقاله از پایان نامه توصیه می شود که حتما از متخصصین این امر کمک بگیرید چون برخلاف برداشت خیلی از دانشجویان استخراج مقاله از پایان نامه فقط کپی برداری و خلاصه کردن آن نیست و نیاز به رعایت استانداردهای بسیاری است. یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش زمان چاپ مقاله استخراج مقاله استاندارد و با کیفیت در کمترین زمان است که این کار توسط موسسات معتبر بدون هیچ ایرادی انجام می شود. باید بدانیم، هرچقدر محتوای مقاله قوی باشد، درصد پذیرش بالاتر و بازه زمانی داوری کوتاه‌تر می‌شود.

ویراستاری مقاله

پس از اتمام نگارش و یا استخراج مقاله بهتر است چندین بار مقاله را بازخوانی نمایید تا هیچگونه ایرادات نگارشی و علائم نداشته باشد این بخش هم می تواند توسط خود نویسنده و یا موسسات و اشخاص متخصص ویراستاری انجام شود. تا متنی کاملا روان و بدون هیچ ایرادی برای ارسال به مجلات داخلی و یا ترجمه آماده شود.

ویراستاری تخصصی مقالات

ویرایش تخصصی مقاله برای تمامی مقالات مخصوصا مقالات ترجمه شده انگلیسی که قرار است به مجلات معتبر مخصوصا مجلات دارای ایمپکت ارسال گردد بسیار مهم و ضروری است. مراحل ویرایش مقاله به شرح زیر می باشد:

  1. دریافت مقاله: فایل مقاله می بایست بصورت Word و با پسوند .doc و یا .docxباشد.

  2. ویرایش اولیه: بمنظور ویرایش صحیح ابتدا مقاله از لحاظ گرامری و ساختاری توسط تیم متخصص زبان ویرایش می گردد.

  3. ویرایش ثانویه یا تخصصی :بعد از انجام ویرایش اولیه، تیم متخصص -اعضای علمی سایت- مقاله را مورد بازبینی مفهومی قرار داده و اشکالات مفهومی را مشخص کرده و به نویسندگان اطلاع داده خواهد شد.

  4. تحویل مقاله:بعد از انجام ویرایش اولیه و تخصصی، مقاله در دو نسخه تحویل نویسندگان خواهد شد.

ویراستاری مقاله

ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی

یکی از مهم‌ترین موارد در پروسه چاپ مقاله، ترجمه تخصصی مقاله است. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مراحل چاپ مقاله ترجمه تخصصی مقاله است. برای ارسال مقاله به مجلات معتبر خارجی علاوه بر اینکه مقاله باید توسط مترجم متخصص همان رشته به صورت کاملا تخصصی ترجمه شود، باید قبل از ارسال به مجله توسط مترجم نیتیو نیز ویرایش شود. درنتیجه این مرحله حتما باید توسط متخصصین و موسسات معتبر در امر ترجمه تخصصی و چاپ مقاله انجام شود.

انتخاب ژورنال مناسب

انتخاب نشریه علمی در ظاهر بسیار راحت است، ولی در عمل کار بسیار حساس و دشواری است. بسیاری از نویسندگان، در زمان انتخاب مجله، بسیار باعجله عمل کرده و تنها به‌عنوان مجله توجه می‌کنند که یک اشتباه بزرگ است. بسیاری از مجلات روی یک یا چند موضوع تمرکز دارند و همه این اهداف را نمی‌توان تنها در عنوان مجله پیدا کرد. بهترین کار این است که به بخش اهداف و یا اسکوپ aimes & scope در سایت مجله انتخابی برویم و به‌دقت اهداف مجله را مطالعه کنیم. باید موضوع و اهداف مقاله، با اهداف مجله کاملاً هم اسکوپ باشد. فراموش نکنید، بیشترین آمار ریجکت مقاله در سال‌های اخیر به دلیل انتخاب اشتباه مجله است.در نتیجه این مرحله حتما باید با مشورت و پیشنهاد شخصی با تجربه که چنیدن سال سابقه در امر چاپ مقاله دارد، انجام شود.

فرمت بندی مقاله

اکنون فایل خام مقاله آماده است، اما با توجه به قوانین نشریات، این فایل را نمی‌توان به مجلات ارسال نمود و باید قبل از سابمیت نهایی، به فرمت مجله انتخابی درآوریم. اگر تجربه ارسال مقاله به مجلات علمی را داشته باشید، به‌خوبی به فرمت‌بندی آشنا هستید اما افرادی که تجربه این کار را ندارند، باید بدانند، هر مجله علمی، برای یکدست کردن مقالات، قبل از ارسال مقاله، نویسندگان را ملزم می‌کنند تا ظاهر مقاله را به فرمت خاصی درآورند. در این فرمت‌بندی بیشتر به نوع و اندازه قلم، تعداد کلمات بخش‌های مختلف مقاله و نوع ارجاع دهی منابع اشاره‌شده‌است و نویسندگان باید طبق شرایط مجله، ظاهر مقاله را تغییر دهند. فرمت‌بندی هر مجله در بخش راهنمای نویسندگان سایت مجله موجود است. به دلیل حساسیت بالای این مرحله حتما از کارشناسان فعال در بخش فرمت بندی کمک بگیرید. پس از انجام فرمت بندی مقاله، وارد مرحله سابمیت مقاله می‌شویم.

فرمت بندی مقاله

سابمیت مقاله

سابمیت مقاله

سابمیت مقاله از مراحل اصلی چاپ مقاله است. این مرحله نیز برخلاف تصور خیلی ازنویسندگان مرحله بسیار حساسی است که دقت زیادی را می طلبد. چون هر مجله سیستم سابمیت خاص خود را دارد. برخی از طریق ایمیل سردبیر مقاله را دریافت می‌کنند و برخی از طریق سیستم ارسال یا پنل مجله، مقاله را دریافت می‌کنند. یک شخص متخصص که تجربه زیادی در سابمیت مقاله دارد بلافاصله با ورود به سایت مجله و بررسی بخش ارسال مقاله متوجه می‌شود که باید در سیستم مجله ثبت نام کند و به‌نام نویسنده مسئول پنل ایجاد کند و یا مقاله را از طریق ایمیل برای مجله ارسال کند در مواردی که ارسال از طریق پنل است بعضاً مراحل پیچیده‌ای دارد که مرحله به مرحله باید اطلاعات کامل و دقیق مانند کد ارکید، چکیده گرافیکی، چکیده مبسوط، کاورلتر و ... وارد شود تا سابمیت نهایی شود.

روند داوری مقالات

داوری اولیه زمانی است که مقاله سابمیت شده به دست ادیتور مجله می‌رسد. پس‌ازآن ادیتور با نگاه کلی مقاله را بررسی می‌کند و درصورتی‌که مقاله را مناسب چاپ بداند، برای بررسی بیشتر، به چند داور ارسال می‌کند و درصورتی‌که مقاله را مناسب مجله نداند، آن را ریجکت می‌کند. پس‌ازاینکه مقاله به چند داور ارسال شد، داوران مقاله را به‌صورت دقیق بررسی می‌کنند که یا مستقیماً پذیرش می‌شود، یا اصلاحیه می‌خورد و یا اگر مقاله پایین‌تر از استاندارد مجله باشد، ریجکت می‌شود. مقالاتی که پذیرش می‌شوند، نامه پذیرش به نویسندگان ارسال می‌شود و در آن، تاریخ چاپ مقاله درج می‌گردد، مقالاتی که اصلاحیه می‌خورند، این شانس رادارند تا با اصلاح موارد درخواست شده، داوران را مجاب کنند که مقاله را پذیرش کنند. و نویسندگان مقالاتی که ریجکت می‌شوند، نباید ناامید شوند. باید ببینند ایراد مقاله کجا بوده است، آیا موضوع انتخابی قدیمی بوده؟ انتخاب مجله اشتباه بوده؟ ترجمه تخصصی نبوده؟ محتوای مقاله ضعیف بوده؟ منابع و ارجاعات قدیمی بودند؟ یا ممکن است کلاً مقاله به دلایلی غیرعلمی مثل تحریم‌ها ریجکت شده باشد! باید دلیل ریجکت را پیدا کنند و با رفع آن مقاله را به مجله علمی دیگری ارسال کنند.

تضمین کاهش بازه زمانی پذیرش و چاپ مقاله

چاپ مقاله و مزایای آن در این مقاله بررسی شد. با نمایه های مجلات و نحوه سرچ و بررسی مجلات معتبر آشنا شدید، باتوجه به آنچه در خصوص مراحل چاپ مقاله و عوامل موثر در بازه زمانی چاپ مقاله اعلام شد، درمیابیم که این پروسه حساس باید به دقت و توسط متخصصین چاپ مقاله انجام شوند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم تا موسسات معتبر چاپ مقاله را بررسی نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از موسسات معتبر در امر چاپ مقاله، موسسه آذرگان می‌باشد که با تیم حرفه‌ای خود مراحل چاپ مقاله را صفرتاصد در سریع ترین زمان و کاملا تخصصی انجام می‌دهد تا مشکل چاپ مقاله شما فرهیختگان عزیز برطرف شود.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر در کوتاه ترین زمان در موسسه آذرگان به ترتیب مراحل زیر است.

ثبت سفارش

ثبت سفارش

ابتدا فایل مقاله و یا عنوان و چکیده مقاله خود و سایر اطلاعات لازم را ارسال نمایید.

بررسی مقاله

بررسی و معرفی مجله

مقاله توسط کارشناسان بررسی شده و مجلات معتبر مرتبط با مقاله معرفی می شود

تایید مشتری

تایید و واریز پیش پرداخت

با تایید مجله و واریز هزینه پیش پرداخت، مقاله وارد پروسه سابمیت می شود.

پذیرش و چاپ مقاله

تسویه و چاپ مقاله

اعلام پذیرش ، تسویه با مجله و دریافت نامه پذیرش. دریافت و تایید گالی پروف برای چاپ

چرا موسسه آذرگان

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

پشتیبانی از اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کیفیت و زمانبندی مطابق با نیاز شما

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

کنترل کیفیت نهایی توسط بازرس

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

صدور گواهی کیفیت و فاکتور رسمی

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

ارتباط مستقیم با مترجم, ویراستار و پشتیبان

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

گارانتی تا زمان پذیرش و چاپ و انتشار

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ارائه گزارش سرقت ادبی قبل و بعد از پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

ضمانت پایین ترین تشابه ممکن برای پارافریز

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

تایپ رایگان و ارائه فایل ترک چنج ویرایش کتاب

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

موسسه آذرگان

خدمات تخصصی چاپ مقاله در مجلات معتبر موسسه آذرگان

ما در موسسه آذرگان با همراهی تیم مجرب و حرفه ای در بخش های استخراج مقاله از پایان نامه، ویراستاری ، ترجمه تخصصی، فرمت بندی و سابمیت آماده ایم تا آنچه را در چندین سال تجربه چاپ مقاله بدست آوردیم در اختیار شما فرهیختگان عزیز قرار دهیم تا مراحل صفرتاصد چاپ مقاله را در سریع ترین زمان طی نمایید.جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09914516340

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

از طریق صفحه ثبت سفارش عنوان و چکیده مقاله خود را ارسال فرمایید تا کارشناسان بعد از بررسی مجلات مرتبط با تخصص شما را خدمتتان معرفی کنند. جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 09914516340 تماس حاصل فرمایید.

هزینه مجلات مختلف متفاوت است و به عوامل گوناگونی مانند اوپن اکسس و یا کلوز اکسس بودن مجله بستگی دارد. می توانید هزینه مجلات را از کارشناسان موسسه استعلام بگیرید.

موسسه آذرگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. همچنین موسسه آذرگان هیچگونه خدمات نگارشی و یا فروش مقاله ندارد. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود.

سوالات بیشتر
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
به ترتیب
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
9 ماه پیش
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر دانشجوی دکتری ادبیات وزبان فارسی هستم، برای چاپ تضمینی مقاله خود در مجلات علمی پژوهشی داخلی می خواستم اقدام نمایم.مقاله را نوشته و آماده دارم. شرایط موسسه برای چاپ مقاله چیست؟ لطفا شرایط را به اینجانب اعلام فرمایید. متشکرم
سلام وقت بخیر ضمن تشکر از حسن توجه شما به موسسه آذرگان می توانیم مقاله شما را در مجلات علمی پژوهشی داخلی فرمت بندی و سابمیت کنیم و تا دریافت نتیجه نهایی پیگری های لازم را انجام بدیم. لطفا عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا ایتا یا واتساپ شماره زیر ارسال فرمایید تا بررسی شود و مجلات مرتبط با تخصص شما خدمتتان معرفی شوند 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
عنایت
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر دانشجوی دکتری ادبیات وزبان فارسی هستم، برای چاپ تضمینی مقاله خود در مجلات علمی پژوهشی داخلی می خواستم اقدام نمایم.مقاله را نوشته و آماده دارم. شرایط موسسه برای چاپ مقاله چیست؟ لطفا شرایط را به اینجانب اعلام فرمایید. متشکرم
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
لطفا هزینه نوشتن و پذیرش مقاله پژوهشی رو بفرمایید.
سلام و احترام خدمات نگارشی و محتوایی نداریم، مقاله نمی نویسیم ولی استخراج مقاله از پایان نامه انجام می دهیم . هزینه استخراج مقاله از پایان نامه با توجه به نوع و کیفیت استخراج متفاوت است می توانید از طریق شماره زیر استغلام قیمت داشته باشید. 09914516340
بازدیدکننده
مهدی
1 سال پیش
لطفا هزینه نوشتن و پذیرش مقاله پژوهشی رو بفرمایید.
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
میخواهم کتاب و مقاله بنویسم راهنمایی بفرمائید و هزینه آنها را
سلام و عرض ادب ضمن تشکر از شما ، می توانیم از پایان نامه شما مقاله استخراج و پذیرش و چاپ کنیم. همچنین می توان پایان نامه را به کتاب تبدیل و چاپ کرد. جهت دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید : 09914516340
بازدیدکننده
زینب حسنوندکرمی
1 سال پیش
میخواهم کتاب و مقاله بنویسم راهنمایی بفرمائید و هزینه آنها را
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
سلام و عرض خسته نباشید هزینه ترجمه نیتیو مقاله برای ارسال به مجلات Q1 چقدر است ؟
سلام وقت بخیر ابتدا مقاله به صورت کاملا تخصصی ترجمه میشه و سپس ویرایش نیتیو می شود که هزینه آن با توجه به تعداد کلمات و تخصص است . لطفا فایل مقاله را از طریق ایمیل و یا پیام رسان های شماره زیر ارسال فرمایید. 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
مجلات پابمد در تخصص دندان پزشکی را لطفا معرفی نمایید؟
سلام وقت بخیر جهت دریافت لیست مجلات مرتبط لطفا عنوان و چکیده مقاله خود را از طریق ایمیل و یا پیام رسان های شماره زیر ارسال فرمایید تا پس از بررسی مقاله مجلات مرتبط خدمتتان معرفی شوند. 09914516340 azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
1 سال پیش
در پاسخ به:
مقاله را از کجا ارسال کنم ؟
سلام وقت بخیر لطفا فایل مقاله را از طریق ایمیل زیر : azargan.pub@gmail.com و یا پیام رسان های شماره زیر ارسال فرمایید: 09914516340 باتشکر
بازدیدکننده
فرشید
1 سال پیش
سلام و عرض خسته نباشید هزینه ترجمه نیتیو مقاله برای ارسال به مجلات Q1 چقدر است ؟
بازدیدکننده
محمد
1 سال پیش
مجلات پابمد در تخصص دندان پزشکی را لطفا معرفی نمایید؟
بازدیدکننده
مینا امینی
1 سال پیش
مقاله را از کجا ارسال کنم ؟
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
سلام خسته نباشید نیاز به یک استاد راهنما داشتم برای نوشتن مقاله خودم.ارشد برق قدرت ( موضوع مقاله ای دارم روش کار میکنم درباره ی پردازش سیگنال ppg هستش
سلام وقت بخیر در خصوص نگارش مقاله با عنوانی که فرمودید. آیا پایان نامه و یا طرح تحقیقاتی در این خصوص دارید ؟ می توانیم صفرتاصد پروسه استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ آن را انجام دهیم.
بازدیدکننده
mohammadreza
2 سال پیش
سلام خسته نباشید نیاز به یک استاد راهنما داشتم برای نوشتن مقاله خودم.ارشد برق قدرت ( موضوع مقاله ای دارم روش کار میکنم درباره ی پردازش سیگنال ppg هستش
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
کتاب فیلم
سلام وقت بخیر فایل کتاب شما آماده است ؟ کتاب مربوط به فیلم هست ؟ لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل و یا واتساپ شماره زیر ارسال فرمایید: شماره موبایل : 09914516340 ایمیل موسسه : azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
سلام .من مقاله ای درباره سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت دارم مربوط به چهار سال پیش ترجمه شده و با فرمت مناسب برای چاپ در ‌isiیکبار ریجکت شده و علت ریجکتی آن این بوده که تحقیق مشابه ای در این زمینهصورت گرفته و مقا آن به چاپ رسیده ولی داده های مقاله من واقعی وطبق تحقیقات خودم میباشد امکان دارد که شما آن در یه ژورنال معتبر خارجی یا علمی پژوهشی چاپ کنید
سلام وقت بخیر بله می توانیم پروسه پذیرش و چاپ مقاله شما را انجام دهیم. همچنین درصورتی که درصد مشابهت و یا پلاجیاریسم اعلام شده باشد می توانیم بعد از انجام پارافریز پروسه چاپ را انجام دهیم. لطفا عنوان و چکیده مقاله را جهت معرفی مجلات مرتبط از طریق ایمیل و یا واتساپ ارسال فرمایید. شماره موبایل : 09914516340 ایمیل موسسه : azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام به دنبال ژورنالی با ایمپکت حداقل 1 JCR هستم برای چاپ مقاله ای در حوزه پزشکی در کوتاه ترین زمان. هزینه چاپ ژورنال(Article processing charge) قابل پرداخت است.
سلام وقت بخیر لطفا عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا واتساپ شماره زیر ارسال فرمایید تا مجلات مناسب خدمتتان معرفی شوند. شماره موبایل : 09914516340 ایمیل موسسه : azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
حبیب اله اصلانی
2 سال پیش
کتاب فیلم
بازدیدکننده
صدیقه دانشی
2 سال پیش
سلام .من مقاله ای درباره سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت دارم مربوط به چهار سال پیش ترجمه شده و با فرمت مناسب برای چاپ در ‌isiیکبار ریجکت شده و علت ریجکتی آن این بوده که تحقیق مشابه ای در این زمینهصورت گرفته و مقا آن به چاپ رسیده ولی داده های مقاله من واقعی وطبق تحقیقات خودم میباشد امکان دارد که شما آن در یه ژورنال معتبر خارجی یا علمی پژوهشی چاپ کنید
بازدیدکننده
نادر گودرزی
2 سال پیش
با سلام به دنبال ژورنالی با ایمپکت حداقل 1 JCR هستم برای چاپ مقاله ای در حوزه پزشکی در کوتاه ترین زمان. هزینه چاپ ژورنال(Article processing charge) قابل پرداخت است.
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
مقاله با محوریت رشته برق جهت چاپ در همایش
سلام وقت بخیر لطفا عنوان و چکیده مقاله را از طریق ایمیل و یا واتساپ ارسال فرمایید تا همایش ها و مجلات مرتبط خدمتتان معرفی شوند. شماره موبایل : 09914516340 ایمیل موسسه : azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
احمد احمدی
2 سال پیش
مقاله با محوریت رشته برق جهت چاپ در همایش
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
شما مجموعه فوق العاده ای هستید ممنون از پشتیبان مجموعه
سلام وقت بخیر سپاس از حسن توجه شما
بازدیدکننده
رضوی
2 سال پیش
شما مجموعه فوق العاده ای هستید ممنون از پشتیبان مجموعه
بازدیدکننده
کارشناس آذرگان
2 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام اينجانب درخواست چاپ كتاب از پايان نامه ام را دارم ميخواستم بنده رو راهنمايي بفرمايين
سلام وقت بخیر لطفا فایل پایان نامه را از طریق ایمیل و یا واتساپ شماره زیر ارسال فرمایید . شماره موبایل : 09914516340 ایمیل موسسه : azargan.pub@gmail.com
بازدیدکننده
شادي
2 سال پیش
با سلام اينجانب درخواست چاپ كتاب از پايان نامه ام را دارم ميخواستم بنده رو راهنمايي بفرمايين
چاپ مقاله
اطلاعات بیشتر
استخراج مقاله
اطلاعات بیشتر
پارافریز تخصصی
ثبت سفارش
فرمت بندی مقاله
ثبت سفارش
ترجمه تخصصی
ثبت سفارش
ویراستاری تخصصی
ثبت سفارش
ترجمه مولتی‌مدیا
ثبت سفارش
گویندگی
ثبت سفارش
ترجمه همزمان
ثبت سفارش
تولید محتوا
ثبت سفارش